MuscleMeat

Cut Schema (wat zouden jullie aanpassen)

Berster

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
85kg
Guys,

Ik ben 32jr weeg 86 kilo en ben 1.78,
mijn vetpercentage ligt rond de 17% en wil dit graag verlagen.
Op dit moment gebruik ik onderstaand schema,
maar heb in een ander topic te horen gekregen dat deze niet goed was.
Zouden jullie mij tips kunnen geven hoe ik mijn schema wel optimaal kan maken:

9:00 eiwit shake met banaan + 80 gram bambix
12:00 4 geroosterde boterhammen met kipfilet + augurk
15:00 200gr Kwark + handje walnoten
18:00 200gr (wit)vis of kip + 200gr groente
21:00 200gr kwark

Verder hele dag door fruit (sinaasappel, peer, appels) en komkommer + tomaatjes
En drink licht aangemaakte aanmaak limo

Doe dit nu een week of 4,
Ik sport 3x p/w in de sportschool en daarbij ook nog 2x voetbal (training + wedstrijd).

Grt

Berster

veel water drinken, en ik weet het niet zeker maar het fruit eruit halen ivm de fructose die erin zit. Succes!

...

Laatst bewerkt:
kwark is niet voor overdag maar voor ´snachts.. (voor vlak voor het slapen gaan). De nootjes maken je dik want er zitten heel veel vetten in nootjes ik zou hier dus niet teveel van nemen. Het blijft meestal niet bij een handje noten namelijk. Verder zal je met dit schema nooit genoeg op je onderhoud eten dus ik zou eerst maar eens proberen om een nieuw voedingsschema te maken.

Staat er ergens op die kwarkbak dat het voor 's nachts is? Ik eet zelf een bak van 500gram na mijn middageten. En 500gram voor het slapen gaan. Het énige wat je hier zou op kunnen aanmerken is dat het teveel eiwit van eenzelfde bron is. Maar aangezien ik nog vele andere zaken eet valt dit wel mee.

Uw tweede opmerking van die noten slaagt helemaal nergens op. Noten bevatten net goede vetten. Vetten die noodzakelijk zijn voor je lichaam! Dus ook tijdens de cut.

At TS, lijkt me op het eerste zich gewoon te weinig. Bereken je energiebehoefte aan kcal en ga daar een +- 400 kcal onder eten.

Noten (amandelen, wal- en hazelnoten) bevatten magische combinatie van eiwitten en vezels om je langer een vol gevoel te geven. Eet de juiste hoeveelheid noten en het kan zelfs bijdragen aan gewichtsverlies. Advies is om ongeveer tussen de 5- en 60gram gemixte noten per dag te eten.

Eet je meer ( b.v, 2 handjes pinda's is al meer dan 600 kcal ) waarvoor je een half uur ong. moet hardlopen. Daarbij krijg je ook nog eens 10 g aan verzadigde vetten binnen welke je bloedcirculatie kunnen vertragen.

En bovendien : Kwark kan je de hele dag door eten hoor, maar het is erg effectief voor de nachtrust door de trage afgifte van eiwitten.

Kortom : met mate die nootjes knagen! Maar wel lekker doen!

(bron : Heart Research Institute in Sidney )

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven