MuscleMeat

Creatine/Whey

Donny25

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Kan iemand mij vertellen welke creatine en whey het beste is?
Mot zowiezo een nieuwe pot whey hebben en wil daar dus ook creatine bij gaan gebruiken.
Ik bestel altijd bij www.body-health.nl.

Kijk ff en laat het me weten...

Thanks!

kijk eens rond in de supplementen sectie.
zijn al tig posts over geweest.

of gebruik de search functie, en zoek op creatine of whey.

:)

kijk eens op xxl nutrition daar haal ik altijd mijn spullen. die gasten zijn niet te duur en leveren naar mijn mening een goede kwaliteit

ha beest!!!!!!

ha alles goed en met je kotsen :D .
ik heb pas besteld via het net bij www.fitshop.nl je kan er alle merken krijgen en met een redelijke korting ook nog .
had dit gehoord en zelf ook gedaan scheelt een hoop poen en het word onder rembours in max 2 werkdagen thuis bezorgt.

succes zie je v/d week wel weer.

groetjes at4 :barf: niet meer doen he. :D :D :D :D :D

• Topic Starter Topic Starter
at4 zei:
ha alles goed en met je kotsen :D .
ik heb pas besteld via het net bij www.fitshop.nl je kan er alle merken krijgen en met een redelijke korting ook nog .
had dit gehoord en zelf ook gedaan scheelt een hoop poen en het word onder rembours in max 2 werkdagen thuis bezorgt.

succes zie je v/d week wel weer.

groetjes at4 :barf: niet meer doen he. :D :D :D :D :D
En met je kotsen :scratch: ?!?!

Ik heb een vraagje over de whey van xxl nutrition.
Ben dus van plan om daar een pot te bestellen, maar wat is precies het verschil tussen whey protein of protein 80?

Ik wil dus een shake voor na mn training hebben. Maar moet ik dan zo'n pot nemen uit de whey protein sectie of moet ik kijken bij protain 80?

Qosmic zei:
Ik heb een vraagje over de whey van xxl nutrition.
Ben dus van plan om daar een pot te bestellen, maar wat is precies het verschil tussen whey protein of protein 80?

Ik wil dus een shake voor na mn training hebben. Maar moet ik dan zo'n pot nemen uit de whey protein sectie of moet ik kijken bij protain 80?
whey protein = zuivere whey
protein 80 = mengeling van Melk, Wei en Ei–eiwit

Laatst bewerkt:
ik neem super protein 95 en crea van maximize
ik kan me verbeteren?(prijs/kwaliteit)

Micronised creatine van AST en Optimum 100% whey proteine,heb ik goeie resultaten mee.Kijk eens op www.bardolino.nl zijn snel en goedkoop. ;)

Terug
Naar boven