XXL Nutrition

Crash na deca testo kuur ,

Jaa nu ik anderen schemas zie , jaa graag als je wil!
4 weken op 20 mg dus.. , wat zou nu de juist kuur voor me zijn?

---------- Toegevoegd om 17:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:59 ----------

Dat zijm verkeerde stats lees mijn eerste bericht eens ;)
Ik raad je aan om jezelf goed in te lezen over AAS. Zorg dat je dit soort fouten niet opnieuw gaat maken door alles maar van iedereen aan te nemen! Als je voldoende kennis hebt om een redelijk kuurvoorstel te doen dan kun je hier vervolgens om advies te vragen.

• Topic Starter Topic Starter
Vorige week nog 74 , maar heb al weer week niet getraind , dus zou nu wel wat minder zijn

volgens mijn zit hij in verkeerde forum hoor je niet bij fitness ? :roflol: bb met jou status met aas lijkt meer op een iemand die fitness doet :P

Jaa heb ik gedaan , had al wat in gedachte
Eerst winny only op 50 mg de dag , maar twijfel of dat wel zin heeft.
Dus maybe testo entan 250 mg\ml er bij?
6 weken lang

volgens mijn zit hij in verkeerde forum hoor je niet bij fitness ? :roflol: bb met jou status met aas lijkt meer op een iemand die fitness doet :P
Dan kun je volgens mij 80% hier wel weg sturen.

---------- Toegevoegd om 18:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:11 ----------

Jaa heb ik gedaan , had al wat in gedachte
Eerst winny only op 50 mg de dag , maar twijfel of dat wel zin heeft.
Dus maybe testo entan 250 mg\ml er bij?
6 weken lang
Waarom winstrol en hoe lang wil je het gaan slikken?
Waarom 6 weken test-e en niet langer of korter?

Ik zou meer beginnen eten ;)
Kijk hou deze 3 regels in je achterhoofd

1 slapen zoals een baby !
2 eten zoals een beest !!
3 trainen zoals een zotbeest !!!

En geloof mij daardoor zal je zeker en vast groeien !!!!!
Maar als ik jou was zou ik nog niet denken aan een nieuw kuurtje

Eerst de 3 bovenste regels leren uitvoeren :)

Moeten toch ergens beginnen , als je vragen heb lijkt t mij juist goed om
Hier te vragen dan aan beginners of zie ik dat verkeerd

Dat lijkt meer op een afslank dieet! Kortom, je voeding is niet in orde en je nakuur was te kort.
Volgende keer dus zorgen dat je voeding op orde is (wil je mijn schema wel sturen als uitgangspunt) en zorgen dat je de volgende keer een nakuur van 4 weken doet.
Dit^

Ik raad je aan om jezelf goed in te lezen over AAS. Zorg dat je dit soort fouten niet opnieuw gaat maken door alles maar van iedereen aan te nemen! Als je voldoende kennis hebt om een redelijk kuurvoorstel te doen dan kun je hier vervolgens om advies te vragen.
Dit^

en ik raad je naast het inlezen erover ook om er nog even vanaf te blijven. (je hebt er ook echt pas profijt van als je training en voeding op het juiste niveau zijn)

Jaa nu ik anderen schemas zie , jaa graag als je wil!
4 weken op 20 mg dus.. , wat zou nu de juist kuur voor me zijn?

---------- Toegevoegd om 17:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:59 ----------

Dat zijm verkeerde stats lees mijn eerste bericht eens ;)
Geen kuur

@yogi , zieke transformatie man ,
Thanks kerel, meeste resultaat heb ik behaald door heel veel dingen te proberen mbt voeding en inlezen over uitvoering van oefeningen etc.

Uit de manier waarop je reageert en je posts heb ik het idee dat je snel snel wilt maar je basis nog sterk kunt verbeteren, dus je kennis over voeding + training.

Winny voor drogemassa en levert ook meer kwaliteits massa dan de rest ,
6 weken , 50 mg de dag .
Test - e omdat t a 1,5 2 weken al werkt , hopen meer kilos mee te pakken.

Winny voor drogemassa en levert ook meer kwaliteits massa dan de rest ,
6 weken , 50 mg de dag .
Test - e omdat t a 1,5 2 weken al werkt , hopen meer kilos mee te pakken.

Ga je eens inlezen !!!!!

Waar zitten de ervaren personen !!!!!
Zoals krieltje in der tijd

Want is hier volgens mij ( helemaal naar de kloten) :(

Hoe oud ben je eigenlijk?

Dat is weer zo een voorbeeld dat met AAS wordt iedereen groter, zelfs als je eten klote is.
Hoelang heb je getraind voordat je aan dat kuur begon?
En wie heeft jou aangeraden om te kuren of waarom hebben mensen je niet afgeraden om te kuren?

Dat is weer zo een voorbeeld dat met AAS wordt iedereen groter, zelfs als je eten klote is.
Hoelang heb je getraind voordat je aan dat kuur begon?
En wie heeft jou aangeraden om te kuren of waarom hebben mensen je niet afgeraden om te kuren?

weet nu al zeker dat hij jonger is als 20 jaar anders durf je je leeftijd wel te zeggen imo

Stel je een goed voedingsschma op en ga vreten man.

Je typt in ieder geval net zo goed als je eet en kuurt :)

Geen hCG gebruikt zeker? Werd nog aangeraden in een van je oude topics, en dat advies heb je dus niet overgenomen? En ook nog eens tekort nagekuurd. In hetzelfde topic staat ook dat je minimaal 4 weken moet nakuren, dat advies heb je dus ook niet overgenomen. Dat komt je herstel beide niet echt ten goede, dus zelfs al zou je voeding 100% op orde zijn geweest, is het niet zo gek dat je bijna alles weer hebt verloren. Misschien moet je eerst maar eens je bloed laten testen voordat je aan een nieuwe kuur gaat denken. Maar ik heb het gevoel dat je toch niet naar ons gaat luisteren en volgende week al lekker aan de test en winstrol gaat :)

Allemaal van die k*t voorstellen, niet kunnen typen, geen advies aannemen of in iedergeval doen alsof je t allemaal zo goed weet. Zou lekker overnieuw beginnen na een tijd van herstel op 1-10 test e 500mg ew, 13-16 nolva 20mg ed i.c.m. een goed voedingsschema en degelijke training. In jouw geval is hier nog makkelijk van te profiteren.

is er nu niemand die ziet dat hij ,,, 57 kg weegt wat gebeurt hier in de aas sectie dafuq zeg

Ik was net blij dat dat gezeik een keer bespaart werd in de AAS sectie....wie zijn wij om voor een ander een minimale massa te bepalen waarop iemand mag kuren. Dan krijgen we weer pagina's vol over stats en niet toe aan kuren en dat komt dan iedereen elkaar na papegaaien. Nee dat is nuttig.....

Antwoord geven op een vraag van TS en niets meer dan dat, is dat nu zo lastig?

---------- Toegevoegd om 01:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:42 ----------

weet nu al zeker dat hij jonger is als 20 jaar anders durf je je leeftijd wel te zeggen imo

Hoezo durven.....kwestie van niet de behoeften hebben (net als ik met mijn onzin stats)

---------- Toegevoegd om 01:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:45 ----------

@TS
Los van je nakuur en je gebrek aan hCG gebruik is 2 maanden rust wel erg kort hoor. Zeker met deca!! Bloedtest doen en dan besluiten....

Ochtend : 100 gr havermout
11 uur 45 gr whey
Paar glazen water
Middag:
13:00 Tonijn uit blik
, kwark , krop ijsberg sla tomaat komkommer
15 :00 5 cracotte
100 gr gerookte zalm
17:00 wat de pot schaft met 45gr whey , 150 gram
Groente + kip toegevoegd

18:30 banaan , appel
Trainen

20:30 30 stuks cashew nootjes , 150 gr kipfilet

---------- Toegevoegd om 17:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:51 ----------

Dat is mijn voor geschreven toen , zou kunnen idd dat niet al te goed is nu ik zo beetje op het internet lees maarja ,
Vertrouwde ze eigelijk wel.. , wil niet weer de fout in gaan dus wil nu wel
Echt voorbereid zijn.

Do you even kcal?
Als je enigszins verstand van voeding hebt kan je prima zelf een schema in elkaar zetten. Daar heb je geen bedrijf voor nodig. Begin maar met de stickies te lezen :p

Ik was net blij dat dat gezeik een keer bespaart werd in de AAS sectie....wie zijn wij om voor een ander een minimale massa te bepalen waarop iemand mag kuren. Dan krijgen we weer pagina's vol over stats en niet toe aan kuren en dat komt dan iedereen elkaar na papegaaien. Nee dat is nuttig.....

Antwoord geven op een vraag van TS en niets meer dan dat, is dat nu zo lastig?

---------- Toegevoegd om 01:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:42 ----------

Hoezo durven.....kwestie van niet de behoeften hebben (net als ik met mijn onzin stats)

---------- Toegevoegd om 01:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:45 ----------

@TS
Los van je nakuur en je gebrek aan hCG gebruik is 2 maanden rust wel erg kort hoor. Zeker met deca!! Bloedtest doen en dan besluiten....

ymir

ben het helemaal met jou eens hoor ga een verzoek indienen bij de mods om de leeftijd grens op te heffen en iedereen mag nu hier advies geven en gebruik word toegestaan vanaf 16 jaar oke ???:trollface:

opa

Terug
Naar boven