Fitness Seller

Creatine in pre workout

ricardo12

Novice
Waardering
0
Lengte
1m65
Massa
60kg
Vetpercentage
18%
Hey spierbundels.
ik heb een vraag, zoals je het al kan zien aan de titel, als er al creatine in je pre workout zit kan het dan kwaad om nog meer creatine in te nemen. Ik heb namelijk nog een potje creatine thuis. En ik neem aan dat dextrose en whey geen invloed zullen hebben op de pre workout.

alvast bedankt

Ricardo ;)

extra creatine pis je weer uit als cretinine en heeft dus niet zoveel zin.

EXTRA creatine is zonde, maar je kunt je crea wel pre-wo nemen. Er zijn indicaties dat dit goed werkt. Het is alleen niet heel traditioneel.

• Topic Starter Topic Starter
heeft creatine hetzelfde effect effect als een pre-wo? En is dus een pre-wo overbodig/ teveel van het goeie?

mvg Ricardo

heeft creatine hetzelfde effect effect als een pre-wo? En is dus een pre-wo overbodig/ teveel van het goeie?

mvg Ricardo

Jij hebt geen PreWO nodig, gezien je leeftijd.
En kort gezegd; nee.
In een GOEDE pre-WO zit vaak Beta Alinine, wat stimulanten, wat BCAA's oid. Meestal zit er ook creatine in, maar alleen creatine is geen Pre-WO, want je gaat niets voelen van creatine, totdat je het langdurig gebruikt.

Jij hebt geen PreWO nodig, gezien je leeftijd.
En kort gezegd; nee.
In een GOEDE pre-WO zit vaak Beta Alinine, wat stimulanten, wat BCAA's oid. Meestal zit er ook creatine in, maar alleen creatine is geen Pre-WO, want je gaat niets voelen van creatine, totdat je het langdurig gebruikt.

Haha ik hoor vaker dat ik niet aan de supplementen moet zitten. Maar omdat ik echt ''verslaafd'' ben aan fitness wil ik echt altijd tot het maximum gaan en ik hoorde dat je van pre-wo een pomp krijgt waardoor je iets langer door kon gaan:D

Haha ik hoor vaker dat ik niet aan de supplementen moet zitten. Maar omdat ik echt ''verslaafd'' ben aan fitness wil ik echt altijd tot het maximum gaan en ik hoorde dat je van pre-wo een pomp krijgt waardoor je iets langer door kon gaan:D

Die pomp zou je zowiso moeten krijgen tijdens de training. Als jij die pomp nog nooit zelf hebt gehad, dan moet je NOG harder trainen :)

Zie het zo, hoe ouder wij worden, des te minder ons lichaam helpt bij het trainen. Op jou leeftijd is het TOP, testosteron piek, alles jong en fris.

Als je straks over 10 jaar (JEZUS WAT BEN IK OUD!) net zo oud bent als ik, dan heb je dit soort supps nodig, om je weer net zo te voelen als jij je NU voelt ;)

Die pomp zou je zowiso moeten krijgen tijdens de training. Als jij die pomp nog nooit zelf hebt gehad, dan moet je NOG harder trainen :)

Zie het zo, hoe ouder wij worden, des te minder ons lichaam helpt bij het trainen. Op jou leeftijd is het TOP, testosteron piek, alles jong en fris.

Als je straks over 10 jaar (JEZUS WAT BEN IK OUD!) net zo oud bent als ik, dan heb je dit soort supps nodig, om je weer net zo te voelen als jij je NU voelt ;)

Hier heb ik wat aan, duidelijk en helder advies bedankt !:D

neem dit advies van een wildvreemde ook maar ter harte:

Hoe lager je BF% is zodra je de puberteit uit komt (rond 20 jaar) hoe makkelijker het is om je BF laag te houden de rest van je leven. Wil je serieus trainen zul je alcohol zo veel mogelijk moeten laten staan. Van bier krijg je t**ten namelijk.

Terug
Naar boven