MuscleMeat

CREATINE pillen of poeder????

Bezoekers in dit topic

Dutchlander

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
28 sep 2004
Berichten
163
Waardering
1
ik wou binnen kort dood gewone goedkope creatine gaan gebruiken.
maar omdat ik ook een WG gebruik neem de voor op crea pillen
zodat ik minder klooi met water en melk


maar ik wou graag weten of pillen beter zijn dan poeder ?

alvast bedankt.
 
wist helemaal nie dat ze die ook in pillen hadden.
 
Zou gewoon gaan voor creatine in poedervorm :)
 
volgens mij is het omdat de poedervorm meer wordt aangeboden voor fitness-bodybuilding en de tabletten meer in gezondheidsshops etc... voor vegetariers etc om aan hun dagelijks hoeveelheid creatine te komen. Dat is wss de reden dat ik ook zelf voor poeder opteer. Beiden bestaan hoogstwaarschijnlijk uit zuiver Creatine Monohydraat dus in feitelijk is het allemaal hetzelfde, het maakt gewoon niks uit. Poeder wordt mss iets sneller opgenomen dan een tabletje dat nog moet uiteenvallen
 
ik gebruik 2x per dag eiwit voor en na traning hoe kan ik dan crea poeder er bij combineren??
 
De pillen die ik gezien heb zijn dextrose met een klein beetje creatine. Vind het persoonlijk wel handig, maar zonde van de prijs. Ik koop liever los dextrose en los creatine-monohydraat (poeder).
 
Zag laatst zelfs creatine pillen liggen bij de hema... maar ik zou zeker poeder halen...
 
bartp zei:
Zag laatst zelfs creatine pillen liggen bij de hema... maar ik zou zeker poeder halen...
Het is tegenwoordig volgens mij helemaal in om overal supplementen aan te bieden. Je komt ze op de gekste plaatsen tegen.
 
Ik haal af en 2 een doos gelatine capsules bij mijn vitamine winkel en vul deze zelf met van alles en nog wat.


Werkt perfect.
 
Daar gaat 1 gram in ?
 
Je hebt ze van 1 gram tot 4 gram geloof ik.

Ik vind die van 4 gram het makkelijkste.
 
creatine tabs van maximize
1gr/creatine per tab

200 pillen/ pot
kostprijs rond de 15 EUR
 
dat is 200 gram voor 15€
dan koop ik liever poeder ook van maximize maar dan 500 gram voor 20€
 
oke oke tis nu wel duidelijk dat ik voor poeder moet gaan.

maar nu is me vraag hoe de dagelijks hoeveelheid inname ken combineren met eiwit shake?
 
ik neem gewoon smorgens op mijn nuchtere maag mijn crea met 0,5L water
Een half uurtje later eet ik en drink ik mijn eiwitshake

savonds direct na het trainen neem ik terug mijn crea met 1AA drink en drink daarna nog 0,5L water. Ca een uurtje later neem ik mijn eiwitshake. Daarna nog wat vreten
 
Amxerxes zei:
Je hebt ze van 1 gram tot 4 gram geloof ik.

Ik vind die van 4 gram het makkelijkste.

4 gram... wat voor een joekels van pillen mogen dat dan wel niet zijn. :eek:
 
Ik neem na de training water met 5 g creatine en 60 g dextrose en vervolgens 250 ml melk met 30 g whey.
 
ik gebruik 2x per dag eiwit voor en na traning hoe kan ik dan crea poeder er bij combineren??

Je hebt soms een mix, hierin zit dan bv: Dextrose, wei proteïne isolaat, Creatine monoh. D-ribose, Bromelaïne, Lipoïnezuur
 
Ik denk dat je beter voor een poeder kan gaan want als je pillen met poeder vergelijkt, ga je goedkoper uitkomen met het poeder :)
 
Back
Naar boven