AndroidHealthClinic

Review CRACK - Revolutions Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Kracttoename, concentratie, en pomp
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week en nog bezig
  • Hoe is de smaak van dit supplement? er is maar 1 smaak en die is erg bitter
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 scoops 30 minuten voor de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? Be Fit
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Niks extra's
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 49,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Absoluut!!!!!!

Mijn review:
Crack werkt geweldig. Alles wat Revolutions erover verteld klopt!
Ik voelde me net een stier die door de sportschool liep.
Super geconcentreerd en ook meer kracht, waardoor ik zwaarder kon trainen!!

Gelukkig geen last gehad van slaapproblemen, hier was ik in eerste instantie wel bang voor.

Al met al een geweldig product, dus zeker een aanrader!

Crak.jpg

Snap niet wat sommige mense slecht vinde aan de smaak van Crack.. Vind het prima smaken ! Heb gistere me samples gekregen vandaag getest, Energy 3/5 Pumps 5/5 uithoudingsvermogen 5/5 Lekker product ! Voelt je niet down erna.. nu nog wachten of ik goed ga slapen:D 9/10

Vandaag de helft van een sample geprobeerd dus 1 scoop. Verwachte er redelijk wat van, maar jammer is het niet waar gemaakt.

Had na het avondeten 1scoop geprobeerd. Kan zijn dat ik dit te snel na het avondeten nam en te snel voor de training. Avond eten was aardig vet zodat de opname erna ook wat langzamer gaat.

Kreeg geen bad ass pomp, kracht was ook niet sterker dan normaal. Was nog steeds wat slapperig/moe tijdens de training ipv van het gefocust en scherp zijn. Is onderhand al 24u en val nu al in slaap. Smaak is wel prima, en is goed weg te drinken.

Morgen met benen maar 1,5scoop proberen.

De smaak is goed, als je het maar met genoeg water mixt, anders is de smaak te sterk.

Net voor het eerst getraind met Crack...gebruik normaal altijd NO Explode en dat werkt bij mij prima. De teksten op het internet en de pot zelf maken de verwachtingen erg groot.

Het is een uitstekend Pre-Workout supplement. Super goeie pump en erg gefocust.
Heb met No - Xplode veel last van slaapproblemen...ben benieuwd of ik vanavond kan slapen.

Naar mijn mening een prima afwisseling voor de No - Xplode!!

Iemand nog suggesties voor andere Pre-Workout supplementen vergelijkbaar met NO en Crack?

Opletten met Jack3D daar zitten gerarium extracten in, en das illigaal bij IPF en nabba.. je geraakt niet door de doping controle.. (staat ook op het potteken)

Opletten met Jack3D daar zitten gerarium extracten in, en das illigaal bij IPF en nabba.. je geraakt niet door de doping controle.. (staat ook op het potteken)

Dan mag je mij eens vertellen waar dat staat. Heb hier namelijk ook een potje jack 3d staan

Laatst bewerkt:
Iemand die een vergelijking kan maken tussen de goeie ouwe crack en de "vernieuwde" crack?

Graag ja ik zou de vergelijking ook wel willen zien.

Sample geprobeerd vandaag,

Op het begin voelde ik helemaal niets, eenmaal onderweg licht in het hoofd en het gevoel dat ik zo door mijn benen zou zakken.

Eenmaal in de sportschool knalde ik als een gek, de grenzen waar je normaal niet overheen kwam waren allemaal weg, mijn spieren voelde aan alsof ze zouden exploderen.

Helaas toen ik terug kwam van sporten helemaal lam, niets meer aan te vangen met mij.
Helemaal geen energie meer en val zowat in slaap.

Dan heb je alles gegeven in de training :)

Sample geprobeerd vandaag,

Op het begin voelde ik helemaal niets, eenmaal onderweg licht in het hoofd en het gevoel dat ik zo door mijn benen zou zakken.

Eenmaal in de sportschool knalde ik als een gek, de grenzen waar je normaal niet overheen kwam waren allemaal weg, mijn spieren voelde aan alsof ze zouden exploderen.

Helaas toen ik terug kwam van sporten helemaal lam, niets meer aan te vangen met mij.
Helemaal geen energie meer en val zowat in slaap.

A.K.A Helemaal KAPOT getraind ? ;D

Iemand die een vergelijking kan maken tussen de goeie ouwe crack en de "vernieuwde" crack?

Ik heb dus nog de oude en de nieuwe. Dat crack bij mij werkt heb ik reeds al beschreven. Maar nu ik de nieuwe gewoon ben geraakt, merk ik met de oude formule eerlijk gezegd niets meer en de smaak is slechter. Deze week nog even de oude getest maar nee geen effect.

Gezien ik veel aan hardlopen doe merk ik met de nieuwe crack dat de uithouding veel beter is en de kracht in de benen. Op gebied van krachttraining kan ik zwaarder gaan, maar de dag erna voel ik me soms "choco". Ik heb nooit last gehad met het slapengaan na inname van het product maar deze week toch wel.

Wat betreft het geranium extract dat er inzit, hiermee kom je niet door de dopingtest. Eigenlijk toch een "verboden" middel als ik alle lectuur hierover mag geloven dat ik gelezen heb.

Klinkt goed,toch maar een pot bestellen binnenkort.

Vandaag samples binnengehad bij bestelling bij B&F. Gelijk geprobeerd want was toch m'n KT-dag. Omdat ik geen ervaring heb met pre-workout supps eerst 1 scoop genomen (in het zakje zit ong 3 dacht ik). En idd na 20 min wat tintelingen over gezicht en vingers. Na ong 45 min na inname begonnen met trainen. Lekkere pomp, iets meer energie en over het algemeen meer zin. Denk dat ik de volgende keer 2 scoops pak om het verschil te proberen :)

Gister op getraind, heb nou niet echt wat van gemerkt. De dag erna Superpump 250, die ging wel lekker. Vandaag Jack3d proberen

Ik had toentertijd van de 'oude' Crack een pot aangeschaft, welke ik afwisselde met andere PWO producten (Supercharge, No-Xplode NT). Dat betekende voor mij dat ik eigenlijk maar 1 van de 5 trainingen per week dit product gebruikte, meestal op zaterdagmiddag als ik mijn benen moest trainen.

Vandaag sinds lange tijd weer eens een sample genomen die ik nog had liggen, aangezien ik in afwachting ben van mijn nieuwe stack en mijn kast met supplementen zo goed als leeg was op wat samples na dus. Rond 18u ingenomen en richting de gym. Goede schouder/biceps workout gehad, maar ik snap nu waarom dit product wat mij betreft uit mijn top 3 van PWO producten is verdwenen. Normaal had ik wel een beetje euforisch gevoel, maar dit keer niets van gemerkt. Wat me toch wel weer op viel is de enorme dip enkele uren na het trainen. Opeens voel je jezelf totaal leeg. Ik dacht ga ff op de bank tv liggen kijken, viel ik gewoon in slaap om na 10min weer wakker te worden vol van de energie alsof ik net 10u had geslapen. Inmiddels is het al middernacht en ik zit nog steeds vol met energie, dus dat wordt voorlopig niet slapen denk ik.

Ik heb geen ervaring met de vernieuwde versie. Nadat mijn pot Crack op was (ergens in januari) ben ik Nox Pump maar gaan gebruiken, en tot op heden is dat echt mijn favoriete PWO product. Ik krijg morgen Unleash V3 binnen, ben benieuwd of deze mijn nieuwe nummer 1 wordt :P

Nog steeds super tevreden over dit product!
Zat tot een half uur geleden als een dood konijn achter de pc maar ben nu weer springlevend!

Kan er niet van slapen, en veel effect heeft het ook niet op me :(

Terug
Naar boven