AndroidHealthClinic

Creatine zakt naar de bodem

Bezoekers in dit topic

Musculo

Adolescent bodybuilder
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
2 jan 2009
Berichten
4.461
Waardering
235
Lengte
1m80
Hallo allemaal,
Ik heb sinds kort creatine, maar het zakt steeds naar de bodem, ik voeg dextrose toe, maar de creatine gooi ik in water, ik roer daarna goed en drink het dan op, toch vind ik vaak nog een zooitje terug op de bodem van het glas, ik gooi er dan steeds water bij om het weg te drinken alsnog, maar kan het niet in 1x?

- Lars
 
creatine lost niet op maar dwarrelt in het water.
ik schud altijd in shakebeker maar der zijn ook gasten die het op hun tong leggen en dan een glas water drinken.
 
Gelijk in de mond en drinken. :thumb:
 
man dat je daar een topic voor opent, zo makkelijk. Zuipen die zooi.
 
Ik had hier jaartje en half geleden ofzo eens een topic aangemaakt of het ook mogelijk was de creatine gewoon in te slikken en dan doorspoelen met water.

Dacht dat ik de reactie gekregen had dat het dan nog niet goed opgelost is ofzo.
 
Gewoon in niet al te hete thee mikken en dan vind je geen korreltje terug, geloof me.
 
Het boeit me allemaal geen flikker hoe ik het op moet drinken als het maar binnenkomt, dus dat ik geen dingen op de bodem laat liggen, zag het net wel dwarrelen in het glas water dus heb maar zo snel mogelijk opgedronken, volgens mij is er niet veel op de bodem blijven liggen.
 
beter schudden. (of oplossen in warm water).

Korrels worden niet goed opgenomen door je lichaam. Gaf vroeger zelfs darm-problemen (die gemalen micronized is een stuk beter)
 
Back
Naar boven