AndroidHealthClinic

Creatine Gebruik (Nieuwe BB'er)

sp75

Novice
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
80kg
Vetpercentage
18%
Hallo Mede BB'ers,

Dit is mijn eerste bericht hier op t forum! Volgde dit forum wel langer maar heb me paar dagen geleden ingeschreven.

2 jaar geleden ben ik gestopt met trainen (massa). Na deze tijd ben ik zn 20 kg aangekomen aan vet, waar ik nu sinds kort in 2,5 maanden van af ben met Cambridge dieet (16,3 kg vet en 4 kg spier). Begin deze week ben ik weer "fanatiek" begonnen met trainen, hierdoor wil ik mijn bf verlagen en alsnog massa opbouwen.

Ter info:
25 jaar oud, 80.8 kg, 18,7%bf.

Ik heb direct een vraag voor de meer ervarene tussen ons;
Ik heb gebruik nu Isolaat Perfection (gaat gewoon goed sinds afgelopen dinsdag), maar sinds gister avond (1x) en vanochtend (1x) heb ik creatine ingenomen (Pure Creatine) voor de opbouwfase, alleen ik ruik sinds vanochtend een raar geurtje uit mn neus.. ??? Dus vraag me af of dit aan creatine kan liggen? Of dat dit andere redenen kan hebben.

Ben ook bezig met mijn voedingsschemda die bijna klaar is, deze kan ik ook delen om iig een beeld te laten zien.

Ik wacht op de tips en opmerkingen!

Heb je de creatine opgelost in warm water?
via de neus werkt niet zo goed

ik zou sowieso dat suikerhoudende drankje skippen. Je kunt het gewoon in koud water doen, dan lost het niet perfect op. Als je daar problemen mee hebt kun je ervoor kiezen om het in lauwwarm water op te lossen.

Wat betreft dat rare geurtje in je neus.. misschien ben je per ongeluk met je vinger door het wc-papier gegaan? :D

• Topic Starter Topic Starter
ik zou sowieso dat suikerhoudende drankje skippen. Je kunt het gewoon in koud water doen, dan lost het niet perfect op. Als je daar problemen mee hebt kun je ervoor kiezen om het in lauwwarm water op te lossen.

Wat betreft dat rare geurtje in je neus.. misschien ben je per ongeluk met je vinger door het wc-papier gegaan? :D

Ik doe dat omdat dat aangegeven staat op de omschrijving van de creatine, want dit heeft geen goede gevolgen of?...

Met dat geurtje weet ik dat toen ik eerder trainde t ook kreeg, en dat had ik vandaag dus weer ook t lijkt wel een raar geur wat niet te beschrijven is ja misschien als ammoniak ofzo..

Misschien kan je hier ook mijn voeddingsschema bekijken en tips zijn welkom!

Bijlagen

misschien teveel eiwit aan het eten, dan gaat je zweet anders ruiken.
aan de creat ligt het iig niet.

ipv suikerhoudend drankje kan je het ook oplossen in vruchtensap, dit bevordert de opname. ook is de opname een stuk beter als je een half uur na de creatine vruchtensap drinkt

In plaats van suikerhoudend drankje kan het ook in vruchtensap..vruchtensap bevat over het algemeen ook zo'n 15-20gr suiker per glas..
Die rare geur zal niet aan de creatine liggen!

Gewoon 1 schepje (5gram) in je mond gieten en een glas water erachteraan ;)

OT: Geur komt denk ik niet door de crea..

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de reacties guys! Nog tips voor mijn voedingsschema? Die heb ik toegwvowgd aan dit tpoic

Activia yoghurt eruit. Dat is ook geen volwaardige maaltijd te noemen.
Teveel brood met kaas en philadelphia. Wissel wat betreft beleg eens af met kipfilet, fricandeau, rosbief.

Voeg vis toe, als je dat lust. Pasta, rijst kan in de middag ook prima. Verder nog ergens een handje noten, en voor het slapen gaan een bak kwark.

Terug
Naar boven