Fitness Seller

Cruise/trt -> jonger/gezonder uitzien

@AK wanneer gaan we nou naar CUE

Is dat ook smiddags open ofwa, na 21:00 val ik spontaan in slaap. Na je 30ste haal je de nacht niet meer 🤷‍♂️

Fredje mag dan niet mee, met die 50cm armen maak ik anders geen kans bij andere.
Maak je geen zorgen 50 cm armen of niet, ik ga het niet redden naast jou fysiek. Die hardheid/veins en die schouderkoppen zal ik naturel niet krijgen. Je staat er goed bij man! Ik moet daarom snel beginnen, want dit is tijdverdoen nu in de sportschool, je merkt gewoon dat je op een bepaald limiet nu blijft hangen.

Maak je geen zorgen 50 cm armen of niet, ik ga het niet redden naast jou fysiek. Die hardheid/veins en die schouderkoppen zal ik naturel niet krijgen. Je staat er goed bij man! Ik moet daarom snel beginnen, want dit is tijdverdoen nu in de sportschool, je merkt gewoon dat je op een bepaald limiet nu blijft hangen.
Joining Welcome Home GIF - 658917

Hoopte hier op de gouden tip,
29, autist, vadsig, word ondertussen grijs 😂
Toch word ik veel genoeg aangesproken dat mijn vrouw geirriteerd word en mijn ego gestreeld is, maken jullie je niet teveel zorgen over hoe of wat ipv wat de vrouw wilt? Ik mis zo nu en dan op dit forum toch wel wat zelfverzekerdheid hoor.
Afgezien van AK, hij is een beest.

• Heart
Waarderingen: AK
Hoopte hier op de gouden tip,
29, autist, vadsig, word ondertussen grijs 😂
Toch word ik veel genoeg aangesproken dat mijn vrouw geirriteerd word en mijn ego gestreeld is, maken jullie je niet teveel zorgen over hoe of wat ipv wat de vrouw wilt? Ik mis zo nu en dan op dit forum toch wel wat zelfverzekerdheid hoor.
Afgezien van AK, hij is een beest.
Ben momenteel eerder een walvis, maar idd men maakt het hier zo complex dat ik er soms zelf geen kut meer vanaf snap.

Terug
Naar boven