XXL Nutrition

Creatine helpt bij mij niet???

ringo1985

Novice
Waardering
0
Hoi, ik heb de afgelopen 20 maanden ongveer 4 potje's creatine gebreukt.
* X-pand
* X-pand energized
* Superpomp
* Dorin Yates
Maar dit lijkt allemaal niet te werken bij mij, heeft iemand nog tips of andere goede hulpmidden, (behalve anabolen dan).

wat meer info is welkom.... trainingsjaren gewicht lengte doel voeding en wat verwacht je ervan?

groeten

Cell-Tech

(monohydraat dus)

• Topic Starter Topic Starter
trainingsijd 20 maanden, zie eertse post:D
Ben begonnen met 70kg, momenteel 84kg
ben 1.78 en 22 jaar

Heb nog al mensen gehoord die weinig baat hebben bij creatine, hedendaags zijn er toch wel krachtige soorten op de markt die mss wel baat zullen hebben.

verder info; heb een redelijk goed voedingsschemadenk ik. Doel is om ongveer rond de 90kg te wegen bij een vetpercentage van 8% of zo

Je hebt allemaal Creamixxen gepakt met CEEM of andere geavaceerde creatine varianten.. Ik zou dit proberen > Mega Grow Monohydraat met hulpstoffen, werkt super voor kracht.

Wat je schets hoor en zie ik wel vaker.. en geef dan dit advies met goed gevolg :D

oke, bedankt ik zal nog een potje mega grow proberen helpt dit niet dan stop ik echt met creatines. Is toch zonde van het geld iedere keer.

Iedereen gaat goed op de good old MegaGrowww ;)

Je hebt allemaal Creamixxen gepakt met CEEM of andere geavaceerde creatine varianten.. Ik zou dit proberen > Mega Grow Monohydraat met hulpstoffen, werkt super voor kracht.

Wat je schets hoor en zie ik wel vaker.. en geef dan dit advies met goed gevolg :D

+1

Heb ik mezelf ook gemerkt, talloze CEE's gebruikt zonder resultaat
Toen es de gewone mono binnengehaald en dat ging als een train :o

+1

Heb ik mezelf ook gemerkt, talloze CEE's gebruikt zonder resultaat
Toen es de gewone mono binnengehaald en dat ging als een train :o

:thumbs: ja is wel vaker zo.. Meeste raken allemaal ubergeil van de nieuwste creatine vormen van Mars.. maar ik ga zelf nog steeds het beste op die Mega Grow, en het is nog lekker ook :D

zal wel aan je voedings schema liggen, en dan word de creatine niet goed opgenomen

Voedingsschema is goed, maar ik heb gehoord dat ongveer 10% van de mensen geen effect merkt van creatine.
maar ik ga een keer mega grow gebreuken, mischien dat ik daar wel iets van merk.

Terug
Naar boven