Fitness Seller

Cut cycle

• Topic Starter Topic Starter
Hey bro,

Ik zou voor optie 1 gaat, lekker high tren. Is je t3 ug of hg? Als die hg is moet je dieet en timing van eten goed zijn anders verlies je veel massa enso.

Verder geen ervaring met yohimbine, dus kan niet weinig over zeggen. Zal zo strax even wat over lezen lijkt me wel interressant.

Word denk ik UG. hg is 2.5 keer zo duur. Dan zet ik liever 25mg extra..

verlies normaal weinig massa alsk cut. Zelfs natural cuts.. alleen wil het nu veel sneller laten verlopen..

op 600 tren moet je wel erg gek doen wil je massa verliezen hoor.. gezien zn stats weet hij vast wel een beetje waar hij mee bezig is;)

Haha ja denk ook dat het meevalt. Doe het gewoon op zen em87's.. meer gear minder voeding haha.

jk natuurlijk.

Word denk ik UG. hg is 2.5 keer zo duur. Dan zet ik liever 25mg extra..

verlies normaal weinig massa alsk cut. Zelfs natural cuts.. alleen wil het nu veel sneller laten verlopen..

Of je haalt ug t3 heel goedkoop of ik haal hg t3 heel goedkoop hahaha, betaal precies t zelfde voor 90tabs hg als ug t.

Goodluck bro!

Of je haalt ug t3 heel goedkoop of ik haal hg t3 heel goedkoop hahaha, betaal precies t zelfde voor 90tabs hg als ug t.

Goodluck bro!

als ik hg wil of tenminste van de ug die zegt dat het HG is betaal ik een 10tje minder voor 30 dan voor 100 tabs ug

Yohimbine op nuchtere maag en dan trainen.
Actieve deel van yohimbine m.b.t. vetverlies "concurreert" met insuline, dus kleinste insuline spike -> kon je net zo goed geen yohimbine nemen!

---------- Toegevoegd om 10:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:58 ----------

Sides zijn heftig hoor! Zelfs uren en uren later! Als je dat bereikt hebt, dan weet je jouw limiet eenmaal en wil je het NOOIT meer overschrijden :P

dus yohimbine heeft alleen nut als je fasted traint? of is het zaak om een uur of 4-5 tussen Y inname, en eerste meal te wachten (niet persee trainen maar gewoon actief bezig zijn in de tussentijd)?

Laatst bewerkt:
Yohimbine zorgt dat "stubborn" fat released wordt. Na mijn denken is het dan beter om die gelijk te "verbranden", dus trainen.
Weet niet hoe het zit met yohimbine op nuchtere maag en dan niks doen, kan geen research daarover vinden.
Fasted trainen hoeft niet per se in de ochtend, na een maaltijd is de glucose na 4-6 uur uit je bloed, kom je weer in fasted state.
Correct me if im wrong!

Dosages of 0.2mg/kg bodyweight have been successfully used to increase fat burning without significant implications on cardiovascular parameters like heart rate and blood pressure. This results in a dosage of:

14 mg for a 150lb person
18 mg for a 200lb person
22 mg for a 250lb person
Supplementation is most effective between meals or during short term fasting.

Caution should be exercised at higher body weight, since the cardiovascular system may not be prepared to handle a stimulatory agent such as yohimbine. When supplementing yohimbine for the first time, always start with a half-dose and assess tolerance before proceeding.

When pairing yohimbine with other stimulatory agents, half-dose both supplements and work up to the recommended dose cautiously, as two supplements can interact negatively.

http://examine.com/supplements/Yohimbine/

er staat niet dat er persee een training moet volgen om het gewenste effect eruit te kunnen halen. ook lees ik op andere sites dat het fasted genomen moet worden. als het alleen effectief zou zijn als je ook daadwerkelijk traint in fasted state zouden er maar weinig mensen zijn die er baat bij hebben. alleen mensen die aan IF doen en vóór meal 1 trainen. (edit; nigma ik lees nu pas jouw beredenering over wanneer je weer in fasted state komt)

ben er ook nog over aan het zoeken, kan idd niet heel veel vinden.. er moeten toch wat dbbers zijn die hier ervaring mee hebben en ons het zo kunnen zeggen?

PM anders ff Big Cat, hij is Yohimbine freak om zo te zeggen :p

Of vraag hem hier te reageren. Volg dit over yohobine ook!
Heb op laag vetpercentage ook nog last van vet op heupen/onderrug.

zal ik het maar doen dan :$

weet niet of we nog antwoord krijgen van BC maar dit is wat ik nog gevonden heb;

For more ambitious supplementation, add the alpha-2 antagonist yohimbine or a supplement containing yohimbine in addition to caffeine pills. Take the equivalent of 0.2 mg/kg body weight shortly before fasted cardio or during the fast. This works out to 16 mg yohimbine for an 80 kg/175 lbs male if you have pure yohimbine hcl.
Other commercial thermogenics, such as Meltdown, contain 3 mg yohimbine per capsule; so you'd have to take up to 5 capsules to reach similar levels. But proceed with caution:the product says, "Never exceed more than three total capsules daily or in a single dose." Personally, I haven't noticed anything out of the ordinary with such dosing (>3 capsules), but I need to throw in a disclaimer here lest someone screws himself over. It would be best to start low to assess tolerance. Meltdown contains quite a few other ingredients that might make the effects stronger and more unpredictable versus straight yohimbine hcl (i.e., 5 capsules of Meltdown might be more potent than 15 mg of Y-HCL in terms of stimulatory effect and perhaps side effects).

Important: Keep in mind that insulin negates the effects of yohimbine on alpha 2-receptor inhibition. Always take it in the fasted state and never between meals. Considering the half-life of yohimbine is very short (30 min), you can also experiment with more frequent dosing during the fast. For example, three dosages taken every second hour until your first meal. In that case I would probably not recommend starting with 0.2 mg/kg, since there will be a gradual buildup of the active compound. 0.15 mg/kg is a better starting point for multiple dosages in a relatively short time frame (every second hour).

wat mij logisch lijkt is dat je gewoon zo actief mogelijk bezig moet proberen te zijn zolang die yohombine werkzaam is. of er dan echt een training aan vast moet zitten om het zijn werk te laten doen lijkt me niet. als dat vet toch 'released' is, heeft het zijn werk gedaan toch? of je het dat komende uur dan nog verbrand of niet, doet dat er wel toe is de vraag.

Terug
Naar boven