XXL Nutrition

Review CREA PUMP - XXL Nutrition

Beoordeling: [Afbeelding niet meer beschikbaar] 10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Creatine + toevoegingen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? CreaPump zorgt voor een enorme pomp, krachttoename en drive om te trainen. CreaPump bevat Creatine Malaat, in de praktijk blijkt deze creatine zeer effectief voor mensen die niet goed op andere creatine vormen reageren. Creatine Malaat is creatine gekoppeld aan een malaatzuur, hierdoor wordt deze creatine veel beter opgenomen door het lichaam.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulken
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Ik ben er nu een kleine week mee bezig.
  • Hoe is de smaak van dit supplement? De smaak is veel minder zuur als de Nitro Crea van XXL
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 maatschepje voor en 1 na de training.
  • Waar heb je het supplement gekocht? Xxlnutrition.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Omdat ze vertrouwd zijn in afspraken/info en levering.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 24,95
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Dit creatine supplement is goedkoop in vergelijking met de andere producten.

Mijn review:
Dit product is voor herhaling vatbaar. Ik gebruik het nu een kleine week en geeft me gewoon extra kracht en uithoudingsvermogen. Daarnaast geeft het een vreselijk lekkere pomp die niet in de weg zit;)
Ik merk ook nu al een gewichtstoename dus ben benieuwd hoe zich dit verder uitbreidt.
Ik zal over een week weer een aanvulling doen qua review.

Ben er nu net een aantal dagen mee bezig:bierbang:, gisteren kon ik het effect voor het eerst goed merken tijdens de training....ff kijken of we de
swung erin houden en of we wat gains kunnen pakken. Reageer meestal wel goed op dit soort spul;)...ben een aantal maanden helemaal off supp's geweest dus dan merk je gewoon dat je met de dagen die verstrijken lekker vol loopt als je iets als CreaPump pakt.

Pak er naast trouwens White Blood van Controlled Labs, dat kickt er altijd goed in bij mij en is kwa samenstelling een goede aanvulling (alleen op trainingsdagen), aanrader om er eventueel naast te nemen;).

Ben nu een tijdje met CreaPump en White Blood (CL) bezig en moet zeggen dat het echt heerlijk is:meal:...sta vol, maak goede trainingen en de krachtgains zijn ook aardig (begon na 2,5 week)...kwa kwaliteit is er duidelijk iets bijgekomen:cool:.

Heb nog nooit Creatine Malaat in mijn schema gehad maar slaat bij mij zeker net zo aan aan als CEE. Doe het op het moment zo, op trainingsdagen neem ik 2 porties CreaPump en de dagen die ik niet train 1, de White Blood neem ik
ook alleen op trainingsdagen (3 caps.)...Aanrader, goede samenstelling en wat belangrijk is, denk dat het in ieders budget past;).

Laatst bewerkt:
Gisteren 3 potten creapump besteld en nog een hele reeks...
Lekker knallen op het nieuwe jaar!

Ik voel hetzelfde ivm het ophouden van vocht. Ik ben denk ik toch zeker 1kg bijgekomen in korte tijd... Spieren of vocht? Ik denk eerder vocht :(.
Gaat dat eigenlijk vanzelf weg als je ermee stopt?

Het vasthouden van vocht heeft imo te maken met je voedingspatroon en niet met creatine.

Met mijn voedingspatroon? Wat wil je daar mee zeggen want ik heb niets veranderd aan mijn voedingspatroon...

Renee , scheelt er wat met xxl?

Ik heb vrijdag bestel voor 10u en vandaag nog niets geleverd?

Ook jullie website gaat nimeer?

Mijn bestelnr BESTELNUMMER : 22267

Mijn excuses.

Verplaats het dan aub naar de juiste sectie..
Maar ik vind het toch wel belangrijk.

Want xxl offline lijkt me wel raar.

en Vrijdag voor 10u bestellen en nu disndag 14u15 nog niet in huis.....

Dat ben ik niet gewoon

Lijkt mij even downtime van de server. Ik heb mooi mijn 10 kg whey binnen gekregen, ze hadden het onder de tafel in de tuin gezet. Niet eens een briefje in de brievenbus dat het daar stond, weer lekker service van TNT:o Weer snelle levering zoals altijd;)

Daarbij. Ik denk dat ik ermee ga stoppen. Het vocht zet zich blijkbaar ook op mijn gewrichten. Mijn vingers en enkels voelen heel stram, gespannen en pijnlijk aan, ik krijg mijn ring niet meer uit.
Ik denk dat ik terug ga naar de vloeibare creatine van MMUSA. Heel goede ervaringen mee, niet loaden, geen onderhoudstoestanden. Enkel nemen als je de krachttraining doet.

Gisteren ben ik ook maar eens aan men pot begonnen, 'k ben eens benieuwd :)

stack het nu met creapump, ben benieuwd.

Laatst bewerkt:
Ik voel hetzelfde ivm het ophouden van vocht. Ik ben denk ik toch zeker 1kg bijgekomen in korte tijd... Spieren of vocht? Ik denk eerder vocht :(.
Gaat dat eigenlijk vanzelf weg als je ermee stopt?

jup,

eergisteren mee begonnen, nu 2 kg zwaarder. Vocht, minder definitie maar wel stukkie voller :D.

Terug
Naar boven