AndroidHealthClinic

Creatine: wat te drinken?

Jeroentiee

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
84kg
Vetpercentage
13%
Hallo allemaal,

Nou las ik dat cafeïne en creatine niet samengaan. wat drinken jullie dan voornamelijk? veel dranken bevatten cafeïne en vooral tijdens het uitgaan heb je niet veel keus.. :(

Water.

Al zou ik me niet al te druk maken over effect van een paar glaasjes cola ;).

• Topic Starter Topic Starter
echt een die hard met je water;) ik drink sowieso cola light omdat ik die toevoegde suiker niet kan hebben vanwege medische redenen..

een drank met wat koolhydraten is bevordelijk voor de opname van creatine zeggen veel onderzoeken. Ik las van iemand hier op dit forum die het met druivensap innam. Hij kreeg, net als ik, kramp dus de creatine werkte goed bij hem. Bij mij ook :). Ik doe wat dextrose door het water waarin ik de creatine meng.

een drank met wat koolhydraten is bevordelijk voor de opname van creatine zeggen veel onderzoeken. Ik las van iemand hier op dit forum die het met druivensap innam. Hij kreeg, net als ik, kramp dus de creatine werkte goed bij hem. Bij mij ook :). Ik doe wat dextrose door het water waarin ik de creatine meng.

Drink meer water.

ik bedoelde meer wat jullie drinken tijdens het uitgaan..

Voor wat ik er over gelezen heb, moet je cafeïne vermijden een aantal uur rond de inname van je creatine. Dus als je die om 4 neemt na je trainen zou ik niet teveel zorgen maken wat je rond middernacht en later drinkt.

dat met die koolhydraten is niet echt aan orde tijdens het uitgaan of wel? :rolleyes:

Creatine = vocht vasthouden.
Alcohol = vocht onttrekkend.
Dus eigenlijk gewoon water drinken.
Als je toch wil drinken, zou ik geen bier nemen maar baco light/zero ofzo.

Thanks voor jullie antwoorden!:)

De ene zegt dat het een fabeltje is de andere zegt dat het tegenwerkt. Ikzelf drink nog steeds mijn dagelijkse Kan koffie :p

Persoonlijk stribbelt cafeïne niet tegen op de creatine.

Drink hele dagen water. (op werk gewoon lege cola fles vullen met water)
Thuis WATER , heel soms meng ik het aan met siroop..
met stappen drink ik gewoon bier.. en anders fanta of cassis..

Creatine neem ik met dextro/water in.

BIERRRRRRR
A LOT OF BEER!!! :klink:

Of gewoon veel water/ met vruchtensappie ;)

de zoetstoffen in cola light zijn ook niet bepaald gezond :)

ik drink gewoon bier en dat hou ik lekker zo

Terug
Naar boven