XXL Nutrition

Creatine om aan te komen

met creatine zou je niet egt (kilos) winnen...
om kilos te winnen moet je eerder weigthgainer halen...
lees eens wat meer....

Wat voor kilos hebben we het hier over? spieren neem ik aan geen vet!

Creatine helpt je om langer en vooral intensiever te trainen! Daardoor kan je meer vooruitgang boeken (als je goed eet en traint). Overigens is dit gewoon een supplement dus de term 'kuur' is ietwat vreemd.

Als het bij je aanslaat (doet het niet bij iedereen) dan komt er meer vocht in je spieren en voelt het goed aan, dit verlies je na stoppen. Lees ff in over laadfase (wel of niet) en gebruiksduur hier op het forum. Ik heb goede ervaringen en kon na de laadfase ca 15 kg meer op de bank drukken.

Lees in de artikelen sectie mijn post over energiesystemen even daar heb ik het over de werking van creatine als energieleverancier via de fosfaatpoel.

d

als je crea wilt nemen doe je dat acht weken en dan vier weken off . je kan een oplaadfase doen maar moet niet . ik neem s'morgens een koffielepel en s'avonds ook nog eens , als ik niet train . en als ik train doe ik s'morgens een koffielepel en voor het trainen nog eens eentje . best oplossen in ietwat lauw water lost beter op . je gaat bijkomen doorat je wat beter recupereert en beter kan trainen door de inname van je crea . Maar extra gewicht van alleen crea dat nooit . en inderdaad crea slaat niet bij iedereen aan , daarom moet soms verschilende merken proberen . Maar diegene die normaal altijd moet werken is de monohydraat , dat is de zuiverste en die kan je zelf in de apotheek krijgen voor ook een redelijke prijs . Nu ik zeg je dit omdat in de apotheek bij de apotheek alleen dingen verkocht worden die streng gecontroleerd worden . Maar je kan evengoed een pot bestellen bij sportvoedingwinkels . Ik zou je de crea van performance aanraden 22 euro voor 500 gr . , omdat er niet altijd bij vermeldt wordt of het monohydraat is .
ok bro , je ziet maar wat je doet met mijn mening .

Terug
Naar boven