MuscleMeat

creatine & koffie

evilspock

Cool Novice
Elite Member
Waardering
0
Ik hoor van verschillende kanten dat crea en koffie (zal wel de caffeine zijn) niet samen gaan.

nu zal dit wel eens behandeld zijn maar ik ben een beetje lui
kan iemand mij vertellen hoe dit zit?

Is al 100 keer behandeld, Dus ik zou zeggen zoek ze!

Ik ben te lui om weer een antwoord neer te pennen.

evilspock zei:
Ik hoor van verschillende kanten dat crea en koffie (zal wel de caffeine zijn) niet samen gaan.

Een draadje of twee naar beneden en je ziet " is creatine een must " en daar hebben we het net over dit onderwerp. Je bent wel errug lui, ik ben ook lui, maar zo lui, jemig de pemig.

• Topic Starter Topic Starter
phew argg... okay dan,

I had it coming :D

hahahaha...

zoals dani zegt: wat je geeft krijg je terug!

achterhaald, meer zeg ik niet.

Ik heb er zelf geen problemen mee,

En ga toch echt goed erop !!

Soms door de koffie krijg ik ook een boost !!

Maar het zal zeker per persoon verschillen.,,,

is achterhaald. koffie en creatine gaan niet slechter samen dan brood en soep zou ik zo zeggen...

Caffeine heeft idd geen effect op de opname van creatine

nee geen effect op de opname, maar imho wel op de effectiviteit.. de werking van creatine hangt grotendeels af van de hoeveelheid water die je drinkt, en aangezien caffeine dehydrateerd kan het zo de werking (zou niet durven zeggen tot op welke hoogte..) belemmeren.. simpel op te lossen door gewoon veel water te drinken :D dan kan het idd geen kwaad aangezien het verder geen effect heeft op de opname oid... hope this helps..

ECLIPSE zei:
en aangezien caffeine dehydrateerd

Ook dat is achterhaald. Je moet vaker, maar de totale hoeveelheid urine is niet groter. (en de koffie op zich brengt ook nog vocht bij)

Terug
Naar boven