sp75
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 18%
Hallo Mede BB'ers,
Dit is mijn eerste bericht hier op t forum! Volgde dit forum wel langer maar heb me paar dagen geleden ingeschreven.
2 jaar geleden ben ik gestopt met trainen (massa). Na deze tijd ben ik zn 20 kg aangekomen aan vet, waar ik nu sinds kort in 2,5 maanden van af ben met Cambridge dieet (16,3 kg vet en 4 kg spier). Begin deze week ben ik weer "fanatiek" begonnen met trainen, hierdoor wil ik mijn bf verlagen en alsnog massa opbouwen.
Ter info:
25 jaar oud, 80.8 kg, 18,7%bf.
Ik heb direct een vraag voor de meer ervarene tussen ons;
Ik heb gebruik nu Isolaat Perfection (gaat gewoon goed sinds afgelopen dinsdag), maar sinds gister avond (1x) en vanochtend (1x) heb ik creatine ingenomen (Pure Creatine) voor de opbouwfase, alleen ik ruik sinds vanochtend een raar geurtje uit mn neus..
Dus vraag me af of dit aan creatine kan liggen? Of dat dit andere redenen kan hebben.
Ben ook bezig met mijn voedingsschemda die bijna klaar is, deze kan ik ook delen om iig een beeld te laten zien.
Ik wacht op de tips en opmerkingen!
Dit is mijn eerste bericht hier op t forum! Volgde dit forum wel langer maar heb me paar dagen geleden ingeschreven.
2 jaar geleden ben ik gestopt met trainen (massa). Na deze tijd ben ik zn 20 kg aangekomen aan vet, waar ik nu sinds kort in 2,5 maanden van af ben met Cambridge dieet (16,3 kg vet en 4 kg spier). Begin deze week ben ik weer "fanatiek" begonnen met trainen, hierdoor wil ik mijn bf verlagen en alsnog massa opbouwen.
Ter info:
25 jaar oud, 80.8 kg, 18,7%bf.
Ik heb direct een vraag voor de meer ervarene tussen ons;
Ik heb gebruik nu Isolaat Perfection (gaat gewoon goed sinds afgelopen dinsdag), maar sinds gister avond (1x) en vanochtend (1x) heb ik creatine ingenomen (Pure Creatine) voor de opbouwfase, alleen ik ruik sinds vanochtend een raar geurtje uit mn neus..
Dus vraag me af of dit aan creatine kan liggen? Of dat dit andere redenen kan hebben.Ben ook bezig met mijn voedingsschemda die bijna klaar is, deze kan ik ook delen om iig een beeld te laten zien.
Ik wacht op de tips en opmerkingen!