AndroidHealthClinic

Cutten-Cardio Mijn eerste voedingschema: Wat vinden jullie?

Rob14

Novice
Waardering
0
Hallo,
Ik heb toch maar besloten dat ik toch de eerste aantal weken wil gaan Cutten met cardio enz. Ik heb een simpel voedigschema gemaakt wat me gezond lijkt. Ik zou niet weten of het ook echt gezond is daarom laat ik het ook eerst hier zien zodat jullie kunnen zeggen wat er aangepast zou kunnen worden.

Zoiezo slik ik elke dag 1 A tot Zink vitammine pil, dan krijg je al lekker wat binnen.

Ik heb het zo berekend:

Energieverbruik BMR mannen

Invullen Hieronder

Kcal

Gewicht in kg

69

945,3

Lengte in cm

175

875

Leeftijd in jaren

14

95

Energieverbruik in rust

1791

Met dank aan alle stickies waarvan ik alle info heb gehaald .

Ochtend:
Eenheid Kcal Eiwit Koolh. Vet
banaan----------- 1 stuk --124-- 1.0-- 30.0-- 0.0
appel -------------1 stuk ---60-- 1.0 --14.0-- 0.0
broodje (bruin)-- 100 gr-- 161-- 9.5-- 45.1-- 3.5 Dat zijn 3 Stuks
leverworst -------50 gr--- 100 --4.0-- 0.25 --10.25
ei -----------------1 stuk--- 82-- 7.0-- 0.0-- 6.0
boter -------------10 gr--- -75-- 0.1-- 0.1-- 8.2

Middag na school:
ei ----------------1 stuk--- 82 ---7.0--- 0.0----- 6.0
broodje (bruin) 100 gr ---161 ---9.5 ---45.1--- 3.5--- Dat zijn weer 3 Stuks
pasta -----------100 gr--- 347--- 12.0-- 71.3 ---1.5

Avond:
Wat mijn ouders mij voorschotelen:
aardappelen -----------200 gr---- 170--- 5.2 ---37.2--- 0.0
rundergehakt--------- 100 gr ----197 ---20.0--- 0.0 ---13.0
En daar zitten ook nog groenten bij maar dat is elke dag verschillend: Dingen zoals snijbonen, spinazie, rode kool, boerenkool, sla enz. enz.

Het beleg op m'n brood zal wel vaker veranderen. :o

Wat drinken betreft: Water, Thee en af en toe wat frisdrank.
Ik zou niet weten of dit goed is maar volgensmij ziet het er goed uit, het kan heel goed zijn dat dit niet het geval is hoor. .
Tootaal Kcal: 124 + 60 + 161 + 100 + 82 + 75 + 82 + 161 + 347 + 170 + 197. = 1559. Maar daar komt nog wat frisdrank, Suiker in thee, en wat snoepgoed bij . Dan zit ik ongeveer aan wat ik per dag nodig heb en dan ga ik ook zo vaak mogenlijk naar de sportschool Cardio en fitness doen., Dat wil ik wel een aantal weken volhouden, Zodat ik mooi clean kan beginnen zonder dat ik later weer moet gaan cutten om m'n spieren beter te zien.:D
Ik hoop het een beetje goed te hebben gezegt, Want dit is het eerste schema enz dat ik maak.

Graag hoor ik wat jullie er van vinden!

---------- Toegevoegd om 16:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:40 ----------

Volgensmij moet er trouwens meer eten bij. :)

buiten dat het meer moet zijn lijkt mij 3maaltijden per dag veel te weinig ik zou der 5-6 per dag doen

• Topic Starter Topic Starter
Ik gaa nog alleen maar cardio doen, is 5 - 6 maaltijden dan wel noodzakelijk? Maar wat vind je van het eten wat ik erbij heb gezet?

Ik vraag me dan toch af welke stickies je gelezen hebt

lees stickys nog eens goed door het is ruk.. leverworst??????
suiker in de thee?? snoepgoed????? frisdrank????? dude..

Thee - Drink ik toch alleen op zondag :)
Frisdrank - dat gebeurt ook maar zelden dan.
Snoep - 2 droppies op een dag is toch niet erg???
en leverworst. Vind ik gewoon lekker;)

---------- Toegevoegd om 19:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:15 ----------

En trouwens, Ik ga 6x in de week naar cardio, of er moet een reden zijn waardoor ik niet kan ofzo.

waarom cardio je wilt toch gewoon massa pakken je bent 69kg bij 1.75 misschien heb je wel redelijk wat vet(zou wel handig zijn als je dat er dan bij zet) Maar als je gewoon beetje gaat trainen, goed eet, dus dan denk ik aan veel boterhammen-brinta-kip-rijst-eieren-pasta-chocomel!!!WAT DUS IN DE STICKYS STAAT!!! dan zal het allemaal wel goedkomen lijkt mij

Minder koolhydraten meer eiwit erin!!!

Dan stop ik er kip, en en nog wat eieren bij. En dan doen we gewoon helemaal geen zooi die slecht voor je is, Frisdrank, snoep enz.

Dan stop ik er kip, en en nog wat eieren bij. En dan doen we gewoon helemaal geen zooi die slecht voor je is, Frisdrank, snoep enz.

lees nou maar gewoon de stickies en niet gokken ben je veel veel veel beter mee af op langer termijn..

precies en als je dan gewoon 1 gaat eten als een beest, 2 ****ing hard gaat trainen 3 voldoende rust neemt en 4 je oefeningen goed uitvoert dan word jij de nieuwe arnold:D

precies en als je dan gewoon 1 gaat eten als een beest, 2 ****ing hard gaat trainen 3 voldoende rust neemt en 4 je oefeningen goed uitvoert dan word jij de nieuwe arnold:D

Haha, Zou mooi zijn:p Maar ik begin toch maar met cardio. Maar nu eerst alle stickies eens lezen. Heb ik nu mooi tijd voor :D

en doe ons en jezelf dan een plezier en lees nou echt eens ALLES! over voeding

Wil je me overhoren als ik klaar ben?:p

Terug
Naar boven