Fitness Seller

Cutkuur Sust/Mast

Persoonlijk vind ik het nogal een dosis om enkel wat te cutten ...

En van bold krijg je honger is mij gezegd (zelf geen ervaring)
Misschien ook niet handig tijdens een cut.

Clen ... tja, als je er de tijd voor wilt nemen, is het handiger om je lichaamstemp
op te nemen 's morgens. Zolang die verhoogd is, zou ik mijn clen niet hoger doseren.

Clen ... tja, als je er de tijd voor wilt nemen, is het handiger om je lichaamstemp
op te nemen 's morgens. Zolang die verhoogd is, zou ik mijn clen niet hoger doseren.

Bold is wel lastig in de cut vind het lkr spul maar ik heb soms van die vreetbuien en altijd honger is nogal irritant.:mad:

Clen werkt perfect let wel op dat als je stopt dat je niet teveel gaat eten want zit er zo weer aan dat heb ik gemerkt :(

Ben nu met t3 begonnen kijken wat dat doet in de cut.

• Topic Starter Topic Starter

Klopt het idee cutten is inderdaad aan de hand van deze kuur met bold erbij een beetje vervlogen. Het word dan een waarschijnlijk een lean/clean kuur hopen dat we mss een beetje massa bij kunnen pakken en wat % lager kom te staan.

De clen is voor mij 160mcg ook de max , mss als ik een ander merk neem de dosis ook wat minder zal zijn.

Klopt het idee cutten is inderdaad aan de hand van deze kuur met bold erbij een beetje vervlogen. Het word dan een waarschijnlijk een lean/clean kuur hopen dat we mss een beetje massa bij kunnen pakken en wat % lager kom te staan.

De clen is voor mij 160mcg ook de max , mss als ik een ander merk neem de dosis ook wat minder zal zijn.

Check ook even op ketotifen (kan via ebay, naam medicijn ontsnapt me even)
Als je clen niet meer werkt, dat even nemen.

Ik zou hier voor gaan:

1-4 Winny 50mg/d
1-12 Test e 250mg/w
1-12 Mast e 600mg/w

1ml sust is k*t te verdelen in 2 injects.

Bold krijg ik honger van, geen goed idee in de cut zoals robke ook zegt.

T3 gewoon door blijven slikken, niet cyclen.

Ik zou gewoon wat minder snoepen tot je op 10% zit en dan lekker spuiten en slikken, zie je het veel beter :)

Terug
Naar boven