Fitness Seller

Cruise/trt -> jonger/gezonder uitzien

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga mijn opskeer en baard laten bijwerken anders oog alsof ik een dik hoofd heb schijnbaar.

Ik ga mijn opskeer en baard laten bijwerken anders oog alsof ik een dik hoofd heb schijnbaar.
3mm is best. Of je wilt een zwerver worden.

Ik zou bovenkant haar keer langer proberen. Zijkanten ietsjes korter. High fade

Als je je vrouwtje gek wilt maken moet je zoiets keer proberen. Of iets in die richting. Je snapt wat ik bedoel

1732991134629.png - 658869

Hoe hoog een vrouw het uiterlijk van een man op haar prioriteitenlijstje heeft staan is sterk afhankelijk van het type vrouw, is mijn eigen observatie.

Samantha van de snackbar om de hoek zal waarschijnlijk eerder geneigd zijn te vallen voor je tren-look dan Rianne die psychologie studeert.

Het is natuurlijk wel lekker voor je ego als je weet dat chicks op je geilen, maar of je nu de rest van je leven met die categorie vrouwen wil doorbrengen is een tweede.

Voor een serieuze relatie is het denk ik wel belangrijk om een vrouw te vinden die je zonder je spiermassa en fillers ook gewoon een aardige kerel vindt.

Hoe hoog een vrouw het uiterlijk van een man op haar prioriteitenlijstje heeft staan is sterk afhankelijk van het type vrouw, is mijn eigen observatie.
Iedereen heeft sowieso een minimale standaard qua uiterlijk. Anders wordt het bij voorbaat als niks. Ik denk dat het enige verschil met die shit is dat eenieder een bepaald soort type heeft.

Daarna is het een kwestie wat er allemaal uit je mond komt.

Samantha van de snackbar om de hoek zal waarschijnlijk eerder geneigd zijn te vallen voor je tren-look dan Rianne die psychologie studeert.

Het is natuurlijk wel lekker voor je ego als je weet dat chicks op je geilen, maar of je nu de rest van je leven met die categorie vrouwen wil doorbrengen is een tweede.

Voor een serieuze relatie is het denk ik wel belangrijk om een vrouw te vinden die je zonder je spiermassa en fillers ook gewoon een aardige kerel vindt.
Klopt, dat zou je wel zeggen in eerste instantie. Al ik moet ik ook eerlijk zeggen, van de meeste vrouwen waar ik mee ben geweest hadden ze meeste minimaal een hbo of hoger. Het punt vaak met van die geleerde typetjes is dat ze een vooroordeel hebben op opgepompte sportschool lui die op bladslippers aankomen en wegrijden in een dure Mercedes. (Wat ik ook zeker kan begrijpen). Vaak als je dan toch in de praat komt met zo een vrouw en ze zien een totaal ander beeld van wat ze verwacht hadden, je onthoudt hun verhalen je toont interesse in hun verhalen en laat je empathische kant zien. Dan vinden ze het eigenlijk juist ineens alleen maar interessanter worden. Eigenlijk is het allemaal niet zo moeilijk. Het is gewoon een kwestie van de hogere toneelschool aanhouden.

3mm is best. Of je wilt een zwerver worden.

Ik zou bovenkant haar keer langer proberen. Zijkanten ietsjes korter. High fade

Als je je vrouwtje gek wilt maken moet je zoiets keer proberen. Of iets in die richting. Je snapt wat ik bedoel

1732991134629.png - 658869
Nou speciaal voor jou dan;

IMG_9491.jpeg - 658870

Heb wel een mooie rollade nek in deze hoek trouwens.

Fredje laat nou maar een pic zien met je hoofd erop. Daar zijn we nu allemaal benieuwd naar.

Goed bezig jongen, niet zo onzeker zijn. Je mag er wezen.
Die opskeer aan de achterkant zo hoog vind ze niet mooi en lijk dan meteen een oostblokker, dus laat ze het achter wat langer. Bovenop lang vind ze wel mooi, maar dat vind ik wat minder dus dat varieert wel eens, maar mijn haar groeit snel dus elke 3 dagen werkt ze de baard/ contouren bij en zijkant wekelijks/ boven om de 2 weken.

Die opskeer aan de achterkant zo hoog vind ze niet mooi en lijk dan meteen een oostblokker, dus laat ze het achter wat langer. Bovenop lang vind ze wel mooi, maar dat vind ik wat minder dus dat varieert wel eens, maar mijn haar groeit snel dus elke 3 dagen werkt ze de baard/ contouren bij en zijkant wekelijks/ boven om de 2 weken.
Oostblokker :roflol: Daar zie je er toch wel iets te goed voor uit. Maar goed, ligt ook beetje aan je vorm hoofd. kan alleen goed oordelen van voren.

Die shit heeft mij ook veel stress opgeleverd. Beste is eerst kijken welke vorm hoofd je hebt en op basis daarvan je kapsel toepassen.

Ergste stress is een goede kapper vinden. En dan moet je ook nog de beste kapper zien te fixen binnen die salon.

Als er iets is dat ons kapot maakt is het een kapsel die ze verneukt hebben.

Oostblokker :roflol: Daar zie je er toch wel iets te goed voor uit. Maar goed, ligt ook beetje aan je vorm hoofd. kan alleen goed oordelen van voren.

Die shit heeft mij ook veel stress opgeleverd. Beste is eerst kijken welke vorm hoofd je hebt en op basis daarvan je kapsel toepassen.

Als ze dat nou bij de kapper zouden ophangen he voor de mannen die er goed uit willen zien voor de vrouwtje maar zelf geen smaak hebben😆

Kunnen de vrouwen hier niet ons inside informatie geven wat ze daadwerkelijk mooi vinden ipv wij allemaal gaan vergaderen denkend dat we het weten.

Wat is echt een no go momenteel als kapsel en welke kapsels zijn oke en waar glij je van je stoel vanaf?

Die gaan ons nooit de waarheid vertellen. Anders worden wij gekwetst. Beste is gewoon zelf iets proberen en dan kijken of het werkt.

Je weet hoe vrouwen zijn, je moet er zelf achter komen anders is het niet spontaan dus telt niet. Ik laat gewoon mn vriendin mn haar doen als ze het niks vind eigen schuld

Ik houd jullie dan up to date of mijn PB volloopt nu mijn kapsel bekend is.

@Seth_Fit jij niet in mijn pb sliden, alleen als je echt een poenani en tet*en hebt.

Zolang je niet lelijk bent. Klein. En autistisch dan komt het meestal wel goed. Dus voor ons is bij voorbaat al kansloos

@th0maz
Noem je me nou super knap? Autistisch als f**k, onder 180 ook voor ik een vaste relatie aanging met mn vriendin deed ik het goed🤣

@th0maz
Noem je me nou super knap? Autistisch als f**k, onder 180 ook voor ik een vaste relatie aanging met mn vriendin deed ik het goed🤣
Ik weet niet waar je het over hebt, maar autistisch ben je sowieso inderdaad.

Ik vraag mij wel trouwens af of ze gezicht of lengte belangrijker vinden. Als we even de rest buiten beschouwing houden.

Maar eerlijk. De meeste mannen zijn focking lelijk, skinny fat/skinny etc,. Ik weet niet of jullie ooit buiten komen. Als je beetje iets doet aan je uiterlijk en je lichaam ben je al snel beter dan 90% 't gemiddelde.

Terug
Naar boven