MuscleMeat

CRACK - Revolutions Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Kracttoename, concentratie, en pomp
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week en nog bezig
  • Hoe is de smaak van dit supplement? er is maar 1 smaak en die is erg bitter
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 scoops 30 minuten voor de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? Be Fit
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Niks extra's
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 49,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Absoluut!!!!!!

Mijn review:
Crack werkt geweldig. Alles wat Revolutions erover verteld klopt!
Ik voelde me net een stier die door de sportschool liep.
Super geconcentreerd en ook meer kracht, waardoor ik zwaarder kon trainen!!

Gelukkig geen last gehad van slaapproblemen, hier was ik in eerste instantie wel bang voor.

Al met al een geweldig product, dus zeker een aanrader!

Crak.jpg
 
Had je misschien de pot een tijdje laten openstaan? Op soms wil het nog wel eens gebeuren dat men de maatschep afspoelt en dan vervolgens nat in de pot terug doet. :)

-Leon
 
Had je misschien de pot een tijdje laten openstaan? Op soms wil het nog wel eens gebeuren dat men de maatschep afspoelt en dan vervolgens nat in de pot terug doet. :)

-Leon
nee heb hem zo gekregen van bodylab was nog helemaal dicht heb ze gebeld erover maar ik ben blijkbaar de enichste dus heb hem maar met een houte lepel zitte prakken.
het meeste is al los maar onderin zit nog een flinke brok.
 
nee heb hem zo gekregen van bodylab was nog helemaal dicht heb ze gebeld erover maar ik ben blijkbaar de enichste dus heb hem maar met een houte lepel zitte prakken.
het meeste is al los maar onderin zit nog een flinke brok.

We hebben weer een nieuwe lading Crack en Gratis T-Shirts binnen:D
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ga zeker bestellen als ik weer nieuwe pre workout heb, is nog wel de beste die ik gehad heb so far.
 
o shit die vernieuwde crack werkt wel zeg!
vandaag 1 scoop genomen, was een tijd geleden dat ik zo hard door kon blijven pompen.
Kon nog wel uurtje doorgaan maar als ik op de terug weg in de auto zit merk ik dat ik iets te hard heb getraint heb honger als een paard en ben heel licht in me hoofd!
zeker een aanrader, weet alleen niet hoeveel scoops ik uit 600gram haal?!
 
ongeveer 40 scoops heb ik me laten vertellen,

dus als jij al flipt bij 1 scoop, kun je mooi 40 trainingen ermee doen :D
 
heb vandaag zelfs besteld, had gister scoop genomen van een kameraad
40 scoops komt mooi uit :P!

benieuwd welke maat dat tshirt is haha

referentienr: 193590
 
heb vandaag zelfs besteld, had gister scoop genomen van een kameraad
40 scoops komt mooi uit :P!

benieuwd welke maat dat tshirt is haha

referentienr: 193590

Dank je, voor de Crack V3 bestelling!:) Het shirt is XL, valt niet heel groot maar is ook licht elastisch. Past de meeste mensen wel:)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Bij elke Crack V3 Pre-Workout bestelling ontvangt u nu exclusief bij Bodyenfitshop.nl een Crack Pre-workout Training T-Shirt twv 14,90 euro!



 
morgen weer even pompen dus haha
 
shirt is idd xl.

ik ben 1.85 en shirt is qua lengte net goed... breedte heeft nog wat ruimte om in te groeien :cool:
 
Heb vaandaag voor het eerst crack gebruikt.
1 scoop zoals werd aangeraden.
Heb echt helemaal niets gemerkt, totaal geen effect gehad.
Volgende training maar 3 scoops nemen en hopen op resultaat.
 
Heb vaandaag voor het eerst crack gebruikt.
1 scoop zoals werd aangeraden.
Heb echt helemaal niets gemerkt, totaal geen effect gehad.
Volgende training maar 3 scoops nemen en hopen op resultaat.


Rustig opbouwen, inderdaad. Maar liever iets te weinig, dan teveel. :D

-Leon
 
Ik ram er meestal gewoon 3-4 scheppen in de eerste keer :), soort kickstart
 
misschien toch maar deze bestellen, of zal ik unleash v3 nemen???. Als ik hier maar geen slapenloosheid van krijg:P
 
misschien toch maar deze bestellen, of zal ik unleash v3 nemen???. Als ik hier maar geen slapenloosheid van krijg:P

Misschien NO 370 proberen

is ook bij B&F shop in aanbieding
 
misschien toch maar deze bestellen, of zal ik unleash v3 nemen???. Als ik hier maar geen slapenloosheid van krijg:P

Unleash is en blijft de sterkste pre workout booster verkrijgbaar. Zeker het proberen waard dus!

Binnenkort krijgen we ook weer de nieuwe JP8 van Get Diesel binnen. Dat beloofd ook heel wat te worden. Keuze genoeg dus :D

---------- Toegevoegd om 10:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:16 ----------


Bij Crack krijg je nu inderdaad een gratis Multivitamine van Olimp:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Heb ook een pot besteld.. Ben benieuwd hoor er spectaculaire verhalen over!
Is dit ook een beetje te combineren met cardio/conditie training? of gaat het hartje dan teveel overtoeren draaien?
 
Net voor het eerst geprobeerd, 1 scoop deed me vrijwel niets. Geen tinteling, geen kracht toename, geen geweldige pump. Volgende keer ff de dosering verhogen en hopen dat ik dan wel knal
 
Net voor het eerst geprobeerd, 1 scoop deed me vrijwel niets. Geen tinteling, geen kracht toename, geen geweldige pump. Volgende keer ff de dosering verhogen en hopen dat ik dan wel knal

Helaas heb ik precies hetzelfde nu 2 trainingen genomen en heb vrijwel geen effect gevoeld. Dit is mijn eerste pre workout dus ik ga de dosering maar verhogen en anders misschien een keer unleash proberen.
 
Back
Naar boven