AndroidHealthClinic

Creatine meenemen

criek

Novice
Waardering
0
ik ben al de hele tijd opzoek naar een antwoor op mijn volgende vraag.
ik ben van plan creatine te proberen, en wil het dan naar mijn werk meenemen.
is het slecht om in de ochtend al je fles met creatine dr in te maken. zeg maar, dan heb je drie flesjes met creatine bij je. een voor in de ochtend, de ander voor de lunch en dan voor trainen. of moet je echt voor je lunch tijd je creatione tevoor schijn halen en mixen met wat water??

je bent momenteel niet de enige die die vraag heeft hier. droog meenemen en voor inname water toevoegen

hoezo kon je dat antwoord deze week niet eerder vinden btw???

• Topic Starter Topic Starter
ik bedoelde dat ik EINDELIJk de zoek functie gebruikte ;)
tjonge, dus moet ej echt elke dag met die pot lopen?

Je kan ook 2x per dag crea inneme maar hogere dosis dat is al ene pot minder. :D

Simpel

doe net als ik: Bewaar een leg flesje met schroefdop van zeg bijvoorbeeld melk (330ml) en gooi daar wat poeder erin....... meenemen naar je werk........water erbij....schudden.....opdrinken...KLAAR!!

Makkelijker kan niet. ;)

Laatst bewerkt:
in een vingerhoedje??

:p

Condooms met een knoopje in? Ow nee dat was voor de Coké. :D Potjes genoeg toch? ;)

1 keer per dag smorgens innemen is toch genoeg (5 gram)
die oplaad fase is BS anywayz

Gewoon smorgens innemen met het ontbijt. En na de training op trainingsdagen. Als je het perse moet/wil meenemen gewoon klein potje pakken. Zijn er genoeg van. Of desnoods een klein tubberware-bakje.
Of de andere voorbeelden.

dat heb ik mij nu ook al afgevraagd, maar als je nu creatine op zak hebt en de politie houd u tegen dat kan nog een heel drama worden :rolleyes: ze kunne je eigelijk weinig doen maar kan wel vervelend zijn. Als je de originele verpaking bij je hebt kan mss een voordeel zijn.

Van te voren mixen is dus geen optie, aangezien de creatine in vocht binnen zo'n 30 opgenomen in je lichaam moet zijn.

nordic zei:
dat heb ik mij nu ook al afgevraagd, maar als je nu creatine op zak hebt en de politie houd u tegen dat kan nog een heel drama worden :rolleyes: ze kunne je eigelijk weinig doen maar kan wel vervelend zijn. Als je de originele verpaking bij je hebt kan mss een voordeel zijn.

Bedoel je dat de cops denken dat creatine met coke in verband wordt gebracht?

Creatine en coke lijkt niet op elkaar, hele andere stuctuur en ik denk dat de meeste politieagenten het verschil wel zien. Anders proeven ze het toch even :D

''Creatine en coke lijkt niet op elkaar, hele andere stuctuur '' Hoe weet jij dat ?:P

aapie80 zei:
Bedoel je dat de cops denken dat creatine met coke in verband wordt gebracht?

Creatine en coke lijkt niet op elkaar, hele andere stuctuur en ik denk dat de meeste politieagenten het verschil wel zien. Anders proeven ze het toch even :D

t'is meer voelen eigenlijk.. als cocaine in contact met de slijmvliezen van tong, lip of wang komt wordt dat gebied geheel verdoofd, zo voel je het verschil tussen zeeppoeder en cocaine (niet dat ik daar verstand van heb of zo, alleen wel eens zitten praten met een politieagent)

Terug
Naar boven