AndroidHealthClinic

Cutten en dan keihard trainen. Tips???

Hoezo lopen je buikspieren achter... daar kan ik me niks bij voorstellen.

En hoezo let je op hoe je je armen traint om te zorgen dat je borsten kleiner worden ?

ow, ok..

Op die manier train je het het best...

eej, waar vind je die enkelgewichten?

Ik heb al wat gevonden bij Intersport

tijd voor een foto lijkt me :)

Je benen train je met volleybal zeg je, dus als je nu ook je buikspieren en armen extra gaat trainen zullen die ook gespierder gaan worden.
en voor voedingsadvies kun je het beste even rond kijken en lezen in de voedingssectie daar staat heel veel info. Maar dan een eigen voedings schema, post het en je zult adviezen krijgen over of er nog wijzegingen nodig zijn.
Succes

nog steeds ben ik wel benieuwd naar een foto. En ik denk dat iets zwaarder gewicht geen kwaad kan. En je borsten worden denk alleen minder als je erg veel vet verliest..

Je kunt ze niet 'wegtrainen'. Maar als je het vet rond je buik wilt verminderen, heb je wel kans dat je borsten ook kleiner worden (vetweefsel hè...). Maar ja, je kunt het altijd proberen (vet verliezen) en bevalt het effect je niet, dan ga je gewoon weer wat meer eten.
Je buikspier kan niet verminderen. Het kan wel zijn dat je de blokjes minder goed ziet, maar da's omdat er een dikkere vetlaag overheen zit dan voorheen...
Voor de rest sluit ik me aan bij herma.

Je kunt ze niet 'wegtrainen'. Maar als je het vet rond je buik wilt verminderen, heb je wel kans dat je borsten ook kleiner worden (vetweefsel hè...). Maar ja, je kunt het altijd proberen (vet verliezen) en bevalt het effect je niet, dan ga je gewoon weer wat meer eten.
Je buikspier kan niet verminderen. Het kan wel zijn dat je de blokjes minder goed ziet, maar da's omdat er een dikkere vetlaag overheen zit dan voorheen...
Voor de rest sluit ik me aan bij herma.

leg mij maar eens uit waarom je buikspier niet kan verminderen.. je kan bij elke spiergroep massa verliezen

Haha,voor genetic freaks zoals jij maakt het niet uit wat je doet! Het werkt toch wel ! :rolleyes:

Ben ook wel benieuwd naar een foto van je gespierde benen :P Hoe staat het de glutes?

Terug
Naar boven