MuscleMeat

Review CRACK - Revolutions Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Kracttoename, concentratie, en pomp
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week en nog bezig
  • Hoe is de smaak van dit supplement? er is maar 1 smaak en die is erg bitter
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 scoops 30 minuten voor de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? Be Fit
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Niks extra's
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 49,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Absoluut!!!!!!

Mijn review:
Crack werkt geweldig. Alles wat Revolutions erover verteld klopt!
Ik voelde me net een stier die door de sportschool liep.
Super geconcentreerd en ook meer kracht, waardoor ik zwaarder kon trainen!!

Gelukkig geen last gehad van slaapproblemen, hier was ik in eerste instantie wel bang voor.

Al met al een geweldig product, dus zeker een aanrader!

Crak.jpg

Nog niet geprobeerd, vandaag pas binnen gekregen. Morgen heb ik rustdag, dus donderdag post ik mijn ervaring.

T-shirt is XL idd, leuk voor te hebben.

Enigste nadeel is, de pot is echt maar voor de helft gevuld. :orly:

We krijgen vandaag weer extra T-Shirts binnen!

Actie: Crack + Gratis Trainingshirt!

---------- Toegevoegd om 08:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:44 ----------

Zou je trouwens nog die etiket kunnen oploaden? :) Misschien in is het in dit topic ook wel handig.

Ik zal de importeur vragen het label anders te sturen. Ik zie zo op het oog op de pot niet veel verandering. Ik denk dat het voornamelijk zit in de verhouding in energie/focus ingredienten. Ik denk nog ietje heftiger:D

ik ga hem ook morgen uitproberen, vandaag even genieten van mijn rustdagje. Ben erg benieuwd. Wat ik zo kon zien lijkt me inderdaad nog wat gestoeid hebben met de samenstelling / verhoudingen en weinig met de ingredienten.

Wat een keuze heb ik, heb de crack v2 nog liggen enkele zakjes, de v3 een pot, en een paar samples B&F pre wo.... Luxe probleem? :D

ik ga hem ook morgen uitproberen, vandaag even genieten van mijn rustdagje. Ben erg benieuwd. Wat ik zo kon zien lijkt me inderdaad nog wat gestoeid hebben met de samenstelling / verhoudingen en weinig met de ingredienten.

Wat een keuze heb ik, heb de crack v2 nog liggen enkele zakjes, de v3 een pot, en een paar samples B&F pre wo.... Luxe probleem? :D

B&F Pre-Workout Power is natuurlijk altijd het beste:D De sachetjes is oude formule, die kun je mooi vergelijken met de nieuwe:cool:

Hoeveel doseringen kan je uit zo'n pot halen?

Nou, vandaag geprobeerd.

Ik merkte niks, ik zweette alleen als een otter.
Kan zijn dat mijn lichaam moeten wennen omdat ik eerst noxipro gebruikte.
Morgen weer testen, dan weten we iets meer.

Nou, vandaag geprobeerd.

Ik merkte niks, ik zweette alleen als een otter.
Kan zijn dat mijn lichaam moeten wennen omdat ik eerst noxipro gebruikte.
Morgen weer testen, dan weten we iets meer.
Hoeveel scoops nam je? 1-2 scoops = meer doseren.

inderdaad, lees vaker dat mensen gauw roepen dat het niet werkt (niet persoonlijk bedoeld op jou hoor ummelke)

Maar vaak nemen ze dan 1x 1 scoop, werkt niet, en dan ist rotzooi, terwijl sommigen pas na 3 scoops of zo pas wat merken.

zo merk ik 15gr al, terwijl mij chef al 1,5 zakje gebruikt voor hij wat merkt (dat is dikke 3 scoops)

Ik ga hem morgen proberen. Ik weet van de oude formule dat die werkt bij mij, dus ben benieuwd!

inderdaad, lees vaker dat mensen gauw roepen dat het niet werkt (niet persoonlijk bedoeld op jou hoor ummelke)

Maar vaak nemen ze dan 1x 1 scoop, werkt niet, en dan ist rotzooi, terwijl sommigen pas na 3 scoops of zo pas wat merken.

zo merk ik 15gr al, terwijl mij chef al 1,5 zakje gebruikt voor hij wat merkt (dat is dikke 3 scoops)

Ik ga hem morgen proberen. Ik weet van de oude formule dat die werkt bij mij, dus ben benieuwd!
Ik zelf begon ook te zweten als een otter met 2 schepjes, 3 (het liefst 4) werkt pas Echt voor mij.
Misschien dat dat de nieuwe formule nog beter werkt! :D

pas maar op,

vaak beloven ze met elke nieuwe formule wel tot 50% meer power, dus straks neem jij 4 scoops en knal je uit mekaar van de energie :D :D

Vond het mooi, de eerste versie crack; niet te evenaren of te overtreffen, alles gaat in slowmotion zo hard ga je.

week later nieuwe versie; 50% meer power! Hoe de f*ck kunnen ze dan een niet te evenaren formule verbeteren? :)

Ben benieuwd naar de nieuwe verkoop leus hahaha.

Laatst bewerkt:
Haha ja heb al een keertje 5 scoops genomen, daarboven hoef ik niet te zitten :D
Begin wel met 1 of 2 scoopjes :)

1 sachet hoeveel scoops is dat?

oke heb net de nieuwe crack geprobeert.
ik nam 2 scheppen en kreeg wat meer energy en ok wat meer kracht maar om te zeggen dat het als een gek aansloeg viel tog wel tegen.
ik heb er wel lekker op getraind zeker een aanrader!

Vandag Crack gehad met 2 scoops. Ging meteen stuk beter. Ik zweet wel als een otter.

ik heb het vandaag ook geprobeerd.

Ik heb 2 scoops genomen (met de oude sachets was dit evenveel, dus een volwaardige vergelijking)

Ten eerste; erge tegenvaller dat de pot amper halfvol zit... kunnen ze de pot net zo goed wat kleiner maken, issie ook makkelijker mee te nemen dan zo een groot onding...

Wellicht iets om even aan te geven bij de leverancier? aangezien ze geen handige zakjes gaan maken, moet men dus die pot soms mee sleuren (zoals ik, want ikmoet het op het werk in nemen...)

Goed, dus 2 scoops in 200ml water. Loste sneller op dan de oude formule.

Smaak: Lekkerder dan de oude formule. De oude formule had echt een bruistablet achtige smaak wat op orange leek. Deze nieuw versie smaakt al veel meer naar zoet sinas en minder bruistablet achtig.

Verder voelde ik duidelijker dat het begon te werken, ik voelde me na een 15-20 min echt opfleuren. De oude formule ging dat veel gelijkmatiger.

Werking tijdens de training: In vergelijking met de oude crack merk ik weinig tot geen verschil bij dezelfde dosering. Lekker energiek de training door en tussen sets door weer lekker vlot dat ik me fit voel om weer een setje te knallen.

Ook na de training geen energie crash o.i.d. maar dat had ik met de oude formule ook niet.

Dus mijn eindoordeel:

Qua smaak en oplosbaarheid issie verbeterd, maar qua werking niet veel veranderd dan eerst.

Dus ik vind het die 5 euro extra niet bepaald waard wat hij duurder is dan de vorige versie. Mocht ie niet goedkoper worden op den duur zal ik echt zeker gaan kijken naar een goedkopere vervanger

ik heb het vandaag ook geprobeerd.

Ik heb 2 scoops genomen (met de oude sachets was dit evenveel, dus een volwaardige vergelijking)

Ten eerste; erge tegenvaller dat de pot amper halfvol zit... kunnen ze de pot net zo goed wat kleiner maken, issie ook makkelijker mee te nemen dan zo een groot onding...

Wellicht iets om even aan te geven bij de leverancier? aangezien ze geen handige zakjes gaan maken, moet men dus die pot soms mee sleuren (zoals ik, want ikmoet het op het werk in nemen...)

Goed, dus 2 scoops in 200ml water. Loste sneller op dan de oude formule.

Smaak: Lekkerder dan de oude formule. De oude formule had echt een bruistablet achtige smaak wat op orange leek. Deze nieuw versie smaakt al veel meer naar zoet sinas en minder bruistablet achtig.

Verder voelde ik duidelijker dat het begon te werken, ik voelde me na een 15-20 min echt opfleuren. De oude formule ging dat veel gelijkmatiger.

Werking tijdens de training: In vergelijking met de oude crack merk ik weinig tot geen verschil bij dezelfde dosering. Lekker energiek de training door en tussen sets door weer lekker vlot dat ik me fit voel om weer een setje te knallen.

Ook na de training geen energie crash o.i.d. maar dat had ik met de oude formule ook niet.

Dus mijn eindoordeel:

Qua smaak en oplosbaarheid issie verbeterd, maar qua werking niet veel veranderd dan eerst.

Dus ik vind het die 5 euro extra niet bepaald waard wat hij duurder is dan de vorige versie. Mocht ie niet goedkoper worden op den duur zal ik echt zeker gaan kijken naar een goedkopere vervanger
was ie bij jou nie hard?
ik moes hem echt uit de pot KAPPEN!
heb er nog over gebeld maar ze zijde dak ff moes schudde maar zelfs dan komt die grote brok nie los ik zal maandag dus echt met een vork ofzo alles los moete kappen.

nee, het is gewoon los poederig, zoals het moet lijkt me.

oke das wel vreemd dan dat het aleen bij mijn is.
maar ja hij doet wel zijn werk dus dan zal het wel goed zijn.

Terug
Naar boven