AndroidHealthClinic

Creatine ethyl ester vs creatine monohtdrare

Bezoekers in dit topic

JulianR98

Novice
Lid geworden
23 jan 2017
Berichten
8
Waardering
1
Lengte
1m76
Massa
70kg
Vetpercentage
10%
Ik vroeg mij af welke van de 2 beter zou werken? Van monohydraat is het effect al lang bewezen alleen zou je hiervan wat meer "opgeblazen" worden doordat je meer vocht vast houdt. Bij Creatine ethyl ester daarentegen zou dit niet gebeuren. Op studies die ik heb gevonden wordt zowel gezegd zonde van je geld als het is veel beter.

Is creatine ethyl ester het extra geld waard? Of is het gewoon troep die duurder is?
 
Het laatste.........
 
Beste pak je gewoon monohydraat en liefst nog die van creapure...
 
Recente studies tonen aan dat andere varianten dan monohydraat geen voordelen hebben. Alleen de prijs is hoger. Dus moraal van het verhaal gewoon monohydraat 5 gram per dag 365 dagen per jaar.


ps. dat vocht zit in de spieren door de aantrekkingskracht van water , precies waar je het hebben wil.
 
Die creapure is net zand. Dat is ook kut.
Die van xxl kan gewoon bij de eiwit shake erbij.
 
Het werkt zelfs slechter dan creatinemonohydraat, omdat het zeer onstabiel is bij fysiologische pH-waarde.

Er is tot op heden geen enkele creatinevariant die beter is dan de monohydraatvariant. Er valt ook niets te verbeteren aan creatinemonohydraat: het wordt vrijwel volledig opgenomen door het maagdarmstelsel en wordt ook prima opgenomen door het spierweefsel. Ook zijn de productiekosten zeer laag, dus daar valt ook geen winst te behalen door andere varianten.
 
Ik vroeg mij af welke van de 2 beter zou werken? Van monohydraat is het effect al lang bewezen alleen zou je hiervan wat meer "opgeblazen" worden doordat je meer vocht vast houdt. Bij Creatine ethyl ester daarentegen zou dit niet gebeuren. Op studies die ik heb gevonden wordt zowel gezegd zonde van je geld als het is veel beter.

Is creatine ethyl ester het extra geld waard? Of is het gewoon troep die duurder is?

Maakt geen moer uit.. gewoon eentje kiezen met beste prijs/puurheids verhouding.
 
Back
Naar boven