- Waardering
- 85
Hey bro's.
Ben gezonder gaan leven de laatste tijd, erg schone voeding en ga 4x per week een uur gaan zwemmen.
Ging eerst lopen maar heb platvoeten en kreeg teveel last van mn enkels/rechterknie.
Weeg momenteel zo'n 93kg en vet rond de 12%.
Zou nu graag wat harder doorcutten en evt cardio nog opschroeven.
Training is 3 weken geleden veranderd naar 12 reps en korte rustperiodes tussen de setjes in. De basis Squat/Deadlift/Bench blijft er wel altijd in.
Doel is om m'n lichaam echt stukken 'kwalitatiever' te maken (alsook m'n levensstijl)
Had persoonlijk gedacht aan
250 Test E
400?? Mast?? Enige twijfel in roidkeuze + dosering. Bold lijkt me ook lekker op 600mg maar nog nooit bold gebruikt.
Kickstart
4 weken
60mg winny
of
100mg anavar
Alsook hier twijfel ik.
Andere voorstellen zijn welkom maar zowiezo geen tren/deca/dbol/oxy...
Karma is ready
Discuss!
Ben gezonder gaan leven de laatste tijd, erg schone voeding en ga 4x per week een uur gaan zwemmen.
Ging eerst lopen maar heb platvoeten en kreeg teveel last van mn enkels/rechterknie.
Weeg momenteel zo'n 93kg en vet rond de 12%.
Zou nu graag wat harder doorcutten en evt cardio nog opschroeven.
Training is 3 weken geleden veranderd naar 12 reps en korte rustperiodes tussen de setjes in. De basis Squat/Deadlift/Bench blijft er wel altijd in.
Doel is om m'n lichaam echt stukken 'kwalitatiever' te maken (alsook m'n levensstijl)
Had persoonlijk gedacht aan
250 Test E
400?? Mast?? Enige twijfel in roidkeuze + dosering. Bold lijkt me ook lekker op 600mg maar nog nooit bold gebruikt.
Kickstart
4 weken
60mg winny
of
100mg anavar
Alsook hier twijfel ik.
Andere voorstellen zijn welkom maar zowiezo geen tren/deca/dbol/oxy...
Karma is ready

Discuss!