Fitness Seller

CRACK - Revolutions Nutrition (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Kracttoename, concentratie, en pomp
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week en nog bezig
  • Hoe is de smaak van dit supplement? er is maar 1 smaak en die is erg bitter
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 scoops 30 minuten voor de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? Be Fit
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Niks extra's
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 49,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Absoluut!!!!!!

Mijn review:
Crack werkt geweldig. Alles wat Revolutions erover verteld klopt!
Ik voelde me net een stier die door de sportschool liep.
Super geconcentreerd en ook meer kracht, waardoor ik zwaarder kon trainen!!

Gelukkig geen last gehad van slaapproblemen, hier was ik in eerste instantie wel bang voor.

Al met al een geweldig product, dus zeker een aanrader!

Crak.jpg
 
Crack! Superspul! Ik haalde een vooruitgang van 4,5 kilo in slechts 4 weken! Na inname voel je Crack meteen werken, net zoals echte crack! Een heerlijke energyboost en je word op slag 186% sterker! Wetenschappelijk bewezen door Revolutions. Ik had een pomp zoals ik nog nooit een pomp gehad had. Iedereen in de sportschool vroeg welke steroids ik gebruikte. Maar die gebruik ik niet! Alleen het supplement crack van Revolutions is genoeg. Voor nog betere resultaten ga ik het de volgende keer stacken met andere supplementen van revolutions. Zoals de toppers Endostim, Testostim en Insustim! Wat zou de bodybuildingswereld toch zijn zonder Revolutions? Nee echt waar, Crack, dat is wat je nodig hebt. Van topmerk Revolutions. Crack heeft een revolutie in de bodybuildingswereld gemaakt!

God found ya
 
Crack! Superspul! Ik haalde een vooruitgang van 4,5 kilo in slechts 4 weken! Na inname voel je Crack meteen werken, net zoals echte crack! Een heerlijke energyboost en je word op slag 186% sterker! Wetenschappelijk bewezen door Revolutions. Ik had een pomp zoals ik nog nooit een pomp gehad had. Iedereen in de sportschool vroeg welke steroids ik gebruikte. Maar die gebruik ik niet! Alleen het supplement crack van Revolutions is genoeg. Voor nog betere resultaten ga ik het de volgende keer stacken met andere supplementen van revolutions. Zoals de toppers Endostim, Testostim en Insustim! Wat zou de bodybuildingswereld toch zijn zonder Revolutions? Nee echt waar, Crack, dat is wat je nodig hebt. Van topmerk Revolutions. Crack heeft een revolutie in de bodybuildingswereld gemaakt!


Hoeveel aandelen heb je???
 
weer iemand met 2 of 3 posts die een product de hemel in prijst

ik heb gister 30 gram genomen en viel daarna als een blok in slaap, wel lekker middagdutje trouwens voor de zaterdag. het is nu zondag ochtend, ik neem straks de 45 gram dosis en ga rond 10 uur even 3 uurtjes trainen, ik edit dit bericht wel even vanmiddag hoe ie was.
 
ik heb gister 30 gram genomen en viel daarna als een blok in slaap, wel lekker middagdutje trouwens voor de zaterdag. het is nu zondag ochtend, ik neem straks de 45 gram dosis en ga rond 10 uur even 3 uurtjes trainen, ik edit dit bericht wel even vanmiddag hoe ie was.
gast, 3 uurtjes krachttraining?!?
geen wonder dat je overdag zo in slaap valt.. doe normaal! :rolleyes:
 
Crack! Superspul! Ik haalde een vooruitgang van 4,5 kilo in slechts 4 weken! Na inname voel je Crack meteen werken, net zoals echte crack! Een heerlijke energyboost en je word op slag 186% sterker! Wetenschappelijk bewezen door Revolutions. Ik had een pomp zoals ik nog nooit een pomp gehad had. Iedereen in de sportschool vroeg welke steroids ik gebruikte. Maar die gebruik ik niet! Alleen het supplement crack van Revolutions is genoeg. Voor nog betere resultaten ga ik het de volgende keer stacken met andere supplementen van revolutions. Zoals de toppers Endostim, Testostim en Insustim! Wat zou de bodybuildingswereld toch zijn zonder Revolutions? Nee echt waar, Crack, dat is wat je nodig hebt. Van topmerk Revolutions. Crack heeft een revolutie in de bodybuildingswereld gemaakt!

Grappig post vooral na deze eerder post van 28 maart >

Bij Revolutions werken allemaal homo's die er op uit zijn om geld uit de zakken van mensen, die zich makkelijk laten foppen, af te troggelen. De verpakking laten ze lijken op de verpakking van medicijnen. Lijken het net anabolen. Tegen de muur met Revolutions.

Daarna ben je bedreigd? hahaha :D
 
Crack! Superspul! Ik haalde een vooruitgang van 4,5 kilo in slechts 4 weken! Na inname voel je Crack meteen werken, net zoals echte crack! Een heerlijke energyboost en je word op slag 186% sterker! Wetenschappelijk bewezen door Revolutions. Ik had een pomp zoals ik nog nooit een pomp gehad had. Iedereen in de sportschool vroeg welke steroids ik gebruikte. Maar die gebruik ik niet! Alleen het supplement crack van Revolutions is genoeg. Voor nog betere resultaten ga ik het de volgende keer stacken met andere supplementen van revolutions. Zoals de toppers Endostim, Testostim en Insustim! Wat zou de bodybuildingswereld toch zijn zonder Revolutions? Nee echt waar, Crack, dat is wat je nodig hebt. Van topmerk Revolutions. Crack heeft een revolutie in de bodybuildingswereld gemaakt!

Sarcasme jongens;)
 
Ik heb nog wat test zakjes in me auto liggen ik maak eerst mass fx & hemotest op en dan ga ik die zakjes eens proberen :rolleyes:
 
Crack! Superspul! Ik haalde een vooruitgang van 4,5 kilo in slechts 4 weken! Na inname voel je Crack meteen werken, net zoals echte crack! Een heerlijke energyboost en je word op slag 186% sterker! Wetenschappelijk bewezen door Revolutions. Ik had een pomp zoals ik nog nooit een pomp gehad had. Iedereen in de sportschool vroeg welke steroids ik gebruikte. Maar die gebruik ik niet! Alleen het supplement crack van Revolutions is genoeg. Voor nog betere resultaten ga ik het de volgende keer stacken met andere supplementen van revolutions. Zoals de toppers Endostim, Testostim en Insustim! Wat zou de bodybuildingswereld toch zijn zonder Revolutions? Nee echt waar, Crack, dat is wat je nodig hebt. Van topmerk Revolutions. Crack heeft een revolutie in de bodybuildingswereld gemaakt!

Helemaal mee eens,

Mijn pik groeide ook nog eens 8 centimeter!!11!one :rolleyes:
 
Nice kijk das het betere spul tog :)
 
Ik weet niet wat ik van dit product moet denken. Ik heb weliswaar twee potjes thuis staan en ik train ook wel goed enzo. Ik ben in staat om SUPER intensief te trainen. Maar daarna :o echt fokking hartkloppingen, opgejaagd en angstig gevoel. Lastig om het specifiek te beschrijven. Maar het is iedergeval niet fijn.

Vandaag ingenomen voordat ik me borst ging trainen. Zit nu met de gebakken peren.
 
Het geeft wel een bepaalde boost bij 2 schepjes. Mijn kracht word ook groter.
Het werkt toch beter dan ik in het begin zei.
Alleen kost het zoveel per inname in verhouding met Nox Pump, vanwege het feit dat je bij Crack veel meer gram nodig moet hebben.
 
om 15.15 uur de 45 gram genomen. 3 maatscheppen 2 mm onder de rand.

wel wat pindas walnoten en halve eiwitreep erna genomen omdat ik bijna omval van de honger, heb vandaag nog niets gegeten, wel vanmorgen wat vloeibare amizozuren, bcaa creatine glutamine en veel water. Denk dat ie om 16 uur wel inslaat en ik kan gaan trainen.
 
ben weer terug. voelde een lekkere energie. goede focus. geen hartkloppingen of opgejaagd, wel gedreven, geen afleidende gedachten of negatieve gedachten, gemotiveerd, nat t-shirt. volgende week zondag 55 gram en gewoon eten overdag. nu lekker relaxen met sky radio op. hij werkt nog lekker, zal wel zo blijven ook tot een uur of 12 vanavond, morgen om 6 uur weer fris op.

best lekker spacy gevoel hoor, en ik denk na over dingen veranderen in mijn leven, best onder invloed, een een tikkie opgefokt maar das zeker niet hinderlijk.
 
ik ga morgen mijn derde week in.voel hem in het begin van de week veel meer dan op woensdag of donderdag.heb donderdag 2 scoops genomen maar, vond de kracht die vrij kwam wel een beetje tegenvallen.heb vorige week dinsdag 1.5 scoop genomen en zat toen zowat tegen het plafond.zat toen achter mijn pc.rende naar beneden.snel mijn tas ingepakt.zei mijn moeder: "doe eens rustig aan.hou op met dat geren."
ging echt als een malle.en toen kwam ik thuis.was helemaal gebroken.
hoop dat het vaker gaat zo.
 
Lol dat had ik vrijdag, ik was de volgende dag echt heel erg kapot
 
zojuist een heel testzakje naar binnen gewerkt :eek:
als ik niet te wazig word zal ik posten hoe het was.
verwacht zelf niks, maar tog best wat positieve reacties,, achja
 
vanavond borst getraind.
op zich wel lekker getraind en wel
wat meer reps,, maar of dit nou komt door crack
of gewoon mn nieuwe schema sinds een weekje (waar
ik zowiezo goed op ga) ik denk dat ie bij de rest van het lijstje kan.
in mijn lijstje valt dat onder, niet kopen en beter sparen voor iets anders
majah heb ook superpump250 hiervoor gehad en die deed ook helemaal niks..
klinkt raar maar ging de training eigenlijk slechter door!
 
Vandaag de tester ingenomen.. kon nergens op de verpakking lezen om hoeveel doseringen het ging, dus heb alles ingenomen.. Lekkere training achter de rug, voel me hyper.. ben benieuwd hoelaat ik vannacht slaap.. :S
 
Vandaag de tester ingenomen.. kon nergens op de verpakking lezen om hoeveel doseringen het ging, dus heb alles ingenomen.. Lekkere training achter de rug, voel me hyper.. ben benieuwd hoelaat ik vannacht slaap.. :S

Niet denk ik :D
 


idd ja ;)
heb zelf in tijden al niet ZO SLECHT meer geslapen.
heb alles voorbij zien komen. 1 uur 3uur 5uur 7uur en toen kon
ik weer eruit :eek: het heeft mss opzich wel lichtjes gewerkt, maar
ik zou het iig al niet s'avonds kunnen gebruiken, wat best een probleem is..
 
Back
Naar boven