XXL Nutrition

Crashen met chrash strongman uitprobeersels

Bezoekers in dit topic

Kan ik me idd herinneren. En hoe zit het met aas, je vrouw etc
Test heeft ze geen probleem mee, alles wat een grote impact heeft op de gezondheid (orals, tren) heeft ze niet graag dus doe ik niet meer. Na de seminar van mainline heb ik ook besloten dat meer dan test met eventueel een beetje mast niet nodig is voor mijn doelen. Wat ik eerst met steroids overcompenseerde probeer ik nu goed te maken door strikter te trainen.
Tot nu toe lukt dat redelijk :p
 
Test heeft ze geen probleem mee, alles wat een grote impact heeft op de gezondheid (orals, tren) heeft ze niet graag dus doe ik niet meer. Na de seminar van mainline heb ik ook besloten dat meer dan test met eventueel een beetje mast niet nodig is voor mijn doelen. Wat ik eerst met steroids overcompenseerde probeer ik nu goed te maken door strikter te trainen.
Tot nu toe lukt dat redelijk :p
Ja dan werkt je lul nog eens.
Kan ze wel begrijpen.
 
in!
 
Vandaag rustdag, dieet een beetje aan het plannen voor de komende weken.
Paar maanden geleden dat ik nog kcals heb geteld, word weer even puzzelen.
Om de een of andere reden is de Franse magere kwark hier steeds uitverkocht en in Nederland mogen we nu niet gaan winkelen. Ik denk dit te gaan vervangen door een casseine Shake. Met honger kan ik niet slapen.
80BC7352-5D77-4687-9391-D2205714BA20.jpeg

Ik hoop dat mijn ECA stack aankomt vandaag. In een tekort trainen zonder iets stimulerend vind ik maar niks.
 
Pak dan gewoon platte kaas? Dat is toch hetzelfde :P
 
Pak dan gewoon platte kaas? Dat is toch hetzelfde :P
Dat klinkt niet fancy genoeg :p

nope, ook al achter gezocht, alle magere varianten zijn de winkel uit. En in een andere winkel dan de Aldi of Lidl winkelen word wat duur.
Ik denk dat er nog een budget BB-er aan deze kanten aan het hamsteren is geweest
 
Dat klinkt niet fancy genoeg :p

nope, ook al achter gezocht, alle magere varianten zijn de winkel uit. En in een andere winkel dan de Aldi of Lidl winkelen word wat duur.
Ik denk dat er nog een budget BB-er aan deze kanten aan het hamsteren is geweest
Huismerk in de Carrefour en Delhaize kosten ook maar €0,65, cheapskate :roflol:
 
In
 
Huismerk in de Carrefour en Delhaize kosten ook maar €0,65, cheapskate :roflol:
Hij koopt warsch van die 3 eurie danone containers :emo: Weggegooid geld.
Vind die 0.65 cent nog beter smaken.
 
In!
 
Fuck die kwark dan maar :0
Neerpelt Colruyt op t moment
2DF8B889-0F7B-42C1-B9BD-06DE889F691A.jpeg
 
Snap dat hele gedoe om kwark/platte kaas ook niet. Drink 10x liever een shake :o
 
Snap dat hele gedoe om kwark/platte kaas ook niet. Drink 10x liever een shake :o
Ik vind kwark met wat zoetstof en en hagelslag door echt lekker.
een Shake voelt niet aan als een “echte maaltijd” voor mij. Het drinkt veel te snel weg
 
Ik vind kwark met wat zoetstof en en hagelslag door echt lekker.
een Shake voelt niet aan als een “echte maaltijd” voor mij. Het drinkt veel te snel weg

Heb je die pudding van XXL al eens gehad? Die is ook goed/lekker. En neigt meer naar een maaltijd toe.
 
Heb je die pudding van XXL al eens gehad? Die is ook goed/lekker. En neigt meer naar een maaltijd toe.
De potjes een tijdje terug eens. Vond ik inderdaad lekker maar dat word wat te duur.
Ik probeer mijn eten zo weinig mogelijk invloed te laten hebben op het gezinsbudget.
inkomsten zijn op het moment niet zo geweldig hier :)
 
Back
Naar boven