XXL Nutrition

creatine in mega grow.

tiki style

Novice
Waardering
0
gebruik nu mega grow
maar me pot is bijna leeg...
nou vraag ik me af of ik dit weer kan gebruiken...

of kan ik beter iets anders nemen..
vanwege de creatine die erin zit..

en ff 2 maanden wachten??

gewoon twee weken wachten en je kan het gerust opnieuw gebruiken

Maakt niet uit, je kan creatine gewoon constant door blijven gebruiken.

a zoe wat een meeningen hier de een zegt dit de ander zegt dat ik denk dat het voor iedereen anders is. voor mij is een ding belangrijk als je maar resultaat ziet hoe je het ook doet.

Nee, dat is niet voor iedereen anders. Iedereen kan gewoon constant creatine blijven gebruiken zonder dat je lichaam de mogenlijkheid verlies op te nemen/aan te maken.

Ik zeg kan, omdat er andere reden zijn dan dat opname/aanmaak verhaal, waarom mensen creatine faseren.

heb je ook eens gedacht dat het zwaar kan zijn voor de lever en of nieren als je geen stop houd??

Waarom?

Is er onderzoek dat aantoont dat langdurig gebruik van creatine (in de hoeveelheden die bij normale supplementatie gebruikt word) belastend zou zijn voor lever en nieren?

ja ik weet het ook alleen maar van mijn begleider die ook jaren ervaaring heeft op gebied van bb maar zal er in het vervolg aan denken thanks

Vroeger dacht met dat inderdaad.. tegenwoordig weet men wel beter.

Is je trainer ook niet aan te rekenen. Er zijn gewoon heel veel oudere bb'ers die nog vasthouden aan de achterhaalde ideeen van jaren terug.

Ga eens naar de zoekfunctie en kies voor uitgebreid zoeken. Typ daar in "creatine" en rechts bij gebruiker "3xl". Begin maar eens met lezen.

constante supplementatie wordt tegenwoordig zelfs gelinkt aan verlaagde homocysteine levels, wat een positief effect heeft http://www.creatinemonohydrate.net/creatine_newsletter_30.html

Maar, een ieder moet voor zich zelf maar bepalen of hij/zij wel/niet blijft gebruiken. Ik zeg alleen dat sommige theorien omtrent creatine ondertussen achterhaald zijn.

ok dan ga ik maar lezen in de boeken en leren thanks greetzzzzzzzzzz

• Topic Starter Topic Starter
dan gaan we vandaag maar een pot bestellen..

Terug
Naar boven