RedG92
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 15%
Hey,
Na een 6 maanden bulk, zou ik nu eens met mijn cut willen beginnen. Er is aardig wat vetaanslag op mijn billen waardoor sommige broeken serieus beginnen te spannen
Gegevens: 19j, 1m87, gewicht 81.1 kg, VVM 67.7185 kg, vetperc 17%.
Ik had volgende waarden berekend:
BMR = 1983 Kcal
Onderhoud = 3421 Kcal
Cut = (Onderhoud - 500) = 2921 Kcal
Eiwitten: 140 gr
Vetten: 65 gr
KH: 400 gr
In de bijlage vindt ge mijn opgesteld schema.
Graag had ik wat tips gehad hierover. Producten die ik beter niet gebruik, KH wat omhoog/omlaag ?, etc .
Na maanden op massa te trainen wil ik nu terug overschakelen op kracht. Het doel is 4 x krachttraining en 2/3x cardio (lopen) per week.
Alle tips zijn welkom!
Alvast bedankt !
Na een 6 maanden bulk, zou ik nu eens met mijn cut willen beginnen. Er is aardig wat vetaanslag op mijn billen waardoor sommige broeken serieus beginnen te spannen
Gegevens: 19j, 1m87, gewicht 81.1 kg, VVM 67.7185 kg, vetperc 17%.
Ik had volgende waarden berekend:
BMR = 1983 Kcal
Onderhoud = 3421 Kcal
Cut = (Onderhoud - 500) = 2921 Kcal
Eiwitten: 140 gr
Vetten: 65 gr
KH: 400 gr
In de bijlage vindt ge mijn opgesteld schema.
Graag had ik wat tips gehad hierover. Producten die ik beter niet gebruik, KH wat omhoog/omlaag ?, etc .
Na maanden op massa te trainen wil ik nu terug overschakelen op kracht. Het doel is 4 x krachttraining en 2/3x cardio (lopen) per week.
Alle tips zijn welkom!
Alvast bedankt !

Met vis moet je oppassen dat je het niet te vaak eer ivm kwik wat erin zit....niet vaker dan 2x per week.Heb je ook nog een variatie op dit schema? want afwisseling is waarschijnlijk beter vol te houden en gezien de vis ook beter voor je.Goed dat je ook aan de goede vetten denkt, de noten dus....