AndroidHealthClinic

Creatine

Wil je dood ofzo?

Eerste creatine thread die ik zie, in een aantal jaar.
Nee.

:rolleyes:

PS: ik gebruik het wel stiekem als beginner !!!!!!
Maar niet doorvertellen hoor!!! Anders loopt iedereen mij ook af te zeiken straks.

Laatste zin van de link:

Het is raadzaam om pas creatine te gaan gebruiken als je training en voeding in orde zijn en je al een tijdje aan het trainen bent.

Laatst bewerkt:
Je mag pas met creatine kuren als je groot genoeg bent.

Iedereen die creatine (heeft) gebruikt, is of gaat dood.

Daarom zegt hij dat ook... Maar goed creatine , ga eerst lekker trainen , en goed eten , en kijken of je deze hobby / levenstijl wel leuk vind... Dan kan je beter lekker een whey shakeje gaan kopen dan die vieze creatine rommel... Ervaring ermee : gigantisch onnodig zweten , ietsje meer energie ... Veel vocht in spieren ... Ja ik ben ook jong en beginner geweest en dacht ook dat dit het wondermiddel was... Inmiddels ben ik weer een beginner maar dat doet er niet toe haha... Toevallig weet ik hiermee prima waar ik het over heb... Antwoord en conclussie NEE niet doen ! Succes verder

Eerst een paar jaar naturel tot je je maximum hebt behaald. Dan extra 20 a 30kg pakken middels AAS en daarna pas kun je overwegen om shakies en creatine te gebruiken.

Kost geen drol en een van de weinige supplementen waarvan is bewezen dat het wel werkt. Verwacht er geen wonderen van, maar je hebt iets meer uithoudingsvermogen en kan soms 1-2 reps langer door verzuring heen.