XXL Nutrition

creatine advies

giovanni20

Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
80kg
Vetpercentage
16%
ik wil binnenkort beginnen met het nemen van creatine welke
creatine merk raden jullie me aan om te nemen
(ik heb al vernomen dat creapure of te wel monohydraat de beste
is voor een beginnende nemer van creatine)

maar welke merk raden jullie me aan
alvast bedankt

ik zou beginnen met Creatpure (creatine monohydraat) , kijken of dat aanslaat en zoniet dan kun je blends van verschillende creatine proberen.

ik zou bij de boardsponsors kijken , persoonlijk ben ik begonnen met deze creatine :

Body en fitshop Creapure Creatine monohydraat

Met Creapure Creatine heb je altijd een goede keus. Creapure is een patentnaam en eigenlijk elke creatine monohydraat bevat dit patent. Hiermee heb je altijd de beste keus en beste kwaliteit voor een ontzettend lage kwaliteit.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Veel bedrijven beloven het, met Creapure® creatine weet je het zeker.
De allerbeste creatine voor spierkracht, spiermassa en prestaties. Creapure® Creatine wordt geproduceerd door AlzChem Trostberg GmbH.
Dit bedrijf garandeert de meest zuivere Creatine wereldwijd verkrijgbaar. Elke batch Creapure® creatine wordt getest op zuiverheid en kwaliteit.

Met Creapure Creatine heb je altijd een goede keus. Creapure is een patentnaam en eigenlijk elke creatine monohydraat bevat dit patent. Hiermee heb je altijd de beste keus en beste kwaliteit voor een ontzettend lage kwaliteit.

De allerbeste creatine voor spierkracht, spiermassa en prestaties. Creapure® Creatine wordt geproduceerd door AlzChem Trostberg GmbH.
Dit bedrijf garandeert de meest zuivere Creatine wereldwijd verkrijgbaar. Elke batch Creapure® creatine wordt getest op zuiverheid en kwaliteit.

Je bedoelt prijs lijkt mij;):D

enkele effecten van creatine: sneller herstel , meer massa toenname, meer kracht

LOL epic typfout

hahahahah ja ik zat ook al wtf.. xd

ken gebeuren:p

Terug
Naar boven