XXL Nutrition

Cutschema

soulbrother

Novice
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
88kg
Vetpercentage
25%
Hallo,

Ik wil een cutschema gaan volgen omdat ik toch wat vet wil gaan verliezen. Ik zat te denken aan deze. Alle tips zijn welkom!

09:00
- Brinta
- 250 ml water

11:00
- 1 snee waldkornbrood met pindakaas
- 250 ml water

13:00
- 3 sneden waldkornbrood met hageslag, appelstroop
- 2 ei, gekookt
- 1 appel
- 1 glas halfvolle melk

15:00
- 250 ml water

17:15
- Groente, aardappels en vlees
- 250 ml water

19:00
- Trainen

20:30
- Dextro
- 1 banaan
- 250 ml water

21:30
Rijstwafel
250 ml water

22:30
Schaal magere Yoghurt

Iemand nog andere tips? Ik heb totaal geen verstand van Kcal uitrekenen en hoe ik moet weten hoeveel mijn inname moet zijn per dag.

Laatst bewerkt:
Waar zijn de eiwitten?????

• Topic Starter Topic Starter
Waar moet ik nog eiwitten uit halen? Ik vind kipfilet en al die andere soorten beleg op brood niet lekker.

Hallo,

Ik wil een cutschema gaan volgen omdat ik toch wat vet wil gaan verliezen. Ik zat te denken aan deze. Alle tips zijn welkom!

09:00
- Brinta
- 250 ml water

11:00
- 250 ml water

13:00
- 3 sneden waldkornbrood met hageslag??, appelstroop
- 2 ei, gekookt
- 1 appel
- 1 glas halfvolle melk

15:00
- 250 ml water

17:15
- Groente, aardappels en vlees
- 250 ml water

19:00
- Trainen

20:30 voor de training imo
- Dextro
- 1 banaan
- 250 ml water

21:30 dit is geen maaltijd
Rijstwafel
250 ml water

22:30
Schaal magere Yoghurt magere kwark

Iemand nog andere tips? Ik heb totaal geen verstand van Kcal uitrekenen en hoe ik moet weten hoeveel mijn inname moet zijn per dag.

check andere schema's, lees de stickies, schrijf de voedingwaarde erbij.
fruit in de ochtend enz enz...

Lees de stickies!

Eieren, kip, staek, vis.....er zijn er zo veel!Wat jij op een dag eet aan eiwit eet ik in 1 maaltijd en dat 7 a 8 maal per dag! En ja bodybuilding eten is nu eenmaal niet altijd lekker, anders zouden er wel meer mensen rondlopen met spieren ipv een bierbuik!

bij je brinta kun je melk of yoghurt doen met een stuk fruit en vitaminenpillen zouden het ook goed doen
op je brood kun je kipfilet of desnoods tonijn(salade) doen, ook al vind je het niet lekker :p doe het dan minstens op een paar boterhammen, je went er wel aan
na trainen een eiwitshake:zuip:
en reken de voedingswaarde van je hele schema uit, met totaal aantal kcal, eiwitten, koolhydraten, vetten

dan kom je al een heel eind

Volgens de calorieënteller kwam ik maar op iets meer dan 1300 Kcal uit. Ik zal het wel nauwkeurig meten, maar hoe meten jullie alles? Want hoe weet je nou dat je 100 gram brood hebt?

je kan bijvoorbeeld een keer een sneetje brood wegen
of kijk op sites zoals http://www.caloriechecker.nl of http://www.voedingswaardetabel.nl/
staat ook bij sticky geloof ik en 1300kcal is erg weinig, vooral als je er ook nog bij traint
ga eerder voor de 1900-2100kcal en doe cardio bij de training
maar volgens mij klopt je telling ook niethelemaal

Volgens de calorieënteller kwam ik maar op iets meer dan 1300 Kcal uit. Ik zal het wel nauwkeurig meten, maar hoe meten jullie alles? Want hoe weet je nou dat je 100 gram brood hebt?

idd wel eens aan een weegschaal gedacht!
beetje eigen denkwerk zou welkom zijn

Tuurlijk heb ik wel eens een weegschaal geprobeerd. Vanochtend nog zelfs, ik had er vier sneden brood in gelegd en toen kwam ik op 106 gram uit. Maar ik dacht dat er een andere manier was hoe ze daar aan kwamen aan die gewichten. Maar als het allemaal goed is hoe ik het in de weegschaal legt, ja dan is het wel erg makkelijk.

Terug
Naar boven