AndroidHealthClinic

Cutkuur : Test 250 MG EW / Tren 400 MG EW '

Bezoekers in dit topic

Yigit0

Cool Novice
Lid geworden
15 jan 2013
Berichten
95
Waardering
5
Lengte
1m82
Massa
104kg
Vetpercentage
14%
Hallo leden,

Besloten om deze kuur te doen.

1-12 Test E 250 MG EW
1-10 Tren E 400 MG EW
1-14 HCG 500 iu 2 x EW
14-17 Arofixen / Aromasin ? 20 MG ED
4-10 T3 - 50-75 MCG ED???

T3 toevoegen of niet? Hier zijn de meningen over verdeeld, graag hoor ik meer.

Ik heb gekozen om om 5 dagen te injecteren. 2 x per week vind ik iets te veel ook al zorgt dat voor stabielere bloedwaardes.


Als na kuur heb ik gekozen voor Arofixen maar weet niet of Aromasin beter werkt tegen gyno van tren? Graag wat tips wat betreft na - kuur.


Stats : 1,79 - 95 KG ( 14% ).

Hoop met deze kuur paar kilotjes te pakken en vet te droppen.
Tijdens mijn kuur ga ik iets onder onderhoud eten.

3000 KCAL - 250 carbs - 300 ei - 88 vet
Misschien ga ik wel wat hoger zitten dat weet ik nog niet. Ik zie wel hoe het gaat.

Begin binnen 2 weken. Voor de gene die een log willen lezen wil ik deze zeker bij houden met eventuele foto's.

1-10-2012 : 130 KG ( 36% ).
16-02-2015: 95 KG ( 14 % ).

Heb nog iets last van los vel maar dat trekt steeds sneller weg. Als ik wat massa aanzet gaat dat wel sneller. Dagelijks smeer ik mijn huid in amandelolie waar q10 - vitamine e enzo inzit.


Tips en vragen zijn welkom. Ben blij als mensen tips kunnen geven of aanmerkingen hebben.

Als ik tijdens mijn kuur gyno begin te krijgen of dat ik het voel, gelijk grijpen naar aro / letro of even laten en pas nemen na de kuur?
Graag hier ook wat tips, bedankt!


Bedankt alvast.
 
Laatst bewerkt:
Bij gyno naar nolva grijpen.
Verder ziet het er netjes uit, succes!
 
succes man :)! ik ga precies dezelfde kuur beginnen dit weekend of volgend weekend en heb ook gewoon nolvadex voor als er gyno zou komen. Ik zelf heb besloten om dit 1x per week te prikken aangezien dit mijn laatste kuur wordt met lange esthers dus hier wil ik nog van profiteren.

Ik ga je log ook volgen als je begint, misschien maak ik ook wel eentje aan ;)
 
Je weet wat arofixen is?
 
Beste leden!

Volgende week start ik met deze kuur.
Hoor van veel mensen dat de kuur goed in elkaar zit en dat ik eventueel ook T3 kan toevoegen?
Als ik het toevoeg op wat voor dosering zou het beste zijn om het te nemen?

Hoe zien jullie dit voor je ?

Aanmerking of tips altijd welkom op alles!
Uiteraard begin ik volgende week te vloggen met foto's voor wie dit wilt.
Alvast bedankt!
 
T3 pak ik altijd op 75mcg dat ga ik nooit veranderen (tenzij galen of Bc met een of andere studie komen)
 
T3 pak ik altijd op 75mcg dat ga ik nooit veranderen (tenzij galen of Bc met een of andere studie komen)


In de bijsluiter staat dat 50-75mcg de onderhoudsdosis voor patiënten die dit medicijn krijgen. Dus 75 kan best kloppen

Ook gebruikers ervaringen geven aan dat 75mcg goed werkt
 
In de bijsluiter staat dat 50-75mcg de onderhoudsdosis voor patiënten die dit medicijn krijgen. Dus 75 kan best kloppen

Ook gebruikers ervaringen geven aan dat 75mcg goed werkt

Mijn sweetspot was echt op 100. Maar hangt van vee factoren af denk ik.
 
Mijn sweetspot was echt op 100. Maar hangt van vee factoren af denk ik.


Heb je UG of human grade? Dat maakt ook nog verschil schijnt het.

Mijn sweetspot moet ik nog vinden. Ik ben nu 3 dagen bezig op 75mcg human grade en call me crazy maar het lijkt of ik nu al gezakt ben ik vet% [emoji33]
 
Bedankt voor jullie reacties.

Is het een goed idee om T3 gewoon mee te laten lopen op 75 MG ED?
Wanneer raden jullie aan om te beginnen? Gewoon Week 1/12?
In het begin, aan het einde? Of gewoon gebruiken tijdens hele kuur?

Alvast bedankt!
 
Bedankt voor jullie reacties.

Is het een goed idee om T3 gewoon mee te laten lopen op 75 MG ED?
Wanneer raden jullie aan om te beginnen? Gewoon Week 1/12?
In het begin, aan het einde? Of gewoon gebruiken tijdens hele kuur?

Alvast bedankt!


Of het een goed idee is moet je zelf bepalen.

Ik ben er pas in week 3 mee begonnen toen de AAS goed begon te werken.

Aangezien jij ook geen orals of korte esters aan het begin neemt zou ik ook later beginnen. Bijv week 3-4. Dan kun je nog genoeg weken t3 nemen en hele kuur nemen of eerder stoppen als je je gewenste vet% hebt bereikt.
 
Zou ook gewoon om de 5 dagen prikken, zit je op de halfwaardetijd van de enanthaat ester. 2x pw vind ik persoonlijk iets te veela en om de 5 dagen werkt prima bij mij.
 
Thanks jongens, hier heb ik wat aan!

Dan voeg ik T3 vanaf week 4 toe op 75 MG ED. Aan de hand van het resultaat wat het geeft kan ik altijd eerder stoppen of gewoon afmaken.

Heb ook gelezen dat Aromasin tijdens de kuur wordt aangeraden EOD en als PCT Arofixen.
Hoe kijken jullie hier tegen aan? Zo doen of gewoon arofixen / of wat anders na de kuur doen?

Bedankt alvast!
 
Thanks jongens, hier heb ik wat aan!

Dan voeg ik T3 vanaf week 4 toe op 75 MG ED. Aan de hand van het resultaat wat het geeft kan ik altijd eerder stoppen of gewoon afmaken.

Heb ook gelezen dat Aromasin tijdens de kuur wordt aangeraden EOD en als PCT Arofixen.
Hoe kijken jullie hier tegen aan? Zo doen of gewoon arofixen / of wat anders na de kuur doen?

Bedankt alvast!

aromasin heeft een halfwaarde van 21 uur dus kun je best ED nemen of je neemt Arimidex dat kun je wel EOD nemen
 
Heb je UG of human grade? Dat maakt ook nog verschil schijnt het.

Mijn sweetspot moet ik nog vinden. Ik ben nu 3 dagen bezig op 75mcg human grade en call me crazy maar het lijkt of ik nu al gezakt ben ik vet% [emoji33]

Ug, maar volgende keer wil ik Hg proberen. Aangezien hier een groot verschil in kan zitten. Als je voeding top is dan kan je zomaar al wat droger zijn. Maar of dit aan de t3 of je voeding ligt :p
 
Dit is mijn eerste kuur dus weet niet hoe gevoelig op gyno ben. Kan ik uit voorzorg gewoon ook laten meelopen 1 mg eod? Of pas nemen wanneer gyno optreed?
 
Dit is mijn eerste kuur dus weet niet hoe gevoelig op gyno ben. Kan ik uit voorzorg gewoon ook laten meelopen 1 mg eod? Of pas nemen wanneer gyno optreed?
Moet je een beetje kijken je kunt beter 0,5 nemen dan eod en nolva gebruiken als je gyno krijgt
 
Back
Naar boven