XXL Nutrition

Creatine voor je workout=verspild

beestusmaximus

Cool Novice
Waardering
4
Lengte
1m85
Massa
95kg
Vetpercentage
12%
Er zijn bronnen die beweren dat je het beste crea na training kan nemen, dan neem je het 100% op. voor de training zul je het enkel verbruiken voor energie, hoe waar is dit?
bronnen: twinmuscleworkout

Sinds wanneer is een youtube filmpje een bron? ???

"Een goede raad die we je willen meegeven, is om creatine in te nemen na een training. Direct na een training vindt er een verhoogde opname door de cellen plaats, wordt er een verhoogde glycogeenaanmaak vastgesteld en worden er meer proteïnen geproduceerd, die nodig zijn voor het herstel en de opbouw van de spieren."

Bron: [Link niet meer beschikbaar]

But I do whatever the **** I wanna do! :D

"Een goede raad die we je willen meegeven, is om creatine in te nemen na een training. Direct na een training vindt er een verhoogde opname door de cellen plaats, wordt er een verhoogde glycogeenaanmaak vastgesteld en worden er meer proteïnen geproduceerd, die nodig zijn voor het herstel en de opbouw van de spieren."

Bron: [Link niet meer beschikbaar]

But I do whatever the **** I wanna do! :D
wat een gaysite.

niet echt betrouwbare bron imo.

Leuk verhaal, aleen jammer dat waneer je het op die manier doet het verhoogde opname window alweer weg is voor d e creatinewaarden pieken.

Leuk verhaal, aleen jammer dat waneer je het op die manier doet het verhoogde opname window alweer weg is voor d e creatinewaarden pieken.

neemt niet weg dat het nog steeds niet als energie wordt gebruikt...

Het wordt gewoon opgenomen, alleen waarschijnlijk voornamelijk na je training, maar goed dan heb je het vast in je lichaam voor de volgende keer dat je gaat trainen.

Vast (optimaal) creatine opname moment geld ook alleen voor degenen die waarde hechten aan het "window" verhaal. Zijn genoeg mensen (oa Will B.) die stellen dat het opname moment er niet toe doet.

Vast (optimaal) creatine opname moment geld ook alleen voor degenen die waarde hechten aan het "window" verhaal. Zijn genoeg mensen (oa Will B.) die stellen dat het opname moment er niet toe doet.

zelf ben ik van mening dat creatine en whey het beste voor de training genomen word omdat die piek dichter bij de window periode zit als dat je na de training pakt

• Topic Starter Topic Starter
ok ik zie dat veel hier adviseren het ervoor te nemen. wat denken jullie van het , de heflt ervoor de helft na de training. dat zie ik ook weleens langskomen

De enige bijwerking ik heb ervaren van het gebruik van creatine is de mogelijkheid van maagproblemen. Ik denk niet dat de creatine zelf zou verantwoordelijk zijn voor boosheid, in plaats van het is meer waarschijnlijk dat een toename van testosteron zal dit doen, volgens talrijke bronnen. Je hoeft niet per se nodig om een ​​testosteron supplement te nemen voor het bestaan ​​van een verhoging. Bijvoorbeeld sommige voedingsmiddelen, zoals pindakaas zal bevorderen hogere testosteronspiegel, terwijl alcohol zal verminderen.

Ik neem creatine gewoon op eender welk moment van de dag. Uiteindelijk wordt het toch opgenomen in je lichaam. But hey, it's just advice fellows, it's just advice..,

you can do whatever the **** you wanna do!

Terug
Naar boven