AndroidHealthClinic

Crack?

TrainKip

Novice
Waardering
0
Hallo, ik ben net nieuw lid. Ik ben een maand geleden begonnen met echt serieus trainen. Hiervoor ook wle getrained maar niet zoals nu.

Heb whey eiwitten van performance maar dit is niet voldoende om toch wel wat sneller resultaat te boeken. Nu heb ik creatine gekocht Anadraulic State maar dit krijg ik niet door me keel haha, en ik weet het no pain no gain. Maar dit spuug ik gelijk weer uit.

Nu lees ik hele goede dingen over het nieuwe product 'crack' en ben van plan deze te gaan halen. Nu lees ik soms dat je er misschien nog creatine moet bijnemen, maar dat is dat toch? Of bedoelen ze dan pure?

Heb er helaas nog niet veel verstand van, maar hoop er zo meer van te weten te komen.

Zouden jullie wat reacties willen geven over 'crack' en de vraag of je er dan nog meer moet bijhebben? Zou super zijn!

Alvast bedankt!

Crack is een stikstofproduct. Het maakt je niet 'beef' (geen enkel sup) maar het geef je eerder een boost.

Als je nog maar zo kort traint kun je 't ook nog heel goed af zonder supps en met een goede voeding, maar toch.

Crack = iets wat je neemt voor je training, wat je ff een tijdelijke boost, zoals hierboven ook al staat, geeft, waardoor je net even wat harder kan trainen, en wat zwaarder kan gaan ( mits je er gevoelig voor bent natuurlijk )

Hoezo krijg je de creatine niet door je keel trouwens? Ik heb ook gewone creatine monohydraat gehad, en daar zat nauwelijks smaak aan, was gewoon poeder wat je in een beetje water deed en dronk..

• Topic Starter Topic Starter
Een goede voeding heb ik, eetschema. En het kan misschien wel zonder, maar als je door die boost meer tilt en langer kan doorgaan groei je alleen maar sneller.

De creatine die ik heb ( als het creatine is, volgens mij ook booster want het is pre workout ) zit echt een nasty smaak haha. Nog nooit zoiets smerigs gedronken. Ben samen met een maat aan het trainen en die krijgt het ook niet binnen.

De creatine die ik heb ( als het creatine is, volgens mij ook booster want het is pre workout ) zit echt een nasty smaak haha. Nog nooit zoiets smerigs gedronken. Ben samen met een maat aan het trainen en die krijgt het ook niet binnen.

/care
less whining en gewoon die zooi achterin je strot trappen. Word vanzelf wel lekker

om die creatine door je strot te krijgen:
1. voordat je aan de opgeloste creatine ruikt al je neus dicht knijpen.
2. in 1 keer alles achterover kiepen.
3. doorspoelen met water.
done.

nee, geen ouwe oma truc, werkt echt als je het goed doet =)

Hallo, ik ben net nieuw lid. Ik ben een maand geleden begonnen met echt serieus trainen. Hiervoor ook wle getrained maar niet zoals nu.

Heb whey eiwitten van performance maar dit is niet voldoende om toch wel wat sneller resultaat te boeken. Nu heb ik creatine gekocht Anadraulic State maar dit krijg ik niet door me keel haha, en ik weet het no pain no gain. Maar dit spuug ik gelijk weer uit.

Nu lees ik hele goede dingen over het nieuwe product 'crack' en ben van plan deze te gaan halen. Nu lees ik soms dat je er misschien nog creatine moet bijnemen, maar dat is dat toch? Of bedoelen ze dan pure?

Heb er helaas nog niet veel verstand van, maar hoop er zo meer van te weten te komen.

Zouden jullie wat reacties willen geven over 'crack' en de vraag of je er dan nog meer moet bijhebben? Zou super zijn!

Alvast bedankt!

Crack bevat naast de andere ingredienten ook creatines. Daar je Crack alleen op trainingsdagen neemt (pre-workout) kun je op de rustdagen als je geen Crack neemt dan 5 gram creatine monohydraat nemen. Zo profiteer je ook maximaal van de werking van creatine. :)

Ik heb Crack ook geprobeerd maar was er niet over te spreken. Nano Vapor en Supercharge doen iig voor mij veel meer.;)

Crack werkte redelijk bij mij alleen je hebt er veel van nodig.. kan je beter voor Unleash gaan.. is goedkoper, je hebt er veel minder van nodig en werkte bij mij nog beter ook dan crack..

Creatine niet door je strot te krijgen? Apart, er hoort niet eens een smaak aan te zitten ???

Hallo,

Heb misschien een domme vraag, maar werkt dit spul niet verslavend??? Mijn vriend gaat dit proberen, maar als ik de informatie over dit product lees heb ik er zo mijn ??? bij...

@ TrainKip

Je traint pas een maand en je gooit je nu al vol met supps! Gaat toch gewoon hard trainen en goed eten. Als je pas begint gain je vrij snel de eerste kilo's. Zonde om je dus nu al met supps bezig te houden. Ik zou dat pas in een veel later stadium doen als ik jou was. maar goed, dat is mijn mening!

hahaha een maand trainen en je nu al volstoppen met supps omdat het dan "sneller"gaat. Over een paar maanden zal je wel beginnen aan AAS. Typisch....

Hallo,

Heb misschien een domme vraag, maar werkt dit spul niet verslavend??? Mijn vriend gaat dit proberen, maar als ik de informatie over dit product lees heb ik er zo mijn ??? bij...

Errug verslavend.. en pas maar op hij wordt er ook ontzettend geil van.. voor je het weet is de doos schraal!

Maar niet denken dat je aankomt van dit supplement, je kan iets meer geven en daardoor kom je ietjes meer aan wellicht..

Terug
Naar boven