Ik heb de creatine van de HEMA gekocht, 300gram voor 14,95
zijn er mensen die ervaringen hebben met dit spul?
zijn er mensen die ervaringen hebben met dit spul?Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zijn er mensen die ervaringen hebben met dit spul?Zag het tijd geleden staan niet heel compleet in amino's en niet heel zuiver zag ik.
d
Zag het tijd geleden staan niet heel compleet in amino's en niet heel zuiver zag ik.
d
Geen ervaring maar zou mijn voorkeur eigenlijk niet direct hebben. Hema heeft daarvoor voor mij niet het goede imago.

Idd, creatine zou ik toch wel eerder kopen in een volwaardige supplementenwinkel en niet in 1 of andere bazaarke![]()
dus waarom HEMA creatine niet
Ik heb de creatine van de HEMA gekocht, 300gram voor 14,95zijn er mensen die ervaringen hebben met dit spul?
), daarna zag ik ze nooit meer... Dacht dat ze eruit waren.als je ook in je gedachte hebt dat het HEMA creatine is .. dan zal je iig geen placebo effect hebben![]()

Zijn dat capsules? Toen ik begon met trainen heb ik een keer creatinecapsules van de HEMA gekocht, werkte echt goed bij mij (of het zat tussen m'n oren), daarna zag ik ze nooit meer... Dacht dat ze eruit waren.

Ik heb de creatine van de HEMA gekocht, 300gram voor 14,95zijn er mensen die ervaringen hebben met dit spul?
waard?