Fitness Seller

Creatine (3 vragen)

rikketp

Novice
Waardering
0
Beste lezers,

Ik heb 3 vraagjes omtrend creatine inname. Kon ze zo snel via google niet vinden namelijk.

1. Is het beter om ze na je training te nemen of voordat je gaat slapen?

2. Is het normaal dat je 12 keer per dag moet pissen door al dat water?

3. Wat als je het een avond vergeet in te nemen? Dan zsm innemen of een dag overslaan?

Alvast bedankt,
Rik

1 ik neem het voor mijn training. na is ook nooit slecht. voor het slapengaan zou ik niet weten. alles hangt af van hoeveel je neemt.

2 12 keer pissen is denk ik wat veel. je drinkt meer water dus moet meer pissen. hoeveel keer hebk nooit geteld.

3 van een keer te vergeten ga je hoop ik niet sterven maar beter is dat je het niet vergeet...

1. voor en na training
2. tsja of je moet een blaas ter grote van een skippybal hebben
3. niet vergeten ;) anders desnoods de volgende ochtend nemen.. maar ik doe altijd gewoon weer normaal verder gaan

• Topic Starter Topic Starter
ik heb creatine van MDY. Dat houdt in 5 dagen oplaadfase 3x per dag, en dan 1x per dag.

Dus voor 1x per dag, wat is dan t beste tijdstip? Na de training of voort slapen gaan?

in proporties van 5 gram.

Tnx!, ik had mijn dagelijkse dosis nieuwe creatine topics nog niet gehad.

Je kiest er zelf voor om het te lezen, staat toch duidelijk vermeld in het topic naam :)

Beste lezers,

Ik heb 3 vraagjes omtrend creatine inname. Kon ze zo snel via google niet vinden namelijk.

1. Is het beter om ze na je training te nemen of voordat je gaat slapen?

3. Wat als je het een avond vergeet in te nemen? Dan zsm innemen of een dag overslaan?

Alvast bedankt,
Rik

1. na
2. ja
3. gewoon innemen wanneer je 't beseft dat je 't vergeten bent. Sommige bronnen bevestigen dat crea enkel nodig is op trainingsdagen.

nee.

Vaak plassen kan een symptoom zijn van:
1 vergrote prostaat
2 diabetes

Hoezo "al dat water" ? als je je creatine weg drinkt met 12 lieter water ... ja dan snap ik het...

3 - overdreven veel drinken.

Aight :D

Goed bezig jij. Mij hoor je niet meer, wist overigens ook niet dat er zóveel informatie stond hier.

Creatine schijnt overigens niet van koffie te houden. Dus je kunt het het beste 2 uur voor of 2 uur na je koffieconsumptie innemen.

graag een verklaring voor zsm voor de minder slimme onder ons ? :D

Terug
Naar boven