MuscleMeat

Cut kuur voorstel?

Bezoekers in dit topic

Je kunt imho prima een stuk onder onderhoud gaan eten met een test/tren kuur als je enige doel is vp verlagen icm spierbehoud. En zoals Stunna al zegt, ga je te hard omlaag in kg's gewoon je schema aanpassen! Is sws altijd even kijken hoe je op de AAS reageert ivm kwaliteit e.d.
inderdaad dat is ook mijn plan. De hoeveelheid AAS kan ik wel af en reageer ik best goed op vermoed ik. Heb nog niet eerder Mast gebruikt dus dat zal even aanzien worden.
En indien ik teveel afval in de eerste weken schroef ik mijn calorieen wel omhoog. Liever een beetje te snel en aanpassen dan weken zitten aan te passen en een slechter resultaat. Massa behoud is met deze dosisen toch wel gedekt imo
 
Ga eerst eens terug naar 2500Kcals en dan kun je dit als kuur gebruiken.
na 4 weken kun je kijken hoe het gaat
W 1-12 Sust 2xpw ligt er aan welke Sust je haalt hoeveel ml.
W1-12 mast 2ml ew

evt. Clen- T3 e.o ECAY stack

Sust als base heb ik nog nooit eerder gedaan en geen ervaring mee.

2500 Kcals kan ik inderdaad doen maar dat is vrij dicht bij mijn onderhoud ivm een hele dag op mijn luie reet te zitten, vandaar dat ik deze een stukje lager heb gezet. Gaat het te snel dan kan ik deze toch omhoog gooien. Liever direct een goede start dan een paar weken (wat uiteindelijk een derde van mijn kuur is) het een beetje aankijken.

Zit nu op maintenance te eten en blijf stabiel op mijn gewicht. Met een dagelijkse inname van 2800 kcal. Met 700 onder onderhoud gaat het gewoon net iets sneller dan 300 onder onderhoud.
 
Ook nog van plan om heel rustige cardio toe te passen?
 
Sust als base heb ik nog nooit eerder gedaan en geen ervaring mee.

2500 Kcals kan ik inderdaad doen maar dat is vrij dicht bij mijn onderhoud ivm een hele dag op mijn luie reet te zitten, vandaar dat ik deze een stukje lager heb gezet. Gaat het te snel dan kan ik deze toch omhoog gooien. Liever direct een goede start dan een paar weken (wat uiteindelijk een derde van mijn kuur is) het een beetje aankijken.

Zit nu op maintenance te eten en blijf stabiel op mijn gewicht. Met een dagelijkse inname van 2800 kcal. Met 700 onder onderhoud gaat het gewoon net iets sneller dan 300 onder onderhoud.

Sust is een Testmix met verschillende esters. mijn voorstel is een Tip wat je vroeg zonder de Tren.
 
Sust is een Testmix met verschillende esters. mijn voorstel is een Tip wat je vroeg zonder de Tren.

Dank je! Dit wist ik niet! had me nog niet echt verdiept in sust. Deze ga ik zeker noteren en later proberen voor een volgende cut!

fiezefur, geen slow cardio, enkel HIIT
 
Dank je! Dit wist ik niet! had me nog niet echt verdiept in sust. Deze ga ik zeker noteren en later proberen voor een volgende cut!

fiezefur, geen slow cardio, enkel HIIT
Holy shit, HIIT pp tren? Pfoe heftig.
 
@TS, Ga je een log bijhouden ?
Succes
 
@TS, Ga je een log bijhouden ?
Succes
Indien er vraag naar is geen enkel probleem. Ga wel geen foto's kunnen posten ivm collega's en zeer herkenbare tattoo's :D

fiezefur ja dit kan best pittig worden inderdaad. Maar no pain no gain he :D
 
Een log is altijd leuk voor leden. men kan snel ergens advies in geven en je leert er ook van.
foto's zijn niet nodig, maar is wel een + aan je log.
 
Denk dat je op veel combi's van AAS goed kan cutten (al is het maar test op 250 mg :p) maar de kuur die jij voorstelt ziet er heel goed uit en zou niet weten hoe je nog beter kan samenstellen.

Ga zelf een soortgelijke cutkuur doen maar tren op 400, mast op 200 en geen T3.

Nog 600 bold er bij.

Zoiets ben ik zelf van plan na men bulk
 
ja ik weet het maar ik krijg verschrikkelijk last van insomnia en acid reflux elke keer als ik on tren ben :D
Vandaar dat ik met het idee speel of er iets anders is dan tren.

Hopelijk geraak ik redelijk wat % bf kwijt deze cut (dreamer bulk :D)
wil van 14% naar 8% gaan. Moet wel lukken normaal gezien over deze 12 weken.

primo een goeie alternatief, wat aan de dure kant maar goed iets.
 
Imo kan je meteen diep gaan. Met zoveel gear moet 't gek lopen als je nog massa verliest. Als je aan 2100 niet genoeg hebt om je macro's fatsoenlijk te halen of veel honger lijdt gewoon cardio toevoegen en de kcals die je aan cardio wegwerkt kan je Extra eten
 
Imo kan je meteen diep gaan. Met zoveel gear moet 't gek lopen als je nog massa verliest. Als je aan 2100 niet genoeg hebt om je macro's fatsoenlijk te halen of veel honger lijdt gewoon cardio toevoegen en de kcals die je aan cardio wegwerkt kan je Extra eten

Zo doe ik t ook. Gelijk diep op 24-2500 kcals. Straks cardio dr bij en eventueel nog kcals omlaag.
(Richting 2k zakken :|)
 
HIIT heb ik 1x op de tren gedaan. Nooit meer! :p ben daarna gewoon duurloop gaan doen en dat werd gewoon onmogelijk. Werd zelfs zo erg dat ik de trap (woonde in een flat) niet meer op kon lopen...
Was zelf van plan om dit na m'n cruise te doen
(Eerste keer EOD trouwens, heb altijd ED gedaan)
Week 1 t/m 7 100of150mg tren-a EOD
Week 1 t/m 7 60mg winstrol oral ED
Week 1 t/m 7 210mg test-e EW
Week 1 t/m 16 700mg primo EW
Week 8 t/m 16 500of600mg test-e EW
Week 1 t/m 10 50mg t3 ED
7iu hgh ED
Week 1: 1 cap t5 ED
Week 2&3: clen
Week 4&5: 1 cap t5 ED
Week 6&7: clen

Maar heb afgelopen week met mijn neef geskiped (woont in het buitenland) die me gear oa tren-e van daar mee neemt die ik echt moet proberen volgens hem dus ik ben benieuwd :D

Succes met de kuur en hou een log bij!! Is altijd leuk om telkens een update te lezen vlak na de HIIT training :eyebrow:
 
Back
Naar boven