MuscleMeat

Review CREA PUMP - XXL Nutrition

Beoordeling: [Afbeelding niet meer beschikbaar] 10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Creatine + toevoegingen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? CreaPump zorgt voor een enorme pomp, krachttoename en drive om te trainen. CreaPump bevat Creatine Malaat, in de praktijk blijkt deze creatine zeer effectief voor mensen die niet goed op andere creatine vormen reageren. Creatine Malaat is creatine gekoppeld aan een malaatzuur, hierdoor wordt deze creatine veel beter opgenomen door het lichaam.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulken
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Ik ben er nu een kleine week mee bezig.
  • Hoe is de smaak van dit supplement? De smaak is veel minder zuur als de Nitro Crea van XXL
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 maatschepje voor en 1 na de training.
  • Waar heb je het supplement gekocht? Xxlnutrition.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Omdat ze vertrouwd zijn in afspraken/info en levering.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 24,95
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Dit creatine supplement is goedkoop in vergelijking met de andere producten.

Mijn review:
Dit product is voor herhaling vatbaar. Ik gebruik het nu een kleine week en geeft me gewoon extra kracht en uithoudingsvermogen. Daarnaast geeft het een vreselijk lekkere pomp die niet in de weg zit;)
Ik merk ook nu al een gewichtstoename dus ben benieuwd hoe zich dit verder uitbreidt.
Ik zal over een week weer een aanvulling doen qua review.

wilt toch zeggen dat het goei spul is...

als andere een product plaatsen, ik zeg maar iets: creatine van merk x, en je zegt, ben er een week mee bezeg ik geef het een tien, dan lache ze je uit, maar xxl schijnt toch zooo goed te zijn :) sorry ik vind het bullshit, xxl heeft soms teveel macht op dit forum en dat is jammer...

als andere een product plaatsen, ik zeg maar iets: creatine van merk x, en je zegt, ben er een week mee bezeg ik geef het een tien, dan lache ze je uit, maar xxl schijnt toch zooo goed te zijn :) sorry ik vind het bullshit, xxl heeft soms teveel macht op dit forum en dat is jammer...

ik begrijp niet wat jij tegen xxl hebt...ik zie jouw overal negatieve dingen posten tegenover xxl en het begint me aardig te irriteren

ik begrijp niet wat jij tegen xxl hebt...ik zie jouw overal negatieve dingen posten tegenover xxl en het begint me aardig te irriteren

dit is de tweede keer dat ik iets zeg over xxl?
en ik heb er helemaal nix tegen want ik ben van plan er zelf ook iets van te kopen!
ik zeg dat ik het gewoon jammer vind dat men er blijkbaar niet kritisch over kan zijn, alles van xxl blijkt goed te zijn... dat wil ni zeggen dat ik wat tege xxl heb he :)

ach laatem toch, hij zal wat last hebben van het uur te verzetten.

ot: vond het toch goei spul die creapump. kun je na een week toch al wel zeggen. ;)

ot: vond het toch goei spul die creapump. kun je na een week toch al wel zeggen. ;)

ohja! al mijn klokken lopen ook nog een uur achter:o

was wel van plan crea pump een keer te gaan proberen maar heb er niet echt vertrouwen in, heb nooit veel gemerkt van creatine producten:rolleyes:

ok dan :) whatever
ik wil wel eens kijke wat voor reacties ik krijg als ik een review post na een week animal nitro gebruikt te hebben... we zullen ineens de daad bij het woord voeren dan he :)

ok dan :) whatever
ik wil wel eens kijke wat voor reacties ik krijg als ik een review post na een week animal nitro gebruikt te hebben... we zullen ineens de daad bij het woord voeren dan he :)

als jij zegt dat je na een week verschil merkt... dan is er toch geen probleem. anderen weten niet wat jij voelt. en als ze je niet geloven is dat hun probleem...

als jij zegt dat je na een week verschil merkt... dan is er toch geen probleem. anderen weten niet wat jij voelt. en als ze je niet geloven is dat hun probleem...

voila, dat vind ik er ook van :) maar het is moeilek om zoiets na een week al te zeggen...
ik zeg gewoon (mijn mening) dat op dit forum over xxl nooit wat negatiefs gezegd word, over geen enkel product ook maar 1 kritisch woordje :)
maar ik herhaal dat is MIJN MENING... als jullie al die producten zo goed vinden en het werkt voor jullie des te beter :) endan zal ik het aanmoedigen ook. wilde gewoon even zeggen wat ik erover denk..

voila, dat vind ik er ook van :) maar het is moeilek om zoiets na een week al te zeggen...
ik zeg gewoon (mijn mening) dat op dit forum over xxl nooit wat negatiefs gezegd word, over geen enkel product ook maar 1 kritisch woordje :)
maar ik herhaal dat is MIJN MENING... als jullie al die producten zo goed vinden en het werkt voor jullie des te beter :) endan zal ik het aanmoedigen ook. wilde gewoon even zeggen wat ik erover denk..

Je hebt wel een punt hoor. XXL heeft hier een goddelijke reputatie. Ook al zouden ze er bloem instoppen dan nog zegt 90%, heeft na 1 week al gewerkt! Daar durf ik wel om te wedden.
Placebo effect. Maar goed, hier is niets slechts aan, enkel zegt het niets over het product zelf.

Ik blijf het jammer vinden dat op DBB geen onafhankelijke meningen meer worden gegeven...

Je hebt wel een punt hoor. XXL heeft hier een goddelijke reputatie. Ook al zouden ze er bloem instoppen dan nog zegt 90%, heeft na 1 week al gewerkt! Daar durf ik wel om te wedden.
Placebo effect. Maar goed, hier is niets slechts aan, enkel zegt het niets over het product zelf.

Ik blijf het jammer vinden dat op DBB geen onafhankelijke meningen meer worden gegeven...

dat bedoel ik dus...

Terug
Naar boven