Fitness Seller

CRACK - Revolutions Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Kracttoename, concentratie, en pomp
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week en nog bezig
  • Hoe is de smaak van dit supplement? er is maar 1 smaak en die is erg bitter
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 scoops 30 minuten voor de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? Be Fit
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Niks extra's
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 49,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Absoluut!!!!!!

Mijn review:
Crack werkt geweldig. Alles wat Revolutions erover verteld klopt!
Ik voelde me net een stier die door de sportschool liep.
Super geconcentreerd en ook meer kracht, waardoor ik zwaarder kon trainen!!

Gelukkig geen last gehad van slaapproblemen, hier was ik in eerste instantie wel bang voor.

Al met al een geweldig product, dus zeker een aanrader!

Crak.jpg
 
Gister crack gebruikt, en voelde er eerlijk gezegd nauwelijks iets van. Heb het hele zakje op een lege maag genomen. Had er meer van verwacht.
 
Vooral zo door gaan mensen die onzin supplementen gebruiken, lekker gezond en goed voor je nieren die alles weer moeten afbreken! top!
Als je niet eens kan trainen zonder dat spul te grbuiken moet je bij jezelf maar is nagaan of bodybuilding/fitness echt is wat je wil.
Je hebt geen onzin supplementen nodig die je een boost geven. Veel rusten en minimaal 9 uur slaap per nacht is veel beter.

wat doe je hier:eek: ga spelen pinokkio, sneeeeeeeeeeeeeeeeeel
 
Vooral zo door gaan mensen die onzin supplementen gebruiken, lekker gezond en goed voor je nieren die alles weer moeten afbreken! top!
Als je niet eens kan trainen zonder dat spul te grbuiken moet je bij jezelf maar is nagaan of bodybuilding/fitness echt is wat je wil.
Je hebt geen onzin supplementen nodig die je een boost geven. Veel rusten en minimaal 9 uur slaap per nacht is veel beter.

Cool, dus als ik dan nog meer rust, en bv. 16 uur per dag slaap, dan word ik vanzelf zo breed als Cutler, en dat zonder supplementen? :eek:

*proest* je maakt me aan het lachen :D
 
Crack is teh shit! :)
 
ziek spul, best heftig.
maar heb wel tijdje goed op kunnen trainen zeker wat gegaint.
mede doordat ik zwaarder en harder ging trainer, ultieme focus!
 
Pot Crack besteld, welke maat heet dat shirt ongeveer, one size is hopelijk niet xxl:P
 
het t-shirt, of de crack? :P

Ik neem het ook op de dagen dat ik wel ff wat extra energie kan gebruiken.

Ik merk het erg goed werken. Heb momenteel nog de zakjes van 30gr. tussen de 30 en 45 min voor de training nemen en merk duidelijk dat ik tussen de oefeningen door erg snel weer fit voel en blijf gedurende de training.

na enkele keren begon ik na een heel zakje wel een beetje te energiek te worden, nu neem ik ongeveer half zakje en dat werkt prima voor mij.
 
Het t-shirt uiteraard, hoezo reageer ik eigenlijk :P
Hopelijk krijg ik hem maandag binnen, dan zal ik reviewtje plaatsen over de CRACK V3, en niet het t-shirt ;).
 
hahaha goeie grap graag het product crack !!
 
:D

ik hoop hem ook morgen binnen te krijgen.

Zal hem dan donderdag eens proberen en hier een reactie plaatsen. Ik vergelijk hem dan met me 'ouwe' crack versie 2.
 
Pot Crack besteld, welke maat heet dat shirt ongeveer, one size is hopelijk niet xxl:P

Nee, XL met een beetje elastio in het shirt. :) De bestellingen van het weekend gaan vandaag in distributie bij TNT en worden dan morgen aangeboden.:)

---------- Toegevoegd om 09:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:44 ----------

:D

ik hoop hem ook morgen binnen te krijgen.

Zal hem dan donderdag eens proberen en hier een reactie plaatsen. Ik vergelijk hem dan met me 'ouwe' crack versie 2.

Top. Dank je:) De nieuwe Crack V3 zal er wel behoorlijk in knallen dank ik!
 
Nog niet geprobeerd, vandaag pas binnen gekregen. Morgen heb ik rustdag, dus donderdag post ik mijn ervaring.

T-shirt is XL idd, leuk voor te hebben.

Enigste nadeel is, de pot is echt maar voor de helft gevuld. :orly:
 
Nee, XL met een beetje elastio in het shirt. :) De bestellingen van het weekend gaan vandaag in distributie bij TNT en worden dan morgen aangeboden.:)

---------- Toegevoegd om 09:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:44 ----------



Top. Dank je:) De nieuwe Crack V3 zal er wel behoorlijk in knallen dank ik!
Zou je trouwens nog die etiket kunnen oploaden? :) Misschien in is het in dit topic ook wel handig.
 
Crack bevat toch AAS?
 
Back
Naar boven