RM87
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 106kg
- Vetpercentage
- 17%
Op het moment ben ik bezig met cutten en zit ik op een gewicht van 106 Kg met een vetpercentage van ongeveer 18%. Ik ben ongeveer 3 weken geleden begonnen met dieten, toen had ik een gewicht van 111 KG met een percentage richting de 20%.
Mijn voedings schema ziet er momenteel als volg uit:
8:00 whey eiwitshake
9:30 stuk fruit
10:30 2 boterhammen met kipfilet
12:00 250 gram kwark
14:00 2 boterhammen met kipfilet
15:30 250 gram kwark
17:00 avond eten, meestal kip met groenten (iig geen koolhydraat-bommen zoals rijst of aardappellen)
20:30 whey eiwitshake
23:00 500 gram kwark
Ik ben nu in de 2e week bezig met Clenbuterol en wil hier nog 2 weken mee doorgaan. Ik ben aan denken om erna te beginnen met ECYA's om eerst nog een stuk droger te worden alvorens ik nog een kuurtje ga doen voor de zomer.
Lijkt het jullie verstandig om eerst droger te worden en dan te beginnen met kuren? of is het beter om eerst te kuren en dan verder te gaan met cutten?
Ik wil een kuur gaan doen waarbij ik het liefst geen (lees: niet te veel) vocht vast houd. Zelf zat ik te denken aan:
Week 1-4 5x Winstrol per dag
Week 1-10 1x per week 2 ml Tes, 1ml Tren
Hebben jullie nog op/aan-merkingen/tips?
Verder zou ik graag weten of ik dit voedingsschema tijdens de kuur kan aanhouden, of dat er toch nog aanpassingen nodig zijn..
Mijn voedings schema ziet er momenteel als volg uit:
8:00 whey eiwitshake
9:30 stuk fruit
10:30 2 boterhammen met kipfilet
12:00 250 gram kwark
14:00 2 boterhammen met kipfilet
15:30 250 gram kwark
17:00 avond eten, meestal kip met groenten (iig geen koolhydraat-bommen zoals rijst of aardappellen)
20:30 whey eiwitshake
23:00 500 gram kwark
Ik ben nu in de 2e week bezig met Clenbuterol en wil hier nog 2 weken mee doorgaan. Ik ben aan denken om erna te beginnen met ECYA's om eerst nog een stuk droger te worden alvorens ik nog een kuurtje ga doen voor de zomer.
Lijkt het jullie verstandig om eerst droger te worden en dan te beginnen met kuren? of is het beter om eerst te kuren en dan verder te gaan met cutten?
Ik wil een kuur gaan doen waarbij ik het liefst geen (lees: niet te veel) vocht vast houd. Zelf zat ik te denken aan:
Week 1-4 5x Winstrol per dag
Week 1-10 1x per week 2 ml Tes, 1ml Tren
Hebben jullie nog op/aan-merkingen/tips?
Verder zou ik graag weten of ik dit voedingsschema tijdens de kuur kan aanhouden, of dat er toch nog aanpassingen nodig zijn..
Laatst bewerkt:

Clen bij een vet% van 20% !!? en ECA naar Clen? Je doet zaken in compleet de verkeerde volgorde!