XXL Nutrition

Cutkuur na bulk

gieljaam

Dutch Bodybuilder
Waardering
23
Lengte
1m80
Massa
95kg
Vetpercentage
10%
Ik ben eens benieuwd moest je na je bulk kuur een bridge inlassen op 250 test e pw hoe snel je kunt beginnen cutten zonder je gewonnen massa in te leveren. Naturel ligt dit op +-12w.
Zou dit met een bridge van 4-6w kunnen? Om dan te cutten 250 test e pw samen met 75-100tren a pd.

met wat heb je gebulkd

• Topic Starter Topic Starter
Test e 500pw
tren a 100ed

Iemand mening hierover?

Ja dit moet zeker kunnen. 4 tot 6weken bridge en daarna cutten. Dan zit er toch wat tijd tussen en je bent toch ook nog on dus zal spierverlies wel meevallen. Misch iets extra zetten tijdens de cut.

Ja, vraag me wel af wat erbij te zeggen want ik ga altijd goed op tren maar midden in de zomer terwijl ik van nature al redelijk zweet. En ik zou ook graag wat aan mijn conditie werken na mijn bulk.

Ik heb zelf al zitten denken aan primo. En mast hangt ook af op hoeveel vp ik sta.

ik wil ook cruisen maar zal dit niet te zwaar zijn om na de 2de blast te herstellen? Is het mogelijk dat je je naturel testosteron volledig platlegt voor altijd?

Vraag me ook wel af hoe zwaar dit doorweegt op je eigen testproductie. Ook als er hcg gebruikt is.

Voor altijd plat leggen moet je wel echt echt je best voor doen. Maar hoe langer je on bent, hoe langer je herstel is. Mijn herstel was 6 a 7maanden na 2jaar on.

Terug
Naar boven