Fitness Seller

Review CREA PUMP - XXL Nutrition

Beoordeling: [Afbeelding niet meer beschikbaar] 10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Creatine + toevoegingen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? CreaPump zorgt voor een enorme pomp, krachttoename en drive om te trainen. CreaPump bevat Creatine Malaat, in de praktijk blijkt deze creatine zeer effectief voor mensen die niet goed op andere creatine vormen reageren. Creatine Malaat is creatine gekoppeld aan een malaatzuur, hierdoor wordt deze creatine veel beter opgenomen door het lichaam.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulken
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Ik ben er nu een kleine week mee bezig.
  • Hoe is de smaak van dit supplement? De smaak is veel minder zuur als de Nitro Crea van XXL
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 maatschepje voor en 1 na de training.
  • Waar heb je het supplement gekocht? Xxlnutrition.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Omdat ze vertrouwd zijn in afspraken/info en levering.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 24,95
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Dit creatine supplement is goedkoop in vergelijking met de andere producten.

Mijn review:
Dit product is voor herhaling vatbaar. Ik gebruik het nu een kleine week en geeft me gewoon extra kracht en uithoudingsvermogen. Daarnaast geeft het een vreselijk lekkere pomp die niet in de weg zit;)
Ik merk ook nu al een gewichtstoename dus ben benieuwd hoe zich dit verder uitbreidt.
Ik zal over een week weer een aanvulling doen qua review.

+1, volgens mij zit er meer achter bij reus, die trouwens ook gesponsord wordt door xxl geloof ik. die andere review van NOX pump was ook al heel goed. maar goed het zal wel goed zitten :D

Gesponserd of niet. ben er ook een dikke week mee bezig, en kracht gaat toch aardig vooruit. + pomp is sneller en langer aanwezig.

goed spul die Creapump :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
+1, volgens mij zit er meer achter bij reus, die trouwens ook gesponsord wordt door xxl geloof ik. die andere review van NOX pump was ook al heel goed. maar goed het zal wel goed zitten :D

Betreft sponsor heb je idd gelijk. Maar dat neemt niet weg dat ik niet eerlijk een review zal aanmaken over een product. Dit is een eigen merk van XXL en die NOX waar ik ook zeer over te spreken ben is van Dorian Yates. Die kun je dus overal in principe kopen dus dat is niet standaard gerelateerd aan XXl.
Maar ik ken je opmerking begrijpen;)

• Topic Starter Topic Starter
Gesponserd of niet. ben er ook een dikke week mee bezig, en kracht gaat toch aardig vooruit. + pomp is sneller en langer aanwezig.

goed spul die Creapump :thumbs:

Kijk dat hoor ik graag want heb hetzelfde. De kracht neemt telkens toe en de pomp blijf ik gewoon geweldig vinden zolang het maar niet in de weg gaat zitten zodat je niet door kunt trainen.
De prijs is gewoon ideaal voor iedereen dus ook voor de persoon met een lager budget;)

Moet je die creapump eigenlijk innemen met dextrose zoals ze bij gewone creatine aanraden of is dit niet nodig? Ik wil natuurlijk wel optimale opname!

Moet je die creapump eigenlijk innemen met dextrose zoals ze bij gewone creatine aanraden of is dit niet nodig? Ik wil natuurlijk wel optimale opname!

Ik denk dat het al dit soort supplementen goed werken samen met snelle carbs.

dit is goei spul ben er 3 weken mee bezig.

En er zij al heel wat pr's gesneuveld

En een enorme pomp. ;)

mooi zo, ga ik bij de volgende bestelling mee opnemen:)

mooi zo, ga ik bij de volgende bestelling mee opnemen:)

Zal je geen spijt van hebben man.

Heb ook gemerkt dat je er een zalige nachtrust van hebt als je het NET voor het slapen inneemt.
Dus opdrinken, en direkt in de nest duiken. Werd vanacht om 4 uur wakker en was al uitgeslapen dacht ik. dan toch naar maar even terug gekropen, en om 6 uur opgestaan. Als je wakker wordt precies of je hebt dagen geslapen. :D

Ook eens bestellen, eens zien wat het juist doet!
Het is dus aan te raden het 2 x daags te nemen? niet enkel VOOR de training?

Zal je geen spijt van hebben man.

Heb ook gemerkt dat je er een zalige nachtrust van hebt als je het NET voor het slapen inneemt.
Dus opdrinken, en direkt in de nest duiken. Werd vanacht om 4 uur wakker en was al uitgeslapen dacht ik. dan toch naar maar even terug gekropen, en om 6 uur opgestaan. Als je wakker wordt precies of je hebt dagen geslapen. :D

Dus jij drinkt een pre-workout voor je gaat slapen? had je vriendin toch geen zin ofzo :roflol:

Dus jij drinkt een pre-workout voor je gaat slapen? had je vriendin toch geen zin ofzo :roflol:

Creapump 2 x daags innemen. VOOR en NA de training. Neem op niet trainingsdagen de doseringen met een minimale tussenpose van 8 uur. waarom niet voor het slapen gaan dan ???

btw: is geen pré-workout zoals nox pump ofzo hoor. Ik krijg hier zeker geen rush van zoals nox oid. (spijtig genoeg :D)

Ben er nu net een aantal dagen mee bezig:bierbang:, gisteren kon ik het effect voor het eerst goed merken tijdens de training....ff kijken of we de
swung erin houden en of we wat gains kunnen pakken. Reageer meestal wel goed op dit soort spul;)...ben een aantal maanden helemaal off supp's geweest dus dan merk je gewoon dat je met de dagen die verstrijken lekker vol loopt als je iets als CreaPump pakt.

Pak er naast trouwens White Blood van Controlled Labs, dat kickt er altijd goed in bij mij en is kwa samenstelling een goede aanvulling (alleen op trainingsdagen), aanrader om er eventueel naast te nemen;).

Laatst bewerkt:
Creapump 2 x daags innemen. VOOR en NA de training. Neem op niet trainingsdagen de doseringen met een minimale tussenpose van 8 uur. waarom niet voor het slapen gaan dan ???

btw: is geen pré-workout zoals nox pump ofzo hoor. Ik krijg hier zeker geen rush van zoals nox oid. (spijtig genoeg :D)

nee het is geen pre workoutbooster het is een creatine/NO mix. Onze pre workoutbooster komt in januari.

Rene heb je al wat meer duidelijkheid over jullie xxl Cycle support ? Meende namelijk dat er een xxl cycle support in opkomst was.

gebruik het nu een 5 tal dagen..
Lekker langdurige pomp, krachttoename is nog te vroeg!

ik ben er vandaag (woendag) mee begonne, morgen de eerste training ermee: rug :D

Terug
Naar boven