als je crea wilt nemen doe je dat acht weken en dan vier weken off . je kan een oplaadfase doen maar moet niet . ik neem s'morgens een koffielepel en s'avonds ook nog eens , als ik niet train . en als ik train doe ik s'morgens een koffielepel en voor het trainen nog eens eentje . best oplossen in ietwat lauw water lost beter op . je gaat bijkomen doorat je wat beter recupereert en beter kan trainen door de inname van je crea . Maar extra gewicht van alleen crea dat nooit . en inderdaad crea slaat niet bij iedereen aan , daarom moet soms verschilende merken proberen . Maar diegene die normaal altijd moet werken is de monohydraat , dat is de zuiverste en die kan je zelf in de apotheek krijgen voor ook een redelijke prijs . Nu ik zeg je dit omdat in de apotheek bij de apotheek alleen dingen verkocht worden die streng gecontroleerd worden . Maar je kan evengoed een pot bestellen bij sportvoedingwinkels . Ik zou je de crea van performance aanraden 22 euro voor 500 gr . , omdat er niet altijd bij vermeldt wordt of het monohydraat is .
ok bro , je ziet maar wat je doet met mijn mening .