XXL Nutrition

Cutkuur Sust/Mast

DW1986

Dutch Bodybuilder
Waardering
9
Lengte
1m78
Massa
106kg
Vetpercentage
18%
Ben al een 2 maanden aan de Cut , gaat goed maar ik begin een beetje massa te verliezen vooral op de benen ed.

Aangezien ik nog graag door wil cutten zonder al te veel verlies , zat ik te denken aan de volgende Cutkuur.

Week 1/10 Sust 200mg EW
Week 1/10 Mast E 400mg EW
Week 12/15 Nolva 20mg ed
Week 5/10 HCG 2x250 iu EW

cycle 2 on/off met Clen en T3

Sups: Multivit , Vitb5 , biergist ,visolie

Op Trainingsdagen zal ik op onderhoud zitten Low carb , op niet trainingsdagen 400/500 onder onderhoud. Mss 1 a 2 keer refeed in de week.

Graag jullie mening , op en/of aanmerkingen. Zelf vroeg ik me af hoe het met het vocht zat tijdens deze kuur , het zal ivm de mast toch wel mee moeten vallen icm de lage sust dosis.

Laatst bewerkt:
vocht zal zeker niet veel zijn als je weinig carbs eet en weinig zout. Waarom sust en geen test-e . Voorderest moet je je nakuur een week later starten.

• Topic Starter Topic Starter
vocht zal zeker niet veel zijn als je weinig carbs eet en weinig zout. Waarom sust en geen test-e . Voorderest moet je je nakuur een week later starten.

Oeps je hebt gelijk foutje in de nakuur , Sust heb ik nog over zal het veel verschil maken tov test-e ?

Oeps je hebt gelijk foutje in de nakuur , Sust heb ik nog over zal het veel verschil maken tov test-e ?

Sust zitten 4 esters in,daarom testE meer (langere) werkzame stof

en is best om kickstart te nemen bij testE..

Bij sust hoeft geen kickstart vanwege de korte(snelwerkende) esters ;)

Sust zitten 4 esters in,daarom testE meer (langere) werkzame stof

en is best om kickstart te nemen bij testE..

Bij sust hoeft geen kickstart vanwege de korte(snelwerkende) esters ;)

Ja voor zover ben ik ook bekend met de verschillende esters , maar maakt het verschil in de Cut tussen Test E en Sust?

Ben al een 2 maanden aan de Cut , gaat goed maar ik begin een beetje massa te verliezen vooral op de benen ed.

Aangezien ik nog graag door wil cutten zonder al te veel verlies , zat ik te denken aan de volgende Cutkuur.

Week 1/10 Sust 200mg EW
Week 1/10 Mast E 400mg EW
Week 12/15 Nolva 20mg ed
Week 5/10 HCG 2x250 iu EW

cycle 2 on/off met Clen en T3

Sups: Multivit , Vitb5 , biergist ,visolie

Op Trainingsdagen zal ik op onderhoud zitten Low carb , op niet trainingsdagen 400/500 onder onderhoud. Mss 1 a 2 keer refeed in de week.

Graag jullie mening , op en/of aanmerkingen. Zelf vroeg ik me af hoe het met het vocht zat tijdens deze kuur , het zal ivm de mast toch wel mee moeten vallen icm de lage sust dosis.
sust moet je wel 2x per week zetten

sust moet je wel 2x per week zetten

Ja het liefst 3x maar ik ben toch van mening dat prop of enathaat beter is heb diverse vrienden van me gezien die bijwerkingen kregen door sust , mij lijkt het dan ook dan je bloedwaarden alle kanten op schommelen door de 4 esters die erin zitten ik denk dan ook dat je beter in de cut voor prop kan gaan.

2x prikken met sust vs 3.5 keer met prop......dan zou ik voor prop gaan in deze cutkuur van maar 10 weken. Mast mag e zijn en dan 1x per week of ook prop en EOD samen met de test p in een spuit, dat maakt niet veel uit.

Nog suggesties voor cutmiddelen als ECA, Clen of ga je het puur met onder onderhoud eten doen?

2x prikken met sust vs 3.5 keer met prop......dan zou ik voor prop gaan in deze cutkuur van maar 10 weken. Mast mag e zijn en dan 1x per week of ook prop en EOD samen met de test p in een spuit, dat maakt niet veel uit.

Nog suggesties voor cutmiddelen als ECA, Clen of ga je het puur met onder onderhoud eten doen?

Het is zo dat ik de Sust nog over heb , kan het wel bv 2x 100mg EW ?

Idd in eerste post aangeven dat ik ga Cyclen met Clen en T3 2 on/off

ja je kan prima 2x100 zetten. Maar toch zijn er weinig mensen fan van sust. Clen geen idee van.

Clen opbouwen en afbouwen zwaar goedje beginnen met 40mcg opbouwen tot 100mcg 2 weken on 2 off.

Clen opbouwen en afbouwen zwaar goedje beginnen met 40mcg opbouwen tot 100mcg 2 weken on 2 off.

Cycle momenteel al met deze , idd 2 on/ff icm ECY. Zit op 160mcg , sides vind ik meevallen. Maar het kan zijn dat ze evt ondergedoseerd zijn , maar ze doen hun werk in ieder geval wel. Ieder persoon is anders kwa gevoeligheid voor bepaalde gear.

Cycle momenteel al met deze , idd 2 on/ff icm ECY. Zit op 160mcg , sides vind ik meevallen. Maar het kan zijn dat ze evt ondergedoseerd zijn , maar ze doen hun werk in ieder geval wel. Ieder persoon is anders kwa gevoeligheid voor bepaalde gear.

160mcg:eek: dan moet je aardig aan trillen zijn anders heb je fake zo sowieso niet boven de 120mcg gaan link spul ook voor je hart die moet nog een leven mee.

btw die t3 doe je toch niet twee weken on off toch?

160mcg:eek: dan moet je aardig aan trillen zijn anders heb je fake zo sowieso niet boven de 120mcg gaan link spul ook voor je hart die moet nog een leven mee.

Shaken doe ik idd wel , soms behoorlijk ongecontroleerd. En warm heb ik het uiteraard + krampen.

---------- Post toegevoegd Fri 17 Feb 2012 om 09:46 ----------

btw die t3 doe je toch niet twee weken on off toch?

Dat was ik wel van plan 2 weken Clen 2 weken T3 , zo staat het ook in de wiki beschreven. Hoe zou jij het doen dan?

Shaken doe ik idd wel , soms behoorlijk ongecontroleerd. En warm heb ik het uiteraard + krampen.

---------- Post toegevoegd Fri 17 Feb 2012 om 09:46 ----------

Dat was ik wel van plan 2 weken Clen 2 weken T3 , zo staat het ook in de wiki beschreven. Hoe zou jij het doen dan?

Ik denk dat het slecht is voor je schildklier om aan/uit/aan... gezet te worden en dat is wat je doet met 2 weken on off. Als je bijvoorbeeld kijkt op het schildklier forum dan zie je doktoren heel langzaam stappen nemen, pas om de 6 weken wordt de dosis verlaagd of verhoogd. Ik zou T3 nemen op 25mcg en na een week ophogen naar 50 en dat zo houden of evt naar 75mcg gaan (op die dosis begin ik me al te opgefokt te voelen en op 50mcg voel ik me prima, dit is heel persoonlijk echter)

De hele cut periode op die 50 of 75 mcg zitten en daarna per week 25 mcg afbouwen tot je op 0 zit. Daarna 2-5 weken heel voorzichtig zijn met eten want met erg lage T3 dan zet je heel snel vet aan (rebound effect)

Ik denk dat het slecht is voor je schildklier om aan/uit/aan... gezet te worden en dat is wat je doet met 2 weken on off. Als je bijvoorbeeld kijkt op het schildklier forum dan zie je doktoren heel langzaam stappen nemen, pas om de 6 weken wordt de dosis verlaagd of verhoogd. Ik zou T3 nemen op 25mcg en na een week ophogen naar 50 en dat zo houden of evt naar 75mcg gaan (op die dosis begin ik me al te opgefokt te voelen en op 50mcg voel ik me prima, dit is heel persoonlijk echter)

De hele cut periode op die 50 of 75 mcg zitten en daarna per week 25 mcg afbouwen tot je op 0 zit. Daarna 2-5 weken heel voorzichtig zijn met eten want met erg lage T3 dan zet je heel snel vet aan (rebound effect)

Bedankt , hier heb ik wat aan !!

Ik heb zelf nog 2 weken clen gepakt nadat ik gestopt was met t3. Hielp bij mij wel iig. Misschien heb je hier wat aan.

Ik heb besloten om bold er nog bij te laten lopen en de kuur hierdoor verder door te trekken. Als volgt:

Sustanon 2x200mg EW Week 1-16
Masteron 400mg EW Week 1-16
Boldone 400mg EW Week 1-16

HCG 2x250 IU EW Week 5- 16/17??
Nolvadex 20mg ED Week 19-22

T3 25-75 mcg Week 1-3/ 7-9 / 14-17
Clenbuterol 100-160 mcg ed Week 4-6 / 10-13 / 17-21
ECY 1 tab eph-Yoh-caff Week 22-23

De Clen en ECY in de nakuur en verder zijn om de rebound van T3 op te vangen. Bedankt voor diegene welke mij hierop wezen , weer wat geleerd.
Alleen toch maar eens verder gelezen in het cyclen van T3 , constant on lijkt me ook niet ideaal voor de schildklier op de lange termijn. Mijn stofwisseling is al niet geweldig , dus laten we die maar niet in puin helpen toch?

Ook zat ik te denken op zaterdagmorgen sust+mast te zetten en op dinsdagavond sust+bold. Kan dat in 1 spuit samen??

Schiet hier eens op als men wilt.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven