AndroidHealthClinic

creatine anabool?

Ano_9531

Dutch Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
7
Lengte
1m50
Massa
40kg
Vetpercentage
hey,

in sommige topic's over creatine zijn er mensen die zeggen dat het een soort anabool is. is dit waar?
en wat zijn de bijwerkingen dan?
ik overweeg van het misschien te gebruiken...

thx

Iets kan een anabole werking hebben. Dat is anders dan AAS zelf.

Zijn dikke anabolen jonge, laat je niks anders wijsmaken, als het zo normaal was kon je het wel bij de supermarkt krijgen :mad: afblijven van die troep jonge

• Topic Starter Topic Starter
Zijn dikke anabolen jonge, laat je niks anders wijsmaken, als het zo normaal was kon je het wel bij de supermarkt krijgen :mad: afblijven van die troep jonge

wat is er dan zo slecht aan? whey is tog ook ene gewoon supplement vind je tog ook niet in de super?

nooit van sarcasme gehoord.... er is niets mis met creatine, je lichaam haalt het uit bv rundsvlees enzo. lees is wat rond voor je domme vragen gaat stellen....

ik heb al rond gelezen, as je het een stomme vraag vind antwoord er dan niet op..

Ik zou NOS Ether kopen, heerlijke smaak is dat.

hey,

in sommige topic's over creatine zijn er mensen die zeggen dat het een soort anabool is. is dit waar?
en wat zijn de bijwerkingen dan?
ik overweeg van het misschien te gebruiken...

thx

Als je mij één post kan tonen waar staat dat "creatine een soort anabool is" dan krijg je een prijs.

Serieus TS, ben jij echt zo dom of lijkt het maar zo? Er is een ****ing sticky geheel gewijd aan dit onderwerp en dan open jij een topic met deze domme vraag, waar zit jouw verstand?

1zbyy3d.jpg

@ michiel
is geen domme vraag. anabool is spier opbouwend katabool is spier afbraak. dit word bedoeld met creatine is anabool. anabool hoeft dus niet altijd om steroiden te gaan.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven