MuscleMeat

Creatine van de HEMA

Ik heb dat heel in het begin ooit eens gekocht... Ik herstelde wel wat sneller maar ik hield er ook heel wat vocht van vast... Kre-Alkalyn beviel mij daarentegen véél beter...

Ik heb de creatine van de HEMA gekocht, 300gram voor 14,95:cool: zijn er mensen die ervaringen hebben met dit spul?

300g voor 14,95! Dat is 49.83 euro per kilo!

Zelf heb ik deze en het kost met 35 euro per kilo of wel 10.50 euro per 300g. Veel goedkoper dan bij de HEMA en ik kan me niet voorstellen dat die van HEMA beter is.

Misschien zit er in die Hema crea nog wat rest AS ;)

als je ook in je gedachte hebt dat het HEMA creatine is .. dan zal je iig geen placebo effect hebben [Afbeelding niet meer beschikbaar]

lol :D

Toch wel heel maf om je supps bij de hema te scoren zeg.

Ik he ze zelf ook gebruikt, is idd goed spul. Maar er zijn voordeligere alternatieven die even goed zijn.
Wat betreft de supplementen afdeling, deze zijn van goede kwaliteit hoor.
Zelf gebruik de onderstaande artikelen op dit moment:
vitamine B complex
vitamine C time released
krachtige multi vitamine/mineralen complex (voor sporters)
Waarom omdat ik het met korting krijg en mij de spullen goed bevallen.

van welk bedrijf met welke oorsprong (china/thailand misschien) koopt die Hema de creatine op? Ik zou in eerste instantie het niet doen, simpelweg omdat de HEMA vaak niet superieure kwaliteit producten heeft, en dat zal wel ook gelden voor hun creatine

van welk bedrijf met welke oorsprong (china/thailand misschien) koopt die Hema de creatine op? Ik zou in eerste instantie het niet doen, simpelweg omdat de HEMA vaak niet superieure kwaliteit producten heeft, en dat zal wel ook gelden voor hun creatine

Volgens mij maakt de HEMA gewoon alles zelf. (?)

echt HEMA product
op al onze producten staat HEMA, omdat wij deze zelf ontwikkelen en testen

HEMA - Geschiedenis

all round hema.. deze mensen hebben ook overal verstand van..
lijkt me sterk dat ze alles zelf maken hoor..

Heb kortgeleden met iemand gesproken die de caps (heeft)gebruikt.

en er tevreden mee was.

als ik Creatine gebruik heb ik alleen maar Creatine monohydraat - meer kracht en energie

voor sommige prijzig maar ben er zeer tevreden mee.

• Topic Starter Topic Starter
HEMA creatine

HEMA verkoopt geen rommel. Ik vind het een uiterst betrouwbare winkel, een winkel die tevens tot beste winkelketen van het jaar 2007 is uitgeroepen. Het is misschien geen gerenomeerd supplementen zaak, maar dat wil niet zeggen dat de creatine kwalitatief minder is. Maargoed eerst maar ff zien wat de resultaten zijn(want ik gebruik het sinds kort) daarna kan ik pas een oordeel geven:p

Misschien leuk om een keer te proberen, als je niet meteen een kilo wil kopen.

Dan ken je hun tompoezen nog niet.....................die zijn echt master :D

Terug
Naar boven