Fitness Seller

Creatine Ultra

michielb1

Novice
Waardering
0
Lengte
1m93
Massa
88kg
Beste leden,

ik heb een vraagje over een eventuele oplaadfase van de soort creatine die ik binnenkort ga nemen. Het is creatine ultra van bodyenfitshop, (volgens mij geen monohydraat (?!)).

Ik heb dus overal een beetje gelezen over creatine, alleen ik heb nu geen idee of ik er een oplaadfase aan te pas moet komen de eerste 5 dagen, of dat ik gewoon een 2 dagelijkse shake neem vanaf het begin.

Ik lees namelijk bij de reviews van het product wel dat de meeste mensen het pas na een 2 weken merken, terwijl er volgens mij voor dit product geen oplaadfase nodig is? Of juist weer wel ivm met die 2 weken dat je het gaat merken? Redelijk tegenstrijdig toch?

Zou iemand mij hier mee kunnen helpen?

Alvast bedankt!

Michiel

Oplaadfase levert niks meer en is onnodig. 5gram per dag is meer dan genoeg.

nodig niet, maar het slaat naar mijn idee wel sneller aan bij oplaadfase.

Neehoor niet nodig, MONO ofniet :)

• Topic Starter Topic Starter
Oke dankje allemaal!

• Topic Starter Topic Starter
Heb een aanvullende vraag, of in ieder geval benieuwd naar jullie ervaringen met creatine.

Hoeveel komen jullie ongeveer aan vocht aan tijdens het gebruik van creatine? Want het is toch vocht dat in je spieren gaat zitten?

Ik zit in de cut momenteel en ben vorige week begonnen, maar woog opeens een halve kg meer dan toen ik begon haha. Dus vandaar deze vraag:).

Grt

Hoeveel kan je niet zeggen, maar creatine houdt inderdaad wel vocht vast. Blijf gewoon lekker verder cutten

Terug
Naar boven