XXL Nutrition

creatine anabool?

Kan je gewoon bij apotheker krijgen.. betaal je wel wat meer natuurlijk. Maar het is volkomen veilig.

dat hoor ik hem ook niet vragen, hij vraagt creatine anabool (spieropbouwend), niet een anabole steroide :rolleyes:

Moest hij vragen of creatine anabool is, ja, want dat is het ook.
Maar in de OP staat letterlijk of creatine 'een soort' anabool is.

Hahaha liefst een serieuze post man, kan je echt geen sarcasme spotten? :D

---------- Toegevoegd om 17:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:41 ----------

juist, dus beter niet anderen proberen aftezijken als je zelf niet weet waar je over praat.;)

Of niet... r*tard :D
Niet zeiken jongens, de TS had deze dingen makkelijk kunnen vinden :)

zie hierboven,

anabool = spieropbouwend, dat wil nog niet zeggen dat het AAS zijn ...

• Topic Starter Topic Starter
hoe lang train je? Waarom denk je dat je creatine nodig hebt?
Zou eerst een tijdje lekker blijven trainen voor je gaat beginnen met supplementen.

nee gewoon vriendelijk

---------- Toegevoegd om 19:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:27 ----------

hoe lang train je? Waarom denk je dat je creatine nodig hebt?
Zou eerst een tijdje lekker blijven trainen voor je gaat beginnen met supplementen.

3maand bodybuilding, 1,3jaar fitness (telt niet vind ik :p)
ja was ik ook van plan tot ik geen of minder vooruitgang boek dan ga ik wrs creatine nemen

Lekker volwassen gedrag weer mannen!:thumbs:

Wat verwacht je anders als TS een topic opent over iets wat:
A) al 203942830482x langs is geweest
B) met de zoekfunctie makkelijk is te vinden
C) Een sticky geheel gewijd is aan het onderwerp

ja man maak dan over alles sticky's dan is een forum niet meer nodig? en alles is ooit al weel eens "langs geweest" is het zo moeilijk om gwn normaal te reageren?

---------- Toegevoegd om 18:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:25 ----------

Lekker volwassen gedrag weer mannen!:thumbs:

idd,

ja man maak dan over alles sticky's dan is een forum niet meer nodig? en alles is ooit al weel eens "langs geweest" is het zo moeilijk om gwn normaal te reageren?

Is het zo moeilijk om gewoon de stickys te lezen? Ze staan er niet zomaar.

Terug
Naar boven