XXL Nutrition

Cutschema voordat ik begin aan een nieuwe kuur...

remmeltbos

Cool Novice
Waardering
0
hallo allemaal.

Hierbij wil ik deze a.s 3maanden gaan cutten.. Ik begin in april met een AAS cutkuur
Test,tren en t3

Ik heb nu dit cutschema samengesteld...

Mijn vraag is wat jullie ervan vinden.. er zitten redelijk wat (makkelijke) maaltijden in die je ik onderwerg en overal kan eten zoals met brood enz..

Mijn stats zijn 1.85m 93kg en 16%vet.

Doel is af te zakken naar de 12% vet.. met ongeveer 88tot 90kilo

Mijn eiwitten vind ik zelf nog te hoog in mijn schema.. Maar ik kijk eerst wel wat jullie ervan vinden

Alle feedback is welkom!!..

Opstaan
1 schep whey

ontbijt:
2kiwi\s
2 broodjes a 15gr pindakaas
Koolh 58gr Eiwitten 15gr Vetten 12gr

Na het sporten: (12.00)
aminozuren

100gr rijst
100gr Kipfilet
ketchup
+banaan
Koolh 50gr Eiwitten 24 gr Vetten 9gr

Tussen de middag (14.00)

2 broodjes 100gr kalkoenfilet
15gr pindakaas
Koolh 41gr Eiwitten 30gr Vetten 15gr

Namiddag 16.00

2broodjes tonijn
mayo light
Koolh 40gr Eiwitten 30gr Vetten 15gr

Avondeten …..
Koolhydraten Eiwitten Vetten

Avond
450gr kwark
+appel

Koolh 28gr eiwitten 32gr vetten 2

Voor het slapen
1.5schep matrix
4 rijstwafels

Koolh 30gr Eiwitten 32 Vetten 2gr

Totaal 2716Kcal
Koolhydraten 302gr Eiwitten 234gr Vetten 70

Mijn inname 2700kcal laat ik na verloop van tijd zakken naar de 2500kcal...

Bedankt!!

---------- Toegevoegd om 19:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:02 ----------

Avondeten is niet ingevuld omdat dit verschillend is. Ik zorg ervoor dat hier 50a60gr koolh eiwitten ong 30gr en vetten ong 15gr inzitten vandaar..

Mijn stats zijn 1.85m 93kg en 16%vet.

Dan licht je onderhoud veel hoger, en als je ook nog aan de AAS gaat kan je echt meer eten hoor. Verdiep je nog maar even opnieuw in de stickie over cutten.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ace 1990..

Mijn onderhoud ligt op de 3200Kcal.. nu ga ik er 500kcal onder zitten toch?

Mijn bedoeling is ook voor de kuur nog wat Vet% te zakken tot de 12ongeveer en dan tijdens me kuur wil ik voor droge massa winst gaan

Ace 1990..

Mijn onderhoud ligt op de 3200Kcal.. nu ga ik er 500kcal onder zitten toch?

Als je het stickie over cutten gelezen hebt weet je dat de verstandigste manier van cutten is door te eten op onderhoud en een tekort te creëren met cardio, zo minimaliseer je spierafbraak.

Je onderhoud is 3200 kilocalorieën, je gaat nu extra cardio doen waarmee je c.a. 500 kilocalorieën meer verbrand dan verbruikt. Bij een cardio oefening schakelt je lichaam namelijk over op lichaamsvet als brandstof. Door te eten op onderhoud word je voeding hoofdzakelijk gebruikt om je lichaamsfuncties en spieren te voeden, zo hoeft je lichaam die niet aan te spreken voor energie.

Mijn bedoeling is ook voor de kuur nog wat Vet% te zakken tot de 12ongeveer en dan tijdens me kuur wil ik voor droge massa winst gaan

Je gaat dus pas kuren na je cut? oké :thumbs:

Terug
Naar boven