Fitness Seller

cut kuur teste trene

Bezoekers in dit topic

.
 
Laatst bewerkt:
Tren geeft min of meer de mogelijkheid om massa te bouwen tijden het cutten om het zo maar even te noemen
 
Okee dankjewel
Weer wat geleerd
Zal me nog eens wat beter in gaan lezen !
 
er zijn ook andere manieren om te cutten, zonder direct dit kuurtje te pakken, voeding doet een hoop....anders clenbuterol, t3, etc etc.....

Mischien moet je eerst maar eens je begin situatie in kaart krijgen, dan kan je precies beter je kuur erop afstellen, aangezien je het toch gaat doen !! ;-)
 
Klopt, voeding doet een hoop. En me voeding is verder in orde nu. Echter wordt er altijd gezegd, niet cutten na een kuur. Wat me ook logisch lijkt. Echter wil ik het overtollig vet kwijt en toch blijven gainen. Dus dan maar kleine cruise. Alles al besteld dus komt goed :thumb:
 
Waarom noem je me dan een stumperd.... dat je het niet eens bent met me begrijp ik, maar om mij meteen een stumper te noemen zonder dat je weet waarom ik mijn redenen heb en uberhaubt mij kent ?

Het lijkt steeds meer alsof het gewoon is dat ook de magere jongetjes uit de sportschool kuren. Ik ben ook één van diegene die dat niet normaal vind. En om maar gelijk in te gaan om dat krachtstats niet uitmaken: natuurlijk maakt dat uit. Ik snap ook niet dat je wilt groeien als het er gewoon niet inzit (qua passie of wat dan ook). Dat klinkt lullig, maar als je je leven lang voetbalt, nog steeds het 15e elftal van je club zit en dan epo gaat gebruiken krijg je ook kritiek dat je het niet helemaal snapt. Misschien kan je dan wel iets sneller rennen dan je teamgenoot die ook nooit de top zal bereiken. Als dat het soort prestatie is waar je naar zoekt is dat je eigen keuze, maar ik vind het nog steeds niet slim.

Het vreemde is nu juist dat iedereen hier meegaat in de keuze die je maakt en kritiek niet getolereerd wordt. Hoe je het wilt noemen is aan jezelf.

ik zie niet in eigenlijk waarom volgens sommigen hier je zogenaamd hele hoge powerlift stats moet hebben voordat je in hun ogen pas kan gaan kuren.

ik train ook voornamelijk in combinatie met flexibiliteit, uithoudingsvermogen cardio dus veel dropsets veel herhalingen dan weer weinig. ben wel van mening dat je wel paar jaar moet trainen en bepaald fysiek moet hebben opgebouwd om te beginnen.

Wie heeft het over hoge stats? Of vind je 85kg benchen veel? Ik niet. Sterker nog, dat zijn gewichten waar je binnen een jaar trainen overheen bent.

Had m'n bericht getikt, ging naar t-nation en kwam heel toevallig dit tegen, volgens mij gisteren gepost:
http://www.t-nation.com/powerful-words/10-most-annoying-people-in-the-gym

Zie nr 3.
" It's a "rented physique" as Christian Thibaudeau says, and these posers aren't smart enough to keep up the lease."
 
Laatst bewerkt:
Beste adon1s 1. Kritiek mag en is begrijpelijk als je iemand niet kent of het je principes te boven gaan. Echter kritiek is niet schelden.
2. Waar haal je het vandaan dat ik geen genoeg kennis ken op basis van stats ?
3. Kijk eens heel goed met je ogen in de kuurlog forum. Hoeveel actieve lui hier die wel relatief gerespecteerd worden, nog minder doen dan ik of misschien een kleine sprong meer. En ik noem geen namen, het is een voorbeeld.

Ik heb mijn redenen waarom ik doe wat ik doe, en iedereen mag er eens of oneens mee zijn. Maar houdt het dan wel respectvol zoals jou bloedeigen post.

Vriendelijke groeten.
 
Back
Naar boven