XXL Nutrition

Cutschema

soulbrother

Novice
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
88kg
Vetpercentage
25%
Hallo,

Ik wil een cutschema gaan volgen omdat ik toch wat vet wil gaan verliezen. Ik zat te denken aan deze. Alle tips zijn welkom!

09:00
- Brinta
- 250 ml water

11:00
- 1 snee waldkornbrood met pindakaas
- 250 ml water

13:00
- 3 sneden waldkornbrood met hageslag, appelstroop
- 2 ei, gekookt
- 1 appel
- 1 glas halfvolle melk

15:00
- 250 ml water

17:15
- Groente, aardappels en vlees
- 250 ml water

19:00
- Trainen

20:30
- Dextro
- 1 banaan
- 250 ml water

21:30
Rijstwafel
250 ml water

22:30
Schaal magere Yoghurt

Iemand nog andere tips? Ik heb totaal geen verstand van Kcal uitrekenen en hoe ik moet weten hoeveel mijn inname moet zijn per dag.

Laatst bewerkt:
Waar zijn de eiwitten?????

• Topic Starter Topic Starter
Waar moet ik nog eiwitten uit halen? Ik vind kipfilet en al die andere soorten beleg op brood niet lekker.

Hallo,

Ik wil een cutschema gaan volgen omdat ik toch wat vet wil gaan verliezen. Ik zat te denken aan deze. Alle tips zijn welkom!

09:00
- Brinta
- 250 ml water

11:00
- 250 ml water

13:00
- 3 sneden waldkornbrood met hageslag??, appelstroop
- 2 ei, gekookt
- 1 appel
- 1 glas halfvolle melk

15:00
- 250 ml water

17:15
- Groente, aardappels en vlees
- 250 ml water

19:00
- Trainen

20:30 voor de training imo
- Dextro
- 1 banaan
- 250 ml water

21:30 dit is geen maaltijd
Rijstwafel
250 ml water

22:30
Schaal magere Yoghurt magere kwark

Iemand nog andere tips? Ik heb totaal geen verstand van Kcal uitrekenen en hoe ik moet weten hoeveel mijn inname moet zijn per dag.

check andere schema's, lees de stickies, schrijf de voedingwaarde erbij.
fruit in de ochtend enz enz...

Lees de stickies!