XXL Nutrition

Cut schema Clenbuterol / zomerkuurtje

RM87

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m87
Massa
106kg
Vetpercentage
17%
Op het moment ben ik bezig met cutten en zit ik op een gewicht van 106 Kg met een vetpercentage van ongeveer 18%. Ik ben ongeveer 3 weken geleden begonnen met dieten, toen had ik een gewicht van 111 KG met een percentage richting de 20%.

Mijn voedings schema ziet er momenteel als volg uit:

8:00 whey eiwitshake
9:30 stuk fruit
10:30 2 boterhammen met kipfilet
12:00 250 gram kwark
14:00 2 boterhammen met kipfilet
15:30 250 gram kwark
17:00 avond eten, meestal kip met groenten (iig geen koolhydraat-bommen zoals rijst of aardappellen)
20:30 whey eiwitshake
23:00 500 gram kwark

Ik ben nu in de 2e week bezig met Clenbuterol en wil hier nog 2 weken mee doorgaan. Ik ben aan denken om erna te beginnen met ECYA's om eerst nog een stuk droger te worden alvorens ik nog een kuurtje ga doen voor de zomer.

Lijkt het jullie verstandig om eerst droger te worden en dan te beginnen met kuren? of is het beter om eerst te kuren en dan verder te gaan met cutten?

Ik wil een kuur gaan doen waarbij ik het liefst geen (lees: niet te veel) vocht vast houd. Zelf zat ik te denken aan:

Week 1-4 5x Winstrol per dag
Week 1-10 1x per week 2 ml Tes, 1ml Tren

Hebben jullie nog op/aan-merkingen/tips?

Verder zou ik graag weten of ik dit voedingsschema tijdens de kuur kan aanhouden, of dat er toch nog aanpassingen nodig zijn..

Laatst bewerkt:
8:00 whey eiwitshake
10:30 boterham met kipfilet
12:00 250 gram kwark
14:00 boterham met kipfilet
15:30 250 gram kwark
17:00 avond eten, meestal kip met groenten (iig geen koolhydraat-bommen zoals rijst of aardappellen)
20:30 whey eiwitshake
23:00 500 gram kwark

/WTFisthisshit.jpeg

Ga eens netjes eten.

• Topic Starter Topic Starter
Wat is mis met dit schema tijdens de cut?

Veelste weinig calorieën. Reken voorjezelf uit hoeveel calorieën je op een dag moet eten. Trek daar 500 calorien van af en maak aan de hand daarvan een voedingsschemamet complexe carbs in de ochtend en afbouwend naar de avond met voldoende eiwitten en vetten.

Ik zal de tips mee nemen bij het maken van een nieuw voedings-schema, maar hoe denken jullie over de AAS? Kan ik beter eerst doorgaan met cutten en de clen/ecya, of toch beter eerst gaan kuren en dan verder gaan met cutten? Wat voor kuur raden jullie me aan?

Ik weet een beter idee ga op onderhoud eten en probeer af te vallen met cardio. Je zal kracht blijven gainen en geen massa verliezen. Watje zal zelf massakunnen winnen als je het perfect doet.

Voor iemand van jou gewicht eet je veel te weinig. Weet heel zeker dat je op deze manier niet alleen vet maar ook spieren gaat verbranden.
Je zit nog behoorlijk hoog in vetpercentage dus je hoeft echt niet zo extreem laag in carbs te zitten als dat je nu doet.

Onderstaande schema is al een heel stuk beter;

8:00 whey eiwitshake + 50/75gr brinta + lepel lijnzaadolie
10:30 2 boterhammen met 200gr kipfilet
12:00 500 gram kwark + handje vol noten
14:00 2 boterhammen met 200gr kipfilet
15:30 60gr eiwitshake (ik pak zelf protein revolution van B&F) + paar caps visolie of lepel lijnzaadolie
17:00 avond eten….kip/vis/bief + 50-75gr rijst (ongekookt gewogen) + groente
20:30 whey eiwitshake + 25/50gr dextrose (neem aan dat dit na het trainen is)
23:00 500 gram kwark + lepel olijfolie

Laatst bewerkt:
Alles draaid om de voeding he rm87, dus doe dat eerst goed voordat je gaat kuren!

Thanks Rob, je komt altijd met goede ideeen ipv de meeste mensen die alleen zeggen dat je verkeerd bezig bent.. :cool:
Zal vandaag even kijken dat ik wat lijnzaadolie en noten ga scoren!
Zal ook die eiwit shake van B&F bestellen om overdag nog een extra shake te kunnen pakken..
Welke dextrose gebruik jij?
Moet ik deze voor of na de cardio in nemen?

Wat zou je me aanraden wat betreft de AAS? Moet zeggen dat ik me erg lekker voel op de clen en tot op heden weinig merk van de side-effects!

Kan ik beter gewoon doorgaan met cutten de komende weken voordat ik ga beginnen met een kuurtje?
Hoe lang kan ik doorgaan met clen in afwisseling met de ECAY's?

We moeten binnenkort nog eens een keertje samen gaan trainen!!

Laatst bewerkt:
Ik zou eerst ff wat vet kwijtraken. Kan je daarna proberen zoveel mogelijk droge massa te winnen.

Zoals ik je al had gezegd zou ik 4 weken clen doen en dan overstappen op ECAY.

Laat maar weten als je keertje in Roermond komt trainen...

Die ECAY kan ik ongeveer 2 weken gebruiken toch?
Kan ik erna meteen beginnen met kuren, of kan ik beter een rust periode in lassen?

Hoeveelste kuur wordt het? Bij test tren combinatie tren twee weken eerder stoppen dan de test.

Dit zou mijn 2e kuur gaan worden.... Waarom moet je met de tren eerder stoppen dan de test?

ik ga deze kuur ook doen, kijk anders eens in mn log daar vindt je ook mijn voedingsschema

Je log ziet er goed uit Bassie, zal hem af en toe in de gaten blijven houden.. Maar zal zelf voorlopig het schema aanhouden zoals Rob hem heeft aangepast.. Ik hoef maar een paar kleine aanpassingen te doen, en deze is makkelijk vol te houden met werk/weinig vrije tijd ;)

Zie wel dat jij nog clen gaat pakken tijdens de kuur, dit zal ik overwegen om ook te gaan doen..

Dit zou mijn 2e kuur gaan worden.... Waarom moet je met de tren eerder stoppen dan de test?

Tren is erg zwaar als je dan gelijk stopt met de test heb je zwaardere terugval. Als de test nog even doorloopt is dit minder. wat was je eerste kuur?

Eerste kuur was:

week 1-4: 50 mg anavar per dag
week 1-6: 2 ml tes + 1ml tren
week 6-11: 2ml tes + 2 ml tren

Je log ziet er goed uit Bassie, zal hem af en toe in de gaten blijven houden.. Maar zal zelf voorlopig het schema aanhouden zoals Rob hem heeft aangepast.. Ik hoef maar een paar kleine aanpassingen te doen, en deze is makkelijk vol te houden met werk/weinig vrije tijd ;)

Zie wel dat jij nog clen gaat pakken tijdens de kuur, dit zal ik overwegen om ook te gaan doen..

Ja ik pak de clen tijdens de kuur zodat ik dan door de roids beter me spiermassa bewaar en meer mijn vet aanspreek

Ik ben nu in de 2e week bezig met Clenbuterol en wil hier nog 2 weken mee doorgaan. Ik ben aan denken om erna te beginnen met ECYA's om eerst nog een stuk droger te worden alvorens ik nog een kuurtje ga doen voor de zomer.

Lijkt het jullie verstandig om eerst droger te worden en dan te beginnen met kuren? of is het beter om eerst te kuren en dan verder te gaan met cutten?

:eek: Clen bij een vet% van 20% !!? en ECA naar Clen? Je doet zaken in compleet de verkeerde volgorde!
-stap1 voeding (schema 500kcal onder onderhoud met veel eiwit)
-stap2 tijdelijk dieet (low carb, intemediate fastening, keto...)
-tegelijk met 1,2 training zoals KT dan wat BCAA's en daarna 20 minuten HIIT
-3 supps als visolie, groene thee en caffeine
-4 legale fatburners (denk ook aan anti cortisol pillen ipv stimulanten)
-5 ECA
-6 Clen
-7 Een cut kuur.

Waarom deze volgorde? Omdat afvallen van 20% naar 15% makkelijk gaat. ECA pas nut heeft als je echt richting zichtbare abs gaat dwz 12% ongeveer en Clen als je nog lager wil.

---------- Toegevoegd om 12:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:58 ----------

Jij moet helemaal afblijven van suikers! Nergens voor nodig

---------- Toegevoegd om 12:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:00 ----------

Eerste kuur was:

week 1-4: 50 mg anavar per dag
week 1-6: 2 ml tes + 1ml tren
week 6-11: 2ml tes + 2 ml tren

OMFG!

Je kuurt niet met ml maar met miligrammen AAS per week! Maar je bedoelt dus 400mg tren en 500mg test denk ik. En wat was je doel met die (te)stevige eerste kuur? Cutten toch niet met zoveel AAS? Ik zou nooit zoveel test zetten bij een vet% van 20%! Ga voor je weer gaat kuren echt eerst afvallen en je inlezen. Als je een cutkuur wil neem dan test p 75-100mg EOD, doe daar evt iets bij maar pak toch niet zoveel!

En winny is geen cutmiddel zoals te vaak gedacht wordt. Cutten is ook met AAS 80% voeding!

Laatst bewerkt:
:eek: Clen bij een vet% van 20% !!? en ECA naar Clen? Je doet zaken in compleet de verkeerde volgorde!
-stap1 voeding (schema 500kcal onder onderhoud met veel eiwit)
-stap2 tijdelijk dieet (low carb, intemediate fastening, keto...)
-tegelijk met 1,2 training zoals KT dan wat BCAA's en daarna 20 minuten HIIT
-3 supps als visolie, groene thee en caffeine
-4 legale fatburners (denk ook aan anti cortisol pillen ipv stimulanten)
-5 ECA
-6 Clen
-7 Een cut kuur.

Waarom deze volgorde? Omdat afvallen van 20% naar 15% makkelijk gaat. ECA pas nut heeft als je echt richting zichtbare abs gaat dwz 12% ongeveer en Clen als je nog lager wil.

---------- Toegevoegd om 12:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:58 ----------

Jij moet helemaal afblijven van suikers! Nergens voor nodig

---------- Toegevoegd om 12:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:00 ----------

OMFG!

Je kuurt niet met ml maar met miligrammen AAS per week! Maar je bedoelt dus 400mg tren en 500mg test denk ik. En wat was je doel met die (te)stevige eerste kuur? Cutten toch niet met zoveel AAS? Ik zou nooit zoveel test zetten bij een vet% van 20%! Ga voor je weer gaat kuren echt eerst afvallen en je inlezen. Als je een cutkuur wil neem dan test p 75-100mg EOD, doe daar evt iets bij maar pak toch niet zoveel!

En winny is geen cutmiddel zoals te vaak gedacht wordt. Cutten is ook met AAS 80% voeding!

Thanks voor je uitgebreide reply... zal proberen erop in te gaan :)

1.
Stap 1 ben ik mee bezig
Stap 2 ik heb vorig jaar een keto dieet gedaan van 8 weken, was er aan het denken dit voor de zomer (na de kuur) nog een keer te doen
Stap 3 Ik gebruik al supps als visolie en caffeine
Stap 4 Legale fatburners heb ik eigenlijk nooit gebruikt, ging er altijd vanuit dat het geen effect had...
Stap 5-7 spreekt voor zich op dit moment..

2.
Ik zal afwegen of ik dit wel/niet ga gebruiken

3.
Die eerste kuur was vorig jaar zomer.... toen zat ik op een percentage van rond de 15%, de opzet was toen om massa te winnen en tevens te cutten...
Ik weet dat winstrol geen middel is om te cutten!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven