XXL Nutrition

Review Creatine M500 - Pro Sportvoeding

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Creatine
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Creatine M500 staat voor 100% zuivere creatine waardoor je lichaam kan beschikken over meer spiermassa, explosiviteit, kracht en uithoudingsvermogen.

Creatine van Pro SportVoeding is geselecteerd op de kwaliteit en zuiverheid waardoor het goed opneembaar is door de spieren.

Gebruiksaanwijzing: Meng 1 volle theelepel (5gram) met vruchtensap of water + dextrose en drink het direct op.

Oplaadfase: Neem de eerste 5 dagen drie keer per dag 1 theelepel creatine (3x5gram)opgelost in vruchtensap of water + dextrose.
    Neem de dagen hierna 1 theelepel per dag (5gram), zowel op trainingsdagen als op rust dagen.
    Voor een optimale werking neem je creatine niet in met melk of koffie.

Na gebruik van creatine +/- 8 weken, neem je een rustpauze van 4 tot 6 weken.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Paar maanden. 8 weken on, 4 weken off.
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Smaakloos.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 5 gram, een half uur voor de training. Oplaadfase niet meegerekend.
  • Waar heb je het supplement gekocht? Pro Sportvoeding (http://www.prosportvoeding.nl/).
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Scherpe prijzen, extra kassakorting, gratis samples, perfecte service enz.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 12,00
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zonder enige twijfel.. Zie ook mijn review.
Mijn review:
Als non-responder ten opzichte van veel soorten creatines, was ik een beetje sceptisch over dit product. Over het algemeen vond ik creatine ook niet zo bijzonder. Op een enkeling na.

Sinds ik dit product gebruik, zit er weer een stijgende lijn in mijn kracht.. Waar ik een poosje geleden nog zowat stil stond. Voor €12,- dan toch een koopje he? ;)

Creatine M500 is onderhand mijn standaard supplement geworden.

creatine_m500_pro_sportvoeding_500gram_398.jpg

Laatst bewerkt:
hoi piet

deze crea gebruik ik idd ook en werkt uitstekend kracht is out of the world , bij bestelling van 60 euro krijg je 1 pot gratis crea van 500 gram klasse tog

• Topic Starter Topic Starter
hoi piet

deze crea gebruik ik idd ook en werkt uitstekend kracht is out of the world , bij bestelling van 60 euro krijg je 1 pot gratis crea van 500 gram klasse tog

Klopt, zo zijn er wel meer acties daar :)

Ben je wel eens in de winkel geweest?

Terug
Naar boven